Pardon?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef Monidique het volgende:
Brrwaagh!
nee gewoon uit de praktijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haal je dat zo uit een ambtenarenbijbel, jouw god!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee gewoon uit de praktijk.
Als iets, zoals een bepaalde uitstoot bij auto's, niet mag komt er vanzelf een alternatief op de markt dat wel aan de regels voldoet.
Heeft niet zoveel met ambtenaren te maken.
Oh ik snap het al, door de regels hier in Europa heeft niemand een autoquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Wel als je de regels anaal maakt. De consument wil al jouw mileu hippie rotzooi niet eens.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haal je dat zo uit een ambtenarenbijbel, jouw god!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef du_ke het volgende:
Oh ik snap het al, door de regels hier in Europa heeft niemand een auto.
Het is me helemaal duidelijk.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef du_ke het volgende:
Als iets, zoals een bepaalde uitstoot bij auto's, niet mag komt er vanzelf een alternatief op de markt dat wel aan de regels voldoet.
Ja sorry chef maar je argumentatie is nog magerder dan gewoonlijk.quote:
Ik heb het ook opgezocht en de internetlibertarische don quichottes doen goed hun best er gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het op moeten zoeken, maar ja.
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het op moeten zoeken, maar ja.
En de Witten dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken.
Goedkoop RQ, goedkoopquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?
Dat beweer ik nergens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:56 schreef du_ke het volgende:
Beweren dat uitstootregelementen geen invloed hebben op de automarkt en de uitstoot door die auto's is gewoon onzin.
Als je Ron Paul bedoelt heb ik het ondertussen helemaal gehad met hem, wahaha, dogmatisch mijn kont.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:57 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het ook opgezocht en de internetlibertarische don quichottes doen goed hun best er gebruik van te maken.
Hulde.
Wát?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je Ron Paul bedoelt heb ik het ondertussen helemaal gehad met hem, wahaha, dogmatisch mijn kont.
Het land in om te zien wat het volk wil! ... jeej! ... hoera! ... net als met het komende internetvragen .... een illusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?
Ik ben van Ron Paul afgestapt ... hij doet meer kwaad dan goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Monidique het volgende:
Wát?!
Natuurlijk, je hebt het tegen Standpuntverandermeneertje. Ik keek er alleen van op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mag veranderen van standpunt toch?
Yep. Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben van Ron Paul afgestapt ... hij doet meer kwaad dan goed....
Ik mag veranderen van standpunt toch?
Omdat ik van minarchist naar anarcho-capitalist ben gegaan en inzie dat de staat en de redder die Ron Paul wil zijn niet werkt. Er is nog nooit in de duizenden jaren geschiedenis een redder geweest en ik geloof niet dat hij het wel is door onderbouwing.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Autodidact het volgende:
Yep. Waarom?
Logica, niet geloof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef Monidique het volgende:
Stalin converts to Judaism
Zie je wel, zie je wel?
Ik volg niet helemaal wat je zegt volgens mij, maar het komt er op neer dat je helemaal geen staat wil en dat hij als potentiele overheidsfunctionaris onderdeel uit gaat maken van dat systeem?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat ik van minarchist naar anarcho-capitalist ben gegaan en inzie dat de staat en de redder die Ron Paul wil zijn niet werkt. Er is nog nooit in de duizenden jaren geschiedenis een redder geweest en ik geloof niet dat hij het wel is door onderbouwing.
Ik heb liever dat niemand stemt dan op Ron Paul. Hij wil verkeerds en met geweld.
Ja, dat is de essentie ja. Hij wil een staat met miltairen, etc. Dat lijkt mij geen goed plan en ik ben liever voor geen keuze dan de minstslechtste keuze.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:21 schreef Autodidact het volgende:
Ik volg niet helemaal wat je zegt volgens mij, maar het komt er op neer dat je helemaal geen staat wil en dat hij als potentiele overheidsfunctionaris onderdeel uit gaat maken van dat systeem?
Natuurlijk heeft wetgeving invloed op de types auto's die verkocht worden in bepaalde landen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef du_ke het volgende:
Als ik de verschillende wiki's en fotopagina's doorloop is je bewering geen enkele hoogst waarschijnlijk iets overdreven.
Maar goed dit gemier doet niets af aan het feit dat overheidsnormen m.b.t. uitstoot en verbruik wel degelijk invloed hebben op het modellenpakket en daarmee op de verkoop van types auto's
quote:De luchtvervuiling en de fileproblemen in Japan zijn zo ernstig dat een nieuw type auto werd geïntroduceerd: de zogenaamde K-klasse. Auto's die maximaal 3,3 meter lang, 1.4 meter breed zijn en een motor van niet meer dan 660 cc inhoud hebben, worden als K-klasse erkend. Zulke auto's zijn vrijgesteld van diverse Japanse belastingen en mogen in de stad parkeren zonder vergunning.
Waarom dat? Als je voor de minstslechte keuze gaat, kom je het minstslecht uit. Dat lijkt mij te verkiezen boven niet stemmen (stel dat je zou mogen kiezen), waardoor de kans groter is dat je op het slechtste uitkomt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, dat is de essentie ja. Hij wil een staat met miltairen, etc. Dat lijkt mij geen goed plan en ik ben liever voor geen keuze dan de minstslechtste keuze.
http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?c=Article_C&pagename=Zone-English-News/NWELayout&cid=1196786035497quote:Have you ever dreamed of being able to be part of the full hajj experience without leaving your home? Today, that is possible with the launch of IslamOnline.net's educational hajj program on the virtual world of Second Life.
"I think this would be an unparalleled experience for anyone who is going to go to hajj and is unsure of what should and should not be done," says Breathe Swindlehurst, IOL's coordinator in Second Life.
Rather than reading through a course or watching a video, people can actually go through all the steps of hajj with all the details of the journey from beginning to end.
"We have setup points throughout the island that can direct any visitors through the whole experience," said Swindlehurst.
Ik ben niet voor een keuze om een slaaf maar een beetje te slaan. Klein tikkie omdat ie niet hard genoeg werkte, kleine tikkie omdat hij niet snel genoeg mijn krant haalde ... daar kan ik niet achter staan en dat is waar Ron Paul fans wel achter staan ... een klein beetje dwang ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
Waarom dat? Als je voor de minstslechte keuze gaat, kom je het minstslecht uit. Dat lijkt mij te verkiezen boven niet stemmen (stel dat je zou mogen kiezen), waardoor de kans groter is dat je op het slechtste uitkomt.
Hoe wil hij die militairen bekostigen zonder IRS?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat is de essentie ja. Hij wil een staat met miltairen, etc. Dat lijkt mij geen goed plan en ik ben liever voor geen keuze dan de minstslechtste keuze.
Vrijwillege bijdrage. Mensen die betalen voor beveiliging, wat een grote industrie is het bewijs daarvoor. 150k betalen voor blackwater mongolen is het bewijs daartegen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:36 schreef Autodidact het volgende:
Hoe wil hij die militairen bekostigen zonder IRS?
Ik heb me absoluut niet in Ron Paul (en de rest van de Amerikaanse verkiezingen) verdiept, dus ik zou niet weten of je analogie op gaat. Maar als het echt zo scherp ligt als jij zegt, dan wordt het moeilijk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben niet voor een keuze om een slaaf maar een beetje te slaan. Klein tikkie omdat ie niet hard genoeg werkte, kleine tikkie omdat hij niet snel genoeg mijn krant haalde ... daar kan ik niet achter staan en dat is waar Ron Paul fans wel achter staan ... een klein beetje dwang ...
Eindelijk een reden om te kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws op Nederland 1 om 21.30, met Michiel van Erp (toneelregisseur en documentairemaker) en Maryam Hassouni (actrice).
Ah, leuke visualisatie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef Monidique het volgende:
Ach ja, de libertarische samenleving in een wereld vol zwaarbewapende nationale staten. Ik zie het succes al.
Nee, gewoon niet slaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
Maar dan nog... om dan toe te kijken hoe iemand doodgeschopt wordt, terwijl hij ook een beetje geslagen had kunnen worden.. moeilijk
Niet kiezen kun je wel doen, omdat je niet wilt dat er geslagen wordt. Maar het heeft waarschijnlijk niet dat effect. Het effect zou kunnen zijn dat er juist doodgeslagen wordt, omdat er minder mensen voor zacht slaan kozen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, gewoon niet slaan.Een beetje slaan is toestaan van de staat.
Dan ben ik een van de 3,6% forenzenquote:Bijna een op de acht forenzen is daadwerkelijk al op zoek naar ander werk vanwege het tijdrovende woon-werkverkeer. Van de groep die een baan dichter bij huis zoekt of dat overweegt, staat 71 procent elke dag minstens 20 minuten in de file.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |