Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komtquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Retourafzender. Geadresseerd is overleden
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
fUCK!
Speel je nog steeds mee met de postcodeloterij of krijg je die bagger zelfs terwijl je niet meer meespeelt??quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komt
Misluktquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Fipo stellen van ian
Ik ben gewoon een ongeduldig stuk vreten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk wil je dat, en de winkel die hier achter vorige week geopend is wil ook graag in een maand wereldberoemd zijn in heel NL....
Dat mensen zeggen: als je een verloopnippeltje nodig hebt, dan moet je naar de winkel achter Leandra..
Maar dat heeft nou eenmaal ff tijd nodig![]()
De site ziet er keurig uit trouwens
Goed verbeterd van mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Mislukt
EN: Alsof mijn lapo niet goed was
Ik heb volgens mij nog nooit meegedaan, krijg die bagger altijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speel je nog steeds mee met de postcodeloterij of krijg je die bagger zelfs terwijl je niet meer meespeelt??
Niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komt
Kom er binnenkort één bij je halenquote:
Ik zou daar maar 's mee beginnen krengentuig!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed verbeterd van mij.
Enne Lapo's lees ik nooit
Heb jij altijd de lapo?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou daar maar 's mee beginnen krengentuig!
Daar post ik alle echt toffe dingen.
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom er binnenkort één bij je halen
Postbusquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet?
Geen postcode op de envelop?
Als je hem beetje netjes open hebt kun je hem ook gewoon weer dicht lijmen
jE CAPS STAAT AAN.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!
2 Alweer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!
eN DE POSTBODE 2 X LATEN LOPEN VOOR DIE VERKAPTE HUIS-AAN-HUIS-RECLAMEquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, klik ik per ongeluk op Hidi's sig
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eN DE POSTBODE 2 X LATEN LOPEN VOOR DIE VERKAPTE HUIS-AAN-HUIS-RECLAME
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Voorlopig niet.
Volgens mij ga ik best lekker.
Post je de cijfers morgen even?
Postbussen zitten meestal in een postkantoor. Daar hoeven die gasten niet ver voor te lopenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
eN DE POSTBODE 2 X LATEN LOPEN VOOR DIE VERKAPTE HUIS-AAN-HUIS-RECLAME
Daar zit je dik overheen nuquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk
Gisteren had ik 13 visits en 130 hits
Ik kreeg m ook met die sticker erop maar ik speel wel mee...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit meegedaan, krijg die bagger altijd
Die gasten hebben het dus wel onnodig in de brievenbus van Heidi lopen proppen... En Heidi gooit het weer in de TNT-bus, komt een mannetje voor en die leegt die bus...bussie rijdt naar A'dam etc etc..quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Postbussen zitten meestal in een postkantoor. Daar hoeven die gasten niet ver voor te lopen
Dat houd ze van de straatquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Die gasten hebben het dus wel onnodig in de brievenbus van Heidi lopen proppen... En Heidi gooit het weer in de TNT-bus, komt een mannetje voor en die leegt die bus...bussie rijdt naar A'dam etc etc..
Gewoon pure oplichtingquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kreeg m ook met die sticker erop maar ik speel wel mee...
Ze waren pas ook al zo verneukeratief bezig door vrijwel iedereen die meespeelde een brief (compleet met uitrijkaart voor de parkeergarage) te sturen waarin stond dat je kans maakte op een plek bij miljoenenjacht.
En natuurlijk als je je kans wilt activeren, dan kom je na de activering in een scherm waarin je een koffertje mag uitkiezen..... een koffertje wat wel voor een lot staat en dus weer iedere maand x ¤uro kost.
Ik bedoel: Miljoenenjacht is leuk, maar stuur niet half NL een brief waarin lijkt te staan dat ze al bijna aanwezig mogen zijn, als het eigenlijk alleen maar (weer eens) een reclamecampagne is.
Wat een milieuvervuiling weer... en dan hebben we het nog niet over al die bomen die gekapt zijn voor die spam.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gasten hebben het dus wel onnodig in de brievenbus van Heidi lopen proppen... En Heidi gooit het weer in de TNT-bus, komt een mannetje voor en die leegt die bus...bussie rijdt naar A'dam etc etc..
Eigenlijk kan het me ook niets schelen, postcodeloterij betaalt wel voor je bezorgingquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaartenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een milieuvervuiling weer... en dan hebben we het nog niet over al die bomen die gekapt zijn voor die spam.
Zo lang er menschen heel rijk van worden zit je er aan vast.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een milieuvervuiling weer... en dan hebben we het nog niet over al die bomen die gekapt zijn voor die spam.
Ik speel mee omdat het een gruwelijke manier is van meespelen, je weet altijd wat je niet gewonnen hebt als je niet meegespeeld hebt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon pure oplichtingZou verboden moeten worden. En dan nog, hoeveel % gaat er naar het goede doel?
Als ik wil wedden of aan een goed doel geven, dan doe ik dat wel ergens anders.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
Integendeel..het houdt ze op de straat
Bezorg je je eigen post ook?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaarten
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het troost misschien om te weten dat er een hoop met leuke kontjes rondlopen?
Oeh, kerstkaarten... die moet ik morgen ook nog ff schrijvenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaarten
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik speel mee omdat het een gruwelijke manier is van meespelen, je weet altijd wat je niet gewonnen hebt als je niet meegespeeld hebt.
Dat in tegenstelling tot de lotto, staatsloterij en al die andere zooi.
Een loterij op basis van je postcode (of bijvoorbeeld je BSN) zou gewoon verboden moeten worden.
Laat mensen lekker gokken op hun favoriete nummers of andere shit, maar niet op dat waar ze aan vast zitten.
En nou maar hopen dat ik niet een of ander walgelijk figuur op een idee heb gebracht met dat BSN![]()
Niet hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het troost misschien om te weten dat er een hoop met leuke kontjes rondlopen?
Weltrustequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar me nest..verheugen op een kater
Lekker veelquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
Oeh, kerstkaarten... die moet ik morgen ook nog ff schrijven
ik las likkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
Ik ga ook naar me bed![]()
Ian stop maar met klikken hoor![]()
Je weet wel dat BSN voor BurgerServiceNummer staat maar je weet niet wat het is??quote:
Truste Lquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar me nest..verheugen op een kater
Ja, had even geen zin om het op te zoekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel dat BSN voor BurgerServiceNummer staat maar je weet niet wat het is??
BurgerServiceNummer is de nieuwe naam van het SoFi-nummer... niet dat het nodig was, maar ze wilden graag weer eens wat kosten maken en "service" klinkt ook een stuk vriendelijker dan Sociaal/Fiscaal natuurlijk
Ik vind het een hoop gelul dat er een andere naam voor moest komen, het kost alleen maar geld en het heeft geen enkele andere functie dan het SoFi-nummer ook al had.
Nope, lekker weinig... ik heb net de adreslijst van vorig jaar er ff bijgepakt: 1 weg kunnen strepen wegens overleden en 2 weg kunnen strepen wegens gewogen en te licht bevonden...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker veel
Speciaal om al die dames en heren bij de post lekker overuren uit betaald te laten krijgen.
Ik denk niet dat het bij tonnen gebleven is... maar dat is niet allemaal het probleem van de (Haagse) overheid.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, had even geen zin om het op te zoeken![]()
Maar idd wat een onzinHoeveel ton hebben ze daarvoor vrijgemaakt
Eens kijken of ik nog tijd over heb om een kaart/afbeelding voor de fokkers te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, lekker weinig... ik heb net de adreslijst van vorig jaar er ff bijgepakt: 1 weg kunnen strepen wegens overleden en 2 weg kunnen strepen gewogen en te licht bevonden...
Truste Veulenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
Ik ga ook naar me bed![]()
Ian stop maar met klikken hoor![]()
idd jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij tonnen gebleven is... maar dat is niet allemaal het probleem van de (Haagse) overheid.
Ieder instantie heeft dus (standaard)formulieren met daarop het woord "SoFi-nummer" moeten vervangen...
En dan hebben we het nog niet over al die nerds in al die gemeentes die ff op de site en in alle downloadbare bestanden het woord moesten vervangen... Dat heeft in totaal echt meer dan een paar ton gekost
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd ja![]()
op me ID staat trouwens 'pers. nummer'
Gelukkig nog nooit op tv geweestquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pers??? Ken ik je van de TV?? Ben je beroemd??
Ik zou nooit een les bij je nemen Veulen. Voor die prijs, kan gewoon niet goed zijn zo goedkoop. Ik wil kwaliteit, zeker als ik in het Gooi woon. Ik zou mij dood schamen tegenover mij kennisen ook, 15 euri per half uur. Kan er echt niet mee aankomen op een verjaardag of feestje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een ongeduldig stuk vreten.
1 lesklant via die site en ik zou de wereld zoenen denk ik![]()
Het lijkt een beetje onbenullig allemaal, maar toch.
idd vrij laagquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou nooit een les bij je nemen Veulen. Voor die prijs, kan gewoon niet goed zijn zo goedkoop. Ik wil kwaliteit, zeker als ik in het Gooi woon. Ik zou mij dood schamen tegenover mij kennisen ook, 15 euri per half uur. Kan er echt niet mee aankomen op een verjaardag of feestje.
Een zelfstandige heeft zeker 40 euro per uur nodig om te overleven...
Ja voor kinderen zou het kunnen, een proefles kan ook wel voor die prijs. Maar als je te goedkoop bent denken mensen echt dat er iets niet goed is en laten je links liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd vrij laag![]()
ik zou dat voor kinderen onder de 12 doen ofzo
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja voor kinderen zou het kunnen, een proefles kan ook wel voor die prijs. Maar als je te goedkoop bent denken mensen echt dat er iets niet goed is en laten je links liggen.
Thnx Heidi, netjes zo hoor..vroeger hadden we daar roache voor maar jij hebt ook zeker meer dan je best gedaan.quote:
Mogguh Blurkie...tis maar een korte koffiepauze hoor...moet zo weer aan de slag ....quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alles weer keurig aan kant HiDiHoMorgen Jappie
En ik moet boodschappen doen, en naar de bieb, dus ook meteen weer wegquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Blurkie...tis maar een korte koffiepauze hoor...moet zo weer aan de slag ....![]()
killen fileren looten exp halen etcetera....the usual works
Hoi Talitha, het is berekoud! Ik ben ook bezig met versieren, probeer de lampjes uit de knoop te krijgen, lukt niet erg...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:02 schreef Talitha het volgende:
Kerstboom opgetuigd, zwangerschapsdoos gehaald (niet voor mezelf)..... Alles gedaan wat ik moest doen dit weekend. Tijd voor de lunch. [ afbeelding ]
En het is best koud!![]()
Probeer dit dan eens te onknoppen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Talitha, het is berekoud! Ik ben ook bezig met versieren, probeer de lampjes uit de knoop te krijgen, lukt niet erg...
Ehct neit nroamal! Heb ik daar zveoel jearn voor guesdreetd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:28 schreef -Blurk- het volgende:
Deze bedoel je? Onvoorstelbaar hè? Doe je altijd je best, is het helemaal niet nodig!
Gre eh?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ehct neit nroamal! Heb ik daar zveoel jearn voor guesdreetd?
Gleukikgquote:
Hee wat leuk. Had je lekkere koffie voor hem?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Wat een feest, Hidi, was net op de koffie, blijk ik zomaar een webcam in mijn lap te hebben
Hij heeft zelfs mijn oude Senseo meegenomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee wat leuk. Had je lekkere koffie voor hem?
Hij ook weer blijquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs mijn oude Senseo meegenomen![]()
Gaaf man, ik ga de hele dag foto's maken....
That's usquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij ook weer blij![]()
En shots van de poezen als het kan, kan ik die ook eens zien.
Edit: jij dacht dus al precies hetzelfde.
13>12
Tijd voor een Ian-les geloof ik, begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
13>12
Ik heb ook echt geen ideequote:Op zaterdag 15 december 2007 14:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tijd voor een Ian-les geloof ik, begrijp er niks van.
Dat "in before the lock" heb ik inmiddels onder de knie
Aha, nou ja, weer verder met de kerstboom, heb nieuwe lichtjes dus kan weer door.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee![]()
Dat is incrowd van Disana en Lobébé geloof ik
Ja, de kerstboom mag bij mij nog ff wachtenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Aha, nou ja, weer verder met de kerstboom, heb nieuwe lichtjes dus kan weer door.
Ben niet in de stemming voor een rustige kerstquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:23 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=t3aabNz5byU
Lekker rustig muziekje, echt Kerst![]()
Je hebt erop geklikt he? Hahahahaquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:32 schreef Lobasca het volgende:
Blurk!!!
Ooo, dit is jouw foto! Leuk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:32 schreef Lobasca het volgende:
Blurk!!!
Nee, hoor het nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb de hele koelkast schoongemaakt. Of is dat al bekend.
Ik heb de ramen gelappertquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb de hele koelkast schoongemaakt. Of is dat al bekend.
Ah okee. Ik zit erover te denken om de keukenvloer ook nog te doen, maar een kopje thee is natuurlijk ook wel lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, hoor het nu voor het eerst.
Had ik vanmorgen al gedaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, flink zeg. En dat allemaal op onze vrije dag.
Ga 'm nu zettenquote:
uhhh, jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
opdat je af en toe nog aan me denkt....
neequote:
Net als met vrouwen, totdat ze er niet meer zijnquote:
Er zijn genoeg vrouwen...je moet je niet blind staren op die enequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als met vrouwen, totdat ze er niet meer zijn
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Nog ff een zwaai naar de stiekeme meelezers
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen...je moet je niet blind staren op die ene
Nee hoor, dat zag ik vanaf hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zeker![]()
Staat ook geregistreerd welk boek jij leestquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zeker![]()
Kappuh nou! Je leeft nu! Niet in het verleden en niet in de toekomst!quote:
ja mevrouwquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kappuh nou! Je leeft nu! Niet in het verleden en niet in de toekomst!
Snel gaan liggen hequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou toevallig lág ik te lezen
Groot gelijk. Uit je leespatroon kunnen ze een heel persoonlijkheidsprofiel opstellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat ook geregistreerd welk boek jij leestDaarom ben ik geen lid van de bieb..
Ik ga ook ff lezen, in mijn bed wel te verstaan, see you later darling!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou toevallig lág ik te lezen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk. Uit je leespatroon kunnen ze een heel persoonlijkheidsprofiel opstellen
Niet stiekem hier blijven meelezen hoor! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga ook ff lezen, in mijn bed wel te verstaan, see you later darling!![]()
JIj en niet boeien??? Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kijkt maar een eind weg, ik kan je toch niet boeien
Yep. Boeien. Dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj en niet boeien??? Big Brother is watching you!
quote:
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet stiekem hier blijven meelezen hoor! Slaap lekker
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezigquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom lees ik ook alleen maar stichtelijke boeken.
Dan ga ik hem hacken en schunnige dingen uit jouw naam postenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,
Och, dat moet kunnen. Wetenschappelijke interesse.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezig
Ik zal er niet mee spelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,
Dat is dubbelop... ik post alleen maar schunnig..ben rukken, tot later!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik hem hacken en schunnige dingen uit jouw naam posten
anarchistquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezig
Je kunt ook denken: wat zijn ze nog onschuldig dat ze dat niet wetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
Zit ik vanmiddag gezellig wat met ene stel vrienden te drinken, allemaal mannen. Dus je kan raden waar het over ging de helft van de tijd.
Blijkt de helft van die jongens naakt te slapen. Waarop 1 van hen aan mij vraagt, "en voel je je ongemakkelijk in onze nabijheid nu je dat weet?" Waarop ik min of meer droog zeg, "nee hoor, ik slaap zelf ook meestal naakt".
Zegt 1 van die eien, "nee echt? Ik dacht dat vrouwen dat nooit deden".
Zo onschuldig zijn ze niet. Tenminste niet als je de verhalen hoortquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Je kunt ook denken: wat zijn ze nog onschuldig dat ze dat niet weten
Nou ja, dat vrouwen ook wel eens naakt zouden kunnen slapen is ze dus niet bekend.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo onschuldig zijn ze niet. Tenminste niet als je de verhalen hoort
Hoi Bong... Ja het lijkt er wel op. Hij belde Jaap om te zeggen dat die zijn koffers kan pakken omdat hij niet terug wil.quote:
Alsof febo dat kijkcijfer kanon zo laat gaan... Tenzij ze hem zat warenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Hoi Bong... Ja het lijkt er wel op. Hij belde Jaap om te zeggen dat die zijn koffers kan pakken omdat hij niet terug wil.
Tot 8 uur vanmorgen was het aantal hits 375 en het aantal visits 39.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst waar blijven die cijfers?
Ach DGK gaat toch eind deze maand stoppen? Ik had begrepen dat het niet langer zou duren t/m 31 december namelijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof febo dat kijkcijfer kanon zo laat gaan... Tenzij ze hem zat waren
Ze kunnen hem nergens toe dwingen volgens mij. Je mag nu met behoud van borg weg als je wilt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof febo dat kijkcijfer kanon zo laat gaan... Tenzij ze hem zat waren
1 Februari volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ach DGK gaat toch eind deze maand stoppen? Ik had begrepen dat het niet langer zou duren t/m 31 december namelijk
Ik denk dat Huub nu hij weer van zijn vrijheid heeft kunnen proeven gewoon besloten heeft om het daarbij te laten, die 2 maandjes stelt ook niets meer voor natuurlijk en de kans dat je wint is vrij klein denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 Februari volgens mij.
Toch raar, 2 maanden is niks als je daar al zo lang hebt gezeten. Snap niet dat z'n familie hem dat niet heeft verteld.
Blurk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
Avond!
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat Huub nu hij weer van zijn vrijheid heeft kunnen proeven gewoon besloten heeft om het daarbij te laten, die 2 maandjes stelt ook niets meer voor natuurlijk en de kans dat je wint is vrij klein denk ik
Wat ben je toch ook een romanticusquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik hoop stiekem dat hij en syl samen wat krijgen
Zeker wel.quote:
Die laatste twee zou zo maar kunnen Veulentjequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker wel.
Bloeit er nog wat op tussen jou en Gert?
En hoe is het met Lobasca en Hidiho?
Me dunkt van niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben flieft op Saantjequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker wel.
En hoe is het met Lobasca en Hidiho?
Ik vind het op een woerd lijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is zeker niks, voor de kerst:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik vind het een prachtige tekening.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan niet. De een houdt meer van kitsch, de ander van een echte tekening
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
![]()
![]()
Blurk en Gert!?
Moet ik terug gaan lezen!?![]()
![]()
Elke 2 dagen zeiken is wat weinig hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:17 schreef willem-jozef het volgende:
hoe is het hier, nog steeds gezeik om de 2 dagen?
Hallo Willem Jozefquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
navond wankers
Nu al?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
LAPO!
haha, da's waar. nog poes gegeten onlangs, grasetertje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Elke 2 dagen zeiken is wat weinig hoor
hoihoi. wilde je net ff quoten maar dat ging niet helemaal goed..quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:38 schreef Lobasca het volgende:
Eej Moniek!
een beetje, hoest in het koude alkmaar?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi. wilde je net ff quoten maar dat ging niet helemaal goed..
gedraag je je een beetje?
Ik ga de mijne zo van zolder takelen.... mooi, in A'dam ook?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:46 schreef willem-jozef het volgende:
net de kerstboom gedoucht, alles hanky-pancake
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef Flounder het volgende:
Hoe laat moet Huub terug zijn?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef willem-jozef het volgende:
alles gaat geweldig, m'n meisje moet zwanger worden middels ivf, maar da's dan weer lekker rustig voor mij
hij is al te laat, zat in de file vast met z'n paquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef Flounder het volgende:
Hoe laat moet Huub terug zijn?
te laat => EXIT!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij is al te laat, zat in de file vast met z'n pa
Tom Poes?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Was ik weer![]()
Wj, poes eet je niet, poes lik je
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Was ik weer![]()
okee. thanks, luv!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Was ik weer![]()
Als je lief bent mag je vast wel met Disana d'r poes spelen.quote:
Heel goed, ik hoop op een flink pak sneeuwquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
okee. thanks, luv!
alles goed met jou verder?
Wehehequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je vast wel met Disana d'r poes spelen.
Blurk is gewoon wat traag, dat hoort bij de leeftijd.quote:
*pakt de reserve lampjes vast*quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben in gevecht met de lichtjes
Ik geloof dat jij er nu met de zweep van langs moet krijgen Veulentje!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blurk is gewoon wat traag, dat hoort bij de leeftijd.
quote:
Toch een gevaarlijke hobby dat. Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:24 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 december 2007 20:55 schreef Veulen het volgende:
Heel goed, ik hoop op een flink pak sneeuw
tuurlijk![]()
[ afbeelding ]
go to the light, go therequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben in gevecht met de lichtjes
Mis, volgens mij moet jij nog even oefenenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
Ik geloof dat jij er nu met de zweep van langs moet krijgen Veulentje!
Je had je in een kwartier al makkelijk uit kunnen kleden en een spannend lingerie setje aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een bug van een kwartier ofzo...what could I do?
Kost dit ook geld?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis, volgens mij moet jij nog even oefenen
Ik had precies hetzelfde vandaag, heb uiteindelijk nieuwe gekocht, werd er gek van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal nog
![]()
Maar zo te zien heb ik ze vorig jaar in één ruk van de boom afgesjort, één en al knoop!
Prutserquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Ze doen het allemaal nog
![]()
Maar zo te zien heb ik ze vorig jaar in één ruk van de boom afgesjort, één en al knoop!
Waarop moet ik oefenen dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis, volgens mij moet jij nog even oefenen
Ja, 2,50 per adviesquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Kost dit ook geld?
Online raadgeven?
Wat zijn jullie laat met die bomen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Ik had precies hetzelfde vandaag, heb uiteindelijk nieuwe gekocht, werd er gek van.
En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had je in een kwartier al makkelijk uit kunnen kleden en een spannend lingerie setje aan kunnen doen.
Bijvoorbeeld.
In het raak slaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Waarop moet ik oefenen dan?
Ja, we zijn niet allemaal zo perfectionistisch als jij Veulentjequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat zijn jullie laat met die bomen.
Die van mij staat al ruim een week
Muhehehe, check je pmquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?
Nou, daar zal Ian blij mee zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het raak slaan.
Je mag op Ian oefenen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het raak slaan.
Je mag op Ian oefenen.
Niks met perfectionistisch te maken (hoe kom je er bij, ik perfectionistischquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal zo perfectionistisch als jij Veulentje
Vuige Gristenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks met perfectionistisch te maken (hoe kom je er bij, ik perfectionistisch)
Ik ben gewoon dol op kerst, kan me niet lang genoeg duren
Wowquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet, dat is mijn derde naam.
Mijn tweede naam is "Fingermæster"
Ja duh!!!! Ik heb nog wel één werkende hersencel..quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prutser![]()
Bij de stekker beginnen met ontrafelen
Heiden, ik heb een boom in huis en nergens een kerstengel te bekennenquote:
Opschepperquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet, dat is mijn derde naam.
Mijn tweede naam is "Fingermæster"
Ja, dat zeg jij, jij hebt ze niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon door fokken hoor, het is zo over
Wist het niet zeker of die nog werktequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
Ja duh!!!! Ik heb nog wel één werkende hersencel..
Gewoon in bad joh...quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon door fokken hoor, het is zo over
Dus even samenvatten: Ik moet met mijn sexy lingeriesetje plus weeën onder water gaan liggen? Jullie kunnen mijn rug op!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon in bad joh...
En dan onderwater blijven houden he
Hmm weet je zeker dat je je beter voelt met een paard op je rug?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
Dus even samenvatten: Ik moet met mijn sexy lingeriesetje plus weeën onder water gaan liggen? Jullie kunnen mijn rug op!
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Geen idee, heb het nog nooit uitgeprobeerd Veulentjequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm weet je zeker dat je je beter voelt met een paard op je rug?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wist het niet zeker of die nog werkte
Die heb ik zelfs wel is om 2 uur 's nachts gezien de laatste week. Zegt niksquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
WTF??
500 kilo op je rugquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
Geen idee, heb het nog nooit uitgeprobeerd Veulentje
Nah...dat trek ik niet hoor, als jij nu op mijn rug komt zitten zal het nog wel gaan, tenzij je te zwaar bent..wat weeg je?quote:
"Vroegâh" viel dat reuze mee... maar sinds DGK en al die mensen die daar op afkomen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Fok! tradities
Weirde foutmeldingen en lange laadtijden
Dat is niet vet voor een paard hoor. Je hebt zelfs paarden van 1500 kiloquote:
Tot 5 had moeten kunne nop 1 hersencel, ik vermoed toch een kortsluiting.quote:
Die gifjes inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Vroegâh" viel dat reuze mee... maar sinds DGK en al die mensen die daar op afkomen...
En niet te vergeten de gifjes in de COS..... echt... sinds DGK is niets meer wat het was
Ik ben nog klein, een kilotje of 150quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
Nah...dat trek ik niet hoor, als jij nu op mijn rug komt zitten zal het nog wel gaan, tenzij je te zwaar bent..wat weeg je?
Hoeveel weeg jij?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is niet vet voor een paard hoor. Je hebt zelfs paarden van 1500 kilo
Even backup zoeken..quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 5 had moeten kunne nop 1 hersencel, ik vermoed toch een kortsluiting.
Godalmightyquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben nog klein, een kilotje of 150
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |