Ja, nou ja...Crysler danquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kopen wij hier Mustangs?
Ka’ba Fried Chicken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:16 schreef Monidique het volgende:
Leuke foto in de krant vandaag. Hadj-pelgrims die in Mekka in de rij staan voor de Kentucky Fried Chicken.
Halal geslachte KFC?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:16 schreef Monidique het volgende:
Leuke foto in de krant vandaag. Hadj-pelgrims die in Mekka in de rij staan voor de Kentucky Fried Chicken.
Deels andere auto's deels ook niet. Het is verdomde makkelijk als je een aantal standaardmodellen hebt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De auto's die in de VS verkocht worden zijn niet de Fords en de Mustangs die wij hier kopen. Andere markt, andere auto's.
Dat is waar. Met name de Aziatische merken verkopen daar de meest lelijke gedrochtenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, nou ja...Crysler dan. Hoe dan ook, de auto's die in de VS verkocht worden zijn niet hetzelfde als de auto's hier. Andere mensen, andere wensen, over de grenzen rijden forensen.
Erger dan die Fiat Multipla's die je zo heel nu en dan in NL zag?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is waar. Met name de Aziatische merken verkopen daar de meest lelijke gedrochten.
HAHAHA, hala wok. Is dat zoiets als halal koe lu yuk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:28 schreef Apropos het volgende:
Naast halal wokmaaltijden.
Ik zag er vandaag nog een advertentie voor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
HAHAHA, hala wok. Is dat zoiets als halal koe lu yuk?
Als het dezelfde markt was wel ja, maar dat is het niet. Ik heb daar geen enkele auto gezien die ik hier zie. Zij kopen geen Fiat Panda en wij kopen geen Lincoln Versailles.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deels andere auto's deels ook niet. Het is verdomde makkelijk als je een aantal standaardmodellen hebt.
Uh wat? je maakt een grapje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
Ik zag er vandaag nog een advertentie voor.
Ja. Groot en/of lomp genieten daar de voorkeur. Hoewel het uit maakt waar je bent. In LA en SF zie je veel Europese auto's.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Erger dan die Fiat Multipla's die je zo heel nu en dan in NL zag?
Die cijfers heb ik helaas niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beter schema zou vanaf 1910 zijn
Lijkt me niks nieuws hoor. In landen als Indonesė wonen veel Moslims en daardoor redelijk wat Moslims uit Indonesie en Suriname in NL. En ook die gaan vaker voor makkelijk.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die cijfers heb ik helaas niet.
Meer thee nodig ... en cijfers!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef Monidique het volgende:
Die cijfers heb ik helaas niet.
Tsja, punt religie en accuratesse ... slechte combo's.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:39 schreef du_ke het volgende:
Lijkt me niks nieuws hoor. In landen als Indonesė wonen veel Moslims en daardoor redelijk wat Moslims uit Indonesie en Suriname in NL. En ook die gaan vaker voor makkelijk.
Als ik de verschillende wiki's en fotopagina's doorloop is je bewering geen enkele hoogst waarschijnlijk iets overdrevenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als het dezelfde markt was wel ja, maar dat is het niet. Ik heb daar geen enkele auto gezien die ik hier zie. Zij kopen geen Fiat Panda en wij kopen geen Lincoln Versailles.
Ach leven en laten leven denk ik maar zoquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het leven is een lijdensweg en dat zie je dan ook wel aan hoe die mensen zich uiten. Lastig om zo dogmatisch te zijn. Behalve dan de deelname van het CU aan het kabinet heb ik gelukkig weinig last van ze.
Haal je dat zo uit een ambtenarenbijbel, jouw god!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef du_ke het volgende:
Maar goed dit gemier doet niets af aan het feit dat overheidsnormen m.b.t. uitstoot en verbruik wel degelijk invloed hebben op het modellenpakket en daarmee op de verkoop van types auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |