Vind de gewone HJ beterquote:Op zondag 16 december 2007 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hertog-Jan Karakter.
Vanavond nog een.
Op zondag ben ik niet zo vroeg, en vandaag was ik niet aanwezig want ik moest houthakken en andere belangrijke dingen doen.quote:Op zondag 16 december 2007 07:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
sigme, ben je al wakker?
Wanneer gaat Floripas weer aan de slag?quote:Op zondag 16 december 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Op zondag ben ik niet zo vroeg, en vandaag was ik niet aanwezig want ik moest houthakken en andere belangrijke dingen doen.
Ik ben er nu, totdat het bedtijd is, en morgen begint kantoor weer, dus het blijft behelpen..
Ik heb de kloofbijl ook even gehanteerd vandaag, altijd goedquote:Op zondag 16 december 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Op zondag ben ik niet zo vroeg, en vandaag was ik niet aanwezig want ik moest houthakken en andere belangrijke dingen doen.
Ik ben er nu, totdat het bedtijd is, en morgen begint kantoor weer, dus het blijft behelpen..
Interviews met Wilders. Toch? Ik vond die alinea waarin Geertje zegt dat moslims de wezenlijke eigenschap hebben te liegen om te kunnen assimileren tot de Islam domineert ook wel leuk.quote:Op zondag 16 december 2007 19:55 schreef Apropos het volgende:
Denk daarbij aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongentje van veertien dat wil voordringen in de rij in de winkel, wordt teruggewezen, en dan roept: "Wacht maar tot wij het voor het zeggen krijgen!"
Ja, denk aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongetje van veertien jaar! Visualiseer het spreekwoordelijke Marokkaanse jongetje van veertien jaar!
Ja het smaakt me zeer zeker primaquote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hertog-Jan is sowieso lekker bier.
Net voordat ik vertrok heb ik er een aantal laten slachten: de ramlammetjes, twee oude ooien en de volwassen ram. Dat van die ooien ging me wel wat aan het hart trouwens.quote:Op zondag 16 december 2007 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil een sigme, ik wil lammetjesburgers!
Dat vind ik meer zuipbier net zoals Heineken hoewel Grolsch wel beter is.quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het smaakt me zeer zeker prima. Al zijn die groene flesjes ook nog altijd prima
.
Takiyya, nogal een moeilijke term.quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Interviews met Wilders. Toch? Ik vond die alinea waarin Geertje zegt dat moslims de wezenlijke eigenschap hebben te liegen om te kunnen assimileren tot de Islam domineert ook wel leuk.
Ik heb nog geen contact gehad met Floripas. Ergens las ik dat ze het druk had met Marokkaantjes?quote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wanneer gaat Floripas weer aan de slag?
Is ze antropoloog geworden?quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog geen contact gehad met Floripas. Ergens las ik dat ze het druk had met Marokkaantjes?
Opgegaan in de vaart der volkeren. Een koophuisje in Meppel, een labrador, peugeot 307 en een lelijke vriendin.quote:Op zondag 16 december 2007 20:00 schreef Monidique het volgende:
Waar is George_Butters?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Opgegaan in de vaart der volkeren. Een koophuisje in Meppel, een labrador, peugeot 307 en een lelijke vriendin.
quote:zwelstijfsel
Nee.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vergeet je niet om uit te loggen?
quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef Apropos het volgende:
, HAAL DAT PLAATJE WEG, ONDERKRUIPSEL!
Ik ben blij dat ik het weet.quote:Op zondag 16 december 2007 22:45 schreef Gabry het volgende:
Onder een aantal Franse muziekvideo's op YouTube hebben alle Engelstalige comments een duim omlaag gekregen en alle Franstalige comments een duim omhoog.
Rome doet niet mee. Athene komt in de buurt.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Is Rome al gevallen?
Val Athene aanquote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Rome doet niet mee. Athene komt in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |