Zo lang er menschen heel rijk van worden zit je er aan vast.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een milieuvervuiling weer... en dan hebben we het nog niet over al die bomen die gekapt zijn voor die spam.
Ik speel mee omdat het een gruwelijke manier is van meespelen, je weet altijd wat je niet gewonnen hebt als je niet meegespeeld hebt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon pure oplichtingZou verboden moeten worden. En dan nog, hoeveel % gaat er naar het goede doel?
Als ik wil wedden of aan een goed doel geven, dan doe ik dat wel ergens anders.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
Integendeel..het houdt ze op de straat
Bezorg je je eigen post ook?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaarten
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het troost misschien om te weten dat er een hoop met leuke kontjes rondlopen?
Oeh, kerstkaarten... die moet ik morgen ook nog ff schrijvenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaarten
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik speel mee omdat het een gruwelijke manier is van meespelen, je weet altijd wat je niet gewonnen hebt als je niet meegespeeld hebt.
Dat in tegenstelling tot de lotto, staatsloterij en al die andere zooi.
Een loterij op basis van je postcode (of bijvoorbeeld je BSN) zou gewoon verboden moeten worden.
Laat mensen lekker gokken op hun favoriete nummers of andere shit, maar niet op dat waar ze aan vast zitten.
En nou maar hopen dat ik niet een of ander walgelijk figuur op een idee heb gebracht met dat BSN![]()
Niet hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het troost misschien om te weten dat er een hoop met leuke kontjes rondlopen?
Weltrustequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar me nest..verheugen op een kater
Lekker veelquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
Oeh, kerstkaarten... die moet ik morgen ook nog ff schrijven
ik las likkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
Ik ga ook naar me bed![]()
Ian stop maar met klikken hoor![]()
Je weet wel dat BSN voor BurgerServiceNummer staat maar je weet niet wat het is??quote:
Truste Lquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar me nest..verheugen op een kater
Ja, had even geen zin om het op te zoekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel dat BSN voor BurgerServiceNummer staat maar je weet niet wat het is??
BurgerServiceNummer is de nieuwe naam van het SoFi-nummer... niet dat het nodig was, maar ze wilden graag weer eens wat kosten maken en "service" klinkt ook een stuk vriendelijker dan Sociaal/Fiscaal natuurlijk
Ik vind het een hoop gelul dat er een andere naam voor moest komen, het kost alleen maar geld en het heeft geen enkele andere functie dan het SoFi-nummer ook al had.
Nope, lekker weinig... ik heb net de adreslijst van vorig jaar er ff bijgepakt: 1 weg kunnen strepen wegens overleden en 2 weg kunnen strepen wegens gewogen en te licht bevonden...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker veel
Speciaal om al die dames en heren bij de post lekker overuren uit betaald te laten krijgen.
Ik denk niet dat het bij tonnen gebleven is... maar dat is niet allemaal het probleem van de (Haagse) overheid.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, had even geen zin om het op te zoeken![]()
Maar idd wat een onzinHoeveel ton hebben ze daarvoor vrijgemaakt
Eens kijken of ik nog tijd over heb om een kaart/afbeelding voor de fokkers te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, lekker weinig... ik heb net de adreslijst van vorig jaar er ff bijgepakt: 1 weg kunnen strepen wegens overleden en 2 weg kunnen strepen gewogen en te licht bevonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |