U bent er weer!quote:
quote:Tijdens de tocht riepen ze leuzen als ''Zoetermeer is onze stad'', ''Hier marcheert het Zoetermeers verzet'' en ''Wir sind immer noch da''.
quote:Minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) wil het aantal steekpartijen op middelbare scholen drastisch verminderen en is daarom voor een algeheel verbod op stiletto's, vlindermessen en valwapens.
Gelukkig bestaan zakmessen, broodmessen, etcetera niet.quote:
Kan Ballin daar niets aan doen?quote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
Er gaan bommen vallen in de Sahara.
Die heeft er de Ballin niet voor.quote:
Kan die penis niet weg? Het is erg onsmakelijk om het worstje elke keer te zien.quote:
Niet vragen, gewoon verwijderen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kan die penis niet weg? Het is erg onsmakelijk om het worstje elke keer te zien.
En Sidekick gewoon een muppet.quote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef MrX1982 het volgende:
Het is gewoon een sok.
Coen...quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 12:04 schreef .... het volgende:
[..]
Volgens mij valt ie gewoon binnen de policy hoor. En wie stoort er zich nog meer aan behalve jij en Apropos?
Ik heb geen toegang. Heb je de vraag in het keldertje gesteld?quote:
Nee in KPD.quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Heb je de vraag in het keldertje gesteld?
KwomintangPwnsDanny.quote:Op maandag 17 december 2007 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is KPD?
Perplex is een beter woord. Maar over jouw sexuele gevoelens bestaat gelukkig geen onduidelijkheid.quote:Op maandag 17 december 2007 14:14 schreef Monidique het volgende:
Je voelt je zeker onzeker op seksueel gebied, Apropos? Bang?
Au! Dat was zeker een snaar, Gijsbrecht?quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Perplex is een beter woord. Maar over jouw sexuele gevoelens bestaat gelukkig geen onduidelijkheid.
Een levenssnaar, Romulus Augustulus.quote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Au! Dat was zeker een snaar, Gijsbrecht?
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/184243/index.htmlquote:De foto's van zogenaamde reuzenskeletten die op internet circuleren over de vondst van zogenaamde reuzenskeletten zijn onjuist volgens National Geographic. 'Wij hebben geen overblijfselen van reuzen gevonden.'
quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Heb je de vraag in het keldertje gesteld?
quote:Op maandag 17 december 2007 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
*aai*
quote:
Heeft 'ie jou de aanval op zijn heilige stad dan al vergeven?quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik noem jou geen slaaf, trouwens. En nee, maar ik ga Cyrus denk ik maar aanvallen. Tokuguwa wil vast wel meedoen.
Dat was Victoria. Victoria is verleden tijd. Ze heeft geen steden meer en alleen ergens nog een bootje, ofzo.quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heeft 'ie jou de aanval op zijn heilige stad dan al vergeven?
Ga je weg, postbode?quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Houd ons op de hoogte van je vernietigingen.
Nou straks wel. Ik heb vorige week een nieuwe collega opleiding gegeven die nu mijn werk doet. Lekker is dat. Ik heb mezelf gepwndquote:
Stop sexbladen tussen zijn stukken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nou straks wel. Ik heb vorige week een nieuwe collega opleiding gegeven die nu mijn werk doet. Lekker is dat. Ik heb mezelf gepwnd.
Het is een of andere Colombiaan, vermoed ik. Drugs is misschien beter voor onze Hector.quote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Stop sexbladen tussen zijn stukken.
http://utopiarescue.com/oldsite/stop_animal_torture.htmquote:Two boy scout counselors, 17 year old Clayton Frady and 18 year old David litickabee, the son of Arkansas Governor Mike Huckabee, have admitted to catching a stray dog during their summer session at Camp Pioneer in Hatfield, AR, and hanging the dog by his neck, slitting his throat and stoning him to death.
O, die rare sekte die meent dat Amerika India is?quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
Columbiaan.
Waarom edit je mijn post.quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, die rare sekte die meent dat Amerika India is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |