En ik moet boodschappen doen, en naar de bieb, dus ook meteen weer wegquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Blurkie...tis maar een korte koffiepauze hoor...moet zo weer aan de slag ....![]()
killen fileren looten exp halen etcetera....the usual works
Hoi Talitha, het is berekoud! Ik ben ook bezig met versieren, probeer de lampjes uit de knoop te krijgen, lukt niet erg...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:02 schreef Talitha het volgende:
Kerstboom opgetuigd, zwangerschapsdoos gehaald (niet voor mezelf)..... Alles gedaan wat ik moest doen dit weekend. Tijd voor de lunch. [ afbeelding ]
En het is best koud!![]()
Probeer dit dan eens te onknoppen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Talitha, het is berekoud! Ik ben ook bezig met versieren, probeer de lampjes uit de knoop te krijgen, lukt niet erg...
Ehct neit nroamal! Heb ik daar zveoel jearn voor guesdreetd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:28 schreef -Blurk- het volgende:
Deze bedoel je? Onvoorstelbaar hè? Doe je altijd je best, is het helemaal niet nodig!
Gre eh?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ehct neit nroamal! Heb ik daar zveoel jearn voor guesdreetd?
Gleukikgquote:
Hee wat leuk. Had je lekkere koffie voor hem?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Wat een feest, Hidi, was net op de koffie, blijk ik zomaar een webcam in mijn lap te hebben
Hij heeft zelfs mijn oude Senseo meegenomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee wat leuk. Had je lekkere koffie voor hem?
Hij ook weer blijquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs mijn oude Senseo meegenomen![]()
Gaaf man, ik ga de hele dag foto's maken....
That's usquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij ook weer blij![]()
En shots van de poezen als het kan, kan ik die ook eens zien.
Edit: jij dacht dus al precies hetzelfde.
13>12
Tijd voor een Ian-les geloof ik, begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
13>12
Ik heb ook echt geen ideequote:Op zaterdag 15 december 2007 14:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tijd voor een Ian-les geloof ik, begrijp er niks van.
Dat "in before the lock" heb ik inmiddels onder de knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |