Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komtquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Retourafzender. Geadresseerd is overleden
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
fUCK!
Speel je nog steeds mee met de postcodeloterij of krijg je die bagger zelfs terwijl je niet meer meespeelt??quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komt
Misluktquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Fipo stellen van ian
Ik ben gewoon een ongeduldig stuk vreten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk wil je dat, en de winkel die hier achter vorige week geopend is wil ook graag in een maand wereldberoemd zijn in heel NL....
Dat mensen zeggen: als je een verloopnippeltje nodig hebt, dan moet je naar de winkel achter Leandra..
Maar dat heeft nou eenmaal ff tijd nodig![]()
De site ziet er keurig uit trouwens
Goed verbeterd van mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Mislukt
EN: Alsof mijn lapo niet goed was
Ik heb volgens mij nog nooit meegedaan, krijg die bagger altijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speel je nog steeds mee met de postcodeloterij of krijg je die bagger zelfs terwijl je niet meer meespeelt??
Niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komt
Kom er binnenkort één bij je halenquote:
Ik zou daar maar 's mee beginnen krengentuig!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed verbeterd van mij.
Enne Lapo's lees ik nooit
Heb jij altijd de lapo?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou daar maar 's mee beginnen krengentuig!
Daar post ik alle echt toffe dingen.
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom er binnenkort één bij je halen
Postbusquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet?
Geen postcode op de envelop?
Als je hem beetje netjes open hebt kun je hem ook gewoon weer dicht lijmen
jE CAPS STAAT AAN.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!
2 Alweer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!
eN DE POSTBODE 2 X LATEN LOPEN VOOR DIE VERKAPTE HUIS-AAN-HUIS-RECLAMEquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, klik ik per ongeluk op Hidi's sig
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eN DE POSTBODE 2 X LATEN LOPEN VOOR DIE VERKAPTE HUIS-AAN-HUIS-RECLAME
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Voorlopig niet.
Volgens mij ga ik best lekker.
Post je de cijfers morgen even?
Postbussen zitten meestal in een postkantoor. Daar hoeven die gasten niet ver voor te lopenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
eN DE POSTBODE 2 X LATEN LOPEN VOOR DIE VERKAPTE HUIS-AAN-HUIS-RECLAME
Daar zit je dik overheen nuquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk
Gisteren had ik 13 visits en 130 hits
Ik kreeg m ook met die sticker erop maar ik speel wel mee...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit meegedaan, krijg die bagger altijd
Die gasten hebben het dus wel onnodig in de brievenbus van Heidi lopen proppen... En Heidi gooit het weer in de TNT-bus, komt een mannetje voor en die leegt die bus...bussie rijdt naar A'dam etc etc..quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Postbussen zitten meestal in een postkantoor. Daar hoeven die gasten niet ver voor te lopen
Dat houd ze van de straatquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Die gasten hebben het dus wel onnodig in de brievenbus van Heidi lopen proppen... En Heidi gooit het weer in de TNT-bus, komt een mannetje voor en die leegt die bus...bussie rijdt naar A'dam etc etc..
Gewoon pure oplichtingquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kreeg m ook met die sticker erop maar ik speel wel mee...
Ze waren pas ook al zo verneukeratief bezig door vrijwel iedereen die meespeelde een brief (compleet met uitrijkaart voor de parkeergarage) te sturen waarin stond dat je kans maakte op een plek bij miljoenenjacht.
En natuurlijk als je je kans wilt activeren, dan kom je na de activering in een scherm waarin je een koffertje mag uitkiezen..... een koffertje wat wel voor een lot staat en dus weer iedere maand x ¤uro kost.
Ik bedoel: Miljoenenjacht is leuk, maar stuur niet half NL een brief waarin lijkt te staan dat ze al bijna aanwezig mogen zijn, als het eigenlijk alleen maar (weer eens) een reclamecampagne is.
Wat een milieuvervuiling weer... en dan hebben we het nog niet over al die bomen die gekapt zijn voor die spam.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gasten hebben het dus wel onnodig in de brievenbus van Heidi lopen proppen... En Heidi gooit het weer in de TNT-bus, komt een mannetje voor en die leegt die bus...bussie rijdt naar A'dam etc etc..
Eigenlijk kan het me ook niets schelen, postcodeloterij betaalt wel voor je bezorgingquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaartenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een milieuvervuiling weer... en dan hebben we het nog niet over al die bomen die gekapt zijn voor die spam.
Zo lang er menschen heel rijk van worden zit je er aan vast.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een milieuvervuiling weer... en dan hebben we het nog niet over al die bomen die gekapt zijn voor die spam.
Ik speel mee omdat het een gruwelijke manier is van meespelen, je weet altijd wat je niet gewonnen hebt als je niet meegespeeld hebt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon pure oplichtingZou verboden moeten worden. En dan nog, hoeveel % gaat er naar het goede doel?
Als ik wil wedden of aan een goed doel geven, dan doe ik dat wel ergens anders.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
Integendeel..het houdt ze op de straat
Bezorg je je eigen post ook?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaarten
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het troost misschien om te weten dat er een hoop met leuke kontjes rondlopen?
Oeh, kerstkaarten... die moet ik morgen ook nog ff schrijvenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En niet te vergeten mie, die 2 vrije maandagen verplicht moet inleveren voor al die kertstkaarten
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik speel mee omdat het een gruwelijke manier is van meespelen, je weet altijd wat je niet gewonnen hebt als je niet meegespeeld hebt.
Dat in tegenstelling tot de lotto, staatsloterij en al die andere zooi.
Een loterij op basis van je postcode (of bijvoorbeeld je BSN) zou gewoon verboden moeten worden.
Laat mensen lekker gokken op hun favoriete nummers of andere shit, maar niet op dat waar ze aan vast zitten.
En nou maar hopen dat ik niet een of ander walgelijk figuur op een idee heb gebracht met dat BSN![]()
Niet hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het troost misschien om te weten dat er een hoop met leuke kontjes rondlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |