Ik had precies hetzelfde vandaag, heb uiteindelijk nieuwe gekocht, werd er gek van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal nog
![]()
Maar zo te zien heb ik ze vorig jaar in één ruk van de boom afgesjort, één en al knoop!
Prutserquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Ze doen het allemaal nog
![]()
Maar zo te zien heb ik ze vorig jaar in één ruk van de boom afgesjort, één en al knoop!
Waarop moet ik oefenen dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis, volgens mij moet jij nog even oefenen
Ja, 2,50 per adviesquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Kost dit ook geld?
Online raadgeven?
Wat zijn jullie laat met die bomen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Ik had precies hetzelfde vandaag, heb uiteindelijk nieuwe gekocht, werd er gek van.
En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had je in een kwartier al makkelijk uit kunnen kleden en een spannend lingerie setje aan kunnen doen.
Bijvoorbeeld.
In het raak slaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Waarop moet ik oefenen dan?
Ja, we zijn niet allemaal zo perfectionistisch als jij Veulentjequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat zijn jullie laat met die bomen.
Die van mij staat al ruim een week
Muhehehe, check je pmquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?
Nou, daar zal Ian blij mee zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het raak slaan.
Je mag op Ian oefenen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het raak slaan.
Je mag op Ian oefenen.
Niks met perfectionistisch te maken (hoe kom je er bij, ik perfectionistischquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal zo perfectionistisch als jij Veulentje
Vuige Gristenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks met perfectionistisch te maken (hoe kom je er bij, ik perfectionistisch)
Ik ben gewoon dol op kerst, kan me niet lang genoeg duren
Wowquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet, dat is mijn derde naam.
Mijn tweede naam is "Fingermæster"
Ja duh!!!! Ik heb nog wel één werkende hersencel..quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prutser![]()
Bij de stekker beginnen met ontrafelen
Heiden, ik heb een boom in huis en nergens een kerstengel te bekennenquote:
Opschepperquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet, dat is mijn derde naam.
Mijn tweede naam is "Fingermæster"
Ja, dat zeg jij, jij hebt ze niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon door fokken hoor, het is zo over
Wist het niet zeker of die nog werktequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
Ja duh!!!! Ik heb nog wel één werkende hersencel..
Gewoon in bad joh...quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon door fokken hoor, het is zo over
Dus even samenvatten: Ik moet met mijn sexy lingeriesetje plus weeën onder water gaan liggen? Jullie kunnen mijn rug op!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon in bad joh...
En dan onderwater blijven houden he
Hmm weet je zeker dat je je beter voelt met een paard op je rug?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
Dus even samenvatten: Ik moet met mijn sexy lingeriesetje plus weeën onder water gaan liggen? Jullie kunnen mijn rug op!
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Geen idee, heb het nog nooit uitgeprobeerd Veulentjequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm weet je zeker dat je je beter voelt met een paard op je rug?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wist het niet zeker of die nog werkte
Die heb ik zelfs wel is om 2 uur 's nachts gezien de laatste week. Zegt niksquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
WTF??
500 kilo op je rugquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
Geen idee, heb het nog nooit uitgeprobeerd Veulentje
Nah...dat trek ik niet hoor, als jij nu op mijn rug komt zitten zal het nog wel gaan, tenzij je te zwaar bent..wat weeg je?quote:
"Vroegâh" viel dat reuze mee... maar sinds DGK en al die mensen die daar op afkomen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Fok! tradities
Weirde foutmeldingen en lange laadtijden
Dat is niet vet voor een paard hoor. Je hebt zelfs paarden van 1500 kiloquote:
Tot 5 had moeten kunne nop 1 hersencel, ik vermoed toch een kortsluiting.quote:
Die gifjes inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Vroegâh" viel dat reuze mee... maar sinds DGK en al die mensen die daar op afkomen...
En niet te vergeten de gifjes in de COS..... echt... sinds DGK is niets meer wat het was
Ik ben nog klein, een kilotje of 150quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
Nah...dat trek ik niet hoor, als jij nu op mijn rug komt zitten zal het nog wel gaan, tenzij je te zwaar bent..wat weeg je?
Hoeveel weeg jij?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is niet vet voor een paard hoor. Je hebt zelfs paarden van 1500 kilo
Even backup zoeken..quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 5 had moeten kunne nop 1 hersencel, ik vermoed toch een kortsluiting.
Godalmightyquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben nog klein, een kilotje of 150
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |