Weltrustequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar me nest..verheugen op een kater
Lekker veelquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
Oeh, kerstkaarten... die moet ik morgen ook nog ff schrijven
ik las likkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
Ik ga ook naar me bed![]()
Ian stop maar met klikken hoor![]()
Je weet wel dat BSN voor BurgerServiceNummer staat maar je weet niet wat het is??quote:
Truste Lquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar me nest..verheugen op een kater
Ja, had even geen zin om het op te zoekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel dat BSN voor BurgerServiceNummer staat maar je weet niet wat het is??
BurgerServiceNummer is de nieuwe naam van het SoFi-nummer... niet dat het nodig was, maar ze wilden graag weer eens wat kosten maken en "service" klinkt ook een stuk vriendelijker dan Sociaal/Fiscaal natuurlijk
Ik vind het een hoop gelul dat er een andere naam voor moest komen, het kost alleen maar geld en het heeft geen enkele andere functie dan het SoFi-nummer ook al had.
Nope, lekker weinig... ik heb net de adreslijst van vorig jaar er ff bijgepakt: 1 weg kunnen strepen wegens overleden en 2 weg kunnen strepen wegens gewogen en te licht bevonden...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker veel
Speciaal om al die dames en heren bij de post lekker overuren uit betaald te laten krijgen.
Ik denk niet dat het bij tonnen gebleven is... maar dat is niet allemaal het probleem van de (Haagse) overheid.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, had even geen zin om het op te zoeken![]()
Maar idd wat een onzinHoeveel ton hebben ze daarvoor vrijgemaakt
Eens kijken of ik nog tijd over heb om een kaart/afbeelding voor de fokkers te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, lekker weinig... ik heb net de adreslijst van vorig jaar er ff bijgepakt: 1 weg kunnen strepen wegens overleden en 2 weg kunnen strepen gewogen en te licht bevonden...
Truste Veulenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
Ik ga ook naar me bed![]()
Ian stop maar met klikken hoor![]()
idd jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij tonnen gebleven is... maar dat is niet allemaal het probleem van de (Haagse) overheid.
Ieder instantie heeft dus (standaard)formulieren met daarop het woord "SoFi-nummer" moeten vervangen...
En dan hebben we het nog niet over al die nerds in al die gemeentes die ff op de site en in alle downloadbare bestanden het woord moesten vervangen... Dat heeft in totaal echt meer dan een paar ton gekost
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd ja![]()
op me ID staat trouwens 'pers. nummer'
Gelukkig nog nooit op tv geweestquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pers??? Ken ik je van de TV?? Ben je beroemd??
Ik zou nooit een les bij je nemen Veulen. Voor die prijs, kan gewoon niet goed zijn zo goedkoop. Ik wil kwaliteit, zeker als ik in het Gooi woon. Ik zou mij dood schamen tegenover mij kennisen ook, 15 euri per half uur. Kan er echt niet mee aankomen op een verjaardag of feestje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een ongeduldig stuk vreten.
1 lesklant via die site en ik zou de wereld zoenen denk ik![]()
Het lijkt een beetje onbenullig allemaal, maar toch.
idd vrij laagquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou nooit een les bij je nemen Veulen. Voor die prijs, kan gewoon niet goed zijn zo goedkoop. Ik wil kwaliteit, zeker als ik in het Gooi woon. Ik zou mij dood schamen tegenover mij kennisen ook, 15 euri per half uur. Kan er echt niet mee aankomen op een verjaardag of feestje.
Een zelfstandige heeft zeker 40 euro per uur nodig om te overleven...
Ja voor kinderen zou het kunnen, een proefles kan ook wel voor die prijs. Maar als je te goedkoop bent denken mensen echt dat er iets niet goed is en laten je links liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd vrij laag![]()
ik zou dat voor kinderen onder de 12 doen ofzo
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja voor kinderen zou het kunnen, een proefles kan ook wel voor die prijs. Maar als je te goedkoop bent denken mensen echt dat er iets niet goed is en laten je links liggen.
Thnx Heidi, netjes zo hoor..vroeger hadden we daar roache voor maar jij hebt ook zeker meer dan je best gedaan.quote:
Mogguh Blurkie...tis maar een korte koffiepauze hoor...moet zo weer aan de slag ....quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alles weer keurig aan kant HiDiHoMorgen Jappie
En ik moet boodschappen doen, en naar de bieb, dus ook meteen weer wegquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Blurkie...tis maar een korte koffiepauze hoor...moet zo weer aan de slag ....![]()
killen fileren looten exp halen etcetera....the usual works
Hoi Talitha, het is berekoud! Ik ben ook bezig met versieren, probeer de lampjes uit de knoop te krijgen, lukt niet erg...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:02 schreef Talitha het volgende:
Kerstboom opgetuigd, zwangerschapsdoos gehaald (niet voor mezelf)..... Alles gedaan wat ik moest doen dit weekend. Tijd voor de lunch. [ afbeelding ]
En het is best koud!![]()
Probeer dit dan eens te onknoppen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Talitha, het is berekoud! Ik ben ook bezig met versieren, probeer de lampjes uit de knoop te krijgen, lukt niet erg...
Ehct neit nroamal! Heb ik daar zveoel jearn voor guesdreetd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:28 schreef -Blurk- het volgende:
Deze bedoel je? Onvoorstelbaar hè? Doe je altijd je best, is het helemaal niet nodig!
Gre eh?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ehct neit nroamal! Heb ik daar zveoel jearn voor guesdreetd?
Gleukikgquote:
Hee wat leuk. Had je lekkere koffie voor hem?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Wat een feest, Hidi, was net op de koffie, blijk ik zomaar een webcam in mijn lap te hebben
Hij heeft zelfs mijn oude Senseo meegenomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee wat leuk. Had je lekkere koffie voor hem?
Hij ook weer blijquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs mijn oude Senseo meegenomen![]()
Gaaf man, ik ga de hele dag foto's maken....
That's usquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij ook weer blij![]()
En shots van de poezen als het kan, kan ik die ook eens zien.
Edit: jij dacht dus al precies hetzelfde.
13>12
Tijd voor een Ian-les geloof ik, begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
13>12
Ik heb ook echt geen ideequote:Op zaterdag 15 december 2007 14:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tijd voor een Ian-les geloof ik, begrijp er niks van.
Dat "in before the lock" heb ik inmiddels onder de knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |