Hier is een uurtje paardrijden 3 euroquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond die prijzen juist belachelijk laag... zeker omdat ze incl. BTW zijn.
1 euro goedkoper dan het gemiddelde, valt dus wel meequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus veulerst, je bent fucking duur
Wie heb jij in dienst?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet van jou, maar jij stond er wel op
Zoals ik al zei, hier is het drie euro voor een uur.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 euro goedkoper dan het gemiddelde, valt dus wel mee
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
btw, Veulerst is toch al gewoon de eerste hit bij google?
In het begin linkte het naar 2 SC's, en dan in het bijzonder naar een post van Ian over een oranje mongool, en naar de post van mij waarin ik die naam voorstel...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij wel is gegoogled op die naam?
Me moeder deed het ook, ze was iets minder blij
Je moet de eerste zijn op "paardrijles gooi" ofzo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar ik wil graag ook de eerste hit zijn bij:
instructie aan huis
paardrijles eigen paard
ruiter les
enz![]()
Anders schiet het gewoon niet op. Zo komen er nooit klanten op af.
Duitsland... Voormalig 3de wereldland hequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoals ik al zei, hier is het drie euro voor een uur.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het begin linkte het naar 2 SC's, en dan in het bijzonder naar een post van Ian over een oranje mongool,
Ik hoor je wel janken tijdens WO3quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duitsland... Voormalig 3de wereldland he
Gelukkig welquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
In het begin linkte het naar 2 SC's, en dan in het bijzonder naar een post van Ian over een oranje mongool, en naar de post van mij waarin ik die naam voorstel...
Daarnaast linkte het alleen maar naar buitenlandse sites.
Inmiddels linkt het keurig naar jouw site en is het FOK!-verhaal al een stuk minder nadrukkelijk aanwezig.
Vlooien weg?quote:
Retourafzender. Geadresseerd is overledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe kom ik uit de database van de postcode loterij, wordt ziek van die spam.
Nazending, opnieuw bezorgd op 14/12![]()
3 gereserveerde loten
Tuurlijk wil je dat, en de winkel die hier achter vorige week geopend is wil ook graag in een maand wereldberoemd zijn in heel NL....quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar ik wil graag ook de eerste hit zijn bij:
instructie aan huis
paardrijles eigen paard
ruiter les
enz![]()
Anders schiet het gewoon niet op. Zo komen er nooit klanten op af.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Met manegepaard:
Privé les per uur: 40 euro
prive les per half uur: 21 euro
Losse les t/m 16 jaar: 12,50
Losse les vanaf 17 jaar: 15 euro
Starterslessen, prive per halfuur voor 10 lessen, t/m 16 jaar ¤ 110
Starterslessen, prive per halfuur voor 10 lessen, vanaf 17 jaar ¤ 150
Manegelessen, kwartaalabonnement, t/m 16 jaar
¤ 130
Manegelessen, kwartaalabonnement, vanaf 17 jaar ¤ 156
| Forum Opties | |
|---|---|