uhhh, jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
opdat je af en toe nog aan me denkt....
neequote:
Net als met vrouwen, totdat ze er niet meer zijnquote:
Er zijn genoeg vrouwen...je moet je niet blind staren op die enequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als met vrouwen, totdat ze er niet meer zijn
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Nog ff een zwaai naar de stiekeme meelezers
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen...je moet je niet blind staren op die ene
Nee hoor, dat zag ik vanaf hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zeker![]()
Staat ook geregistreerd welk boek jij leestquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zeker![]()
Kappuh nou! Je leeft nu! Niet in het verleden en niet in de toekomst!quote:
ja mevrouwquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kappuh nou! Je leeft nu! Niet in het verleden en niet in de toekomst!
Snel gaan liggen hequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou toevallig lág ik te lezen
Groot gelijk. Uit je leespatroon kunnen ze een heel persoonlijkheidsprofiel opstellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat ook geregistreerd welk boek jij leestDaarom ben ik geen lid van de bieb..
Ik ga ook ff lezen, in mijn bed wel te verstaan, see you later darling!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou toevallig lág ik te lezen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk. Uit je leespatroon kunnen ze een heel persoonlijkheidsprofiel opstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |