Ik had precies hetzelfde vandaag, heb uiteindelijk nieuwe gekocht, werd er gek van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal nog
![]()
Maar zo te zien heb ik ze vorig jaar in één ruk van de boom afgesjort, één en al knoop!
Prutserquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Ze doen het allemaal nog
![]()
Maar zo te zien heb ik ze vorig jaar in één ruk van de boom afgesjort, één en al knoop!
Waarop moet ik oefenen dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis, volgens mij moet jij nog even oefenen
Ja, 2,50 per adviesquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Kost dit ook geld?
Online raadgeven?
Wat zijn jullie laat met die bomen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Ik had precies hetzelfde vandaag, heb uiteindelijk nieuwe gekocht, werd er gek van.
En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had je in een kwartier al makkelijk uit kunnen kleden en een spannend lingerie setje aan kunnen doen.
Bijvoorbeeld.
In het raak slaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Waarop moet ik oefenen dan?
Ja, we zijn niet allemaal zo perfectionistisch als jij Veulentjequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat zijn jullie laat met die bomen.
Die van mij staat al ruim een week
Muhehehe, check je pmquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?
Nou, daar zal Ian blij mee zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het raak slaan.
Je mag op Ian oefenen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het raak slaan.
Je mag op Ian oefenen.
Niks met perfectionistisch te maken (hoe kom je er bij, ik perfectionistischquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal zo perfectionistisch als jij Veulentje
Vuige Gristenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks met perfectionistisch te maken (hoe kom je er bij, ik perfectionistisch)
Ik ben gewoon dol op kerst, kan me niet lang genoeg duren
Wowquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet, dat is mijn derde naam.
Mijn tweede naam is "Fingermæster"
Ja duh!!!! Ik heb nog wel één werkende hersencel..quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prutser![]()
Bij de stekker beginnen met ontrafelen
Heiden, ik heb een boom in huis en nergens een kerstengel te bekennenquote:
Opschepperquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet, dat is mijn derde naam.
Mijn tweede naam is "Fingermæster"
Ja, dat zeg jij, jij hebt ze niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon door fokken hoor, het is zo over
Wist het niet zeker of die nog werktequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
Ja duh!!!! Ik heb nog wel één werkende hersencel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |