Aha, nou ja, weer verder met de kerstboom, heb nieuwe lichtjes dus kan weer door.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee![]()
Dat is incrowd van Disana en Lobébé geloof ik
Ja, de kerstboom mag bij mij nog ff wachtenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Aha, nou ja, weer verder met de kerstboom, heb nieuwe lichtjes dus kan weer door.
Ben niet in de stemming voor een rustige kerstquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:23 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=t3aabNz5byU
Lekker rustig muziekje, echt Kerst![]()
Je hebt erop geklikt he? Hahahahaquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:32 schreef Lobasca het volgende:
Blurk!!!
Ooo, dit is jouw foto! Leuk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:32 schreef Lobasca het volgende:
Blurk!!!
Nee, hoor het nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb de hele koelkast schoongemaakt. Of is dat al bekend.
Ik heb de ramen gelappertquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb de hele koelkast schoongemaakt. Of is dat al bekend.
Ah okee. Ik zit erover te denken om de keukenvloer ook nog te doen, maar een kopje thee is natuurlijk ook wel lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, hoor het nu voor het eerst.
Had ik vanmorgen al gedaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, flink zeg. En dat allemaal op onze vrije dag.
Ga 'm nu zettenquote:
uhhh, jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
opdat je af en toe nog aan me denkt....
neequote:
Net als met vrouwen, totdat ze er niet meer zijnquote:
Er zijn genoeg vrouwen...je moet je niet blind staren op die enequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als met vrouwen, totdat ze er niet meer zijn
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Nog ff een zwaai naar de stiekeme meelezers
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen...je moet je niet blind staren op die ene
Nee hoor, dat zag ik vanaf hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zeker![]()
Staat ook geregistreerd welk boek jij leestquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Dan zit ik ook stiekem een boek van de bibliotheek te lezen zeker![]()
Kappuh nou! Je leeft nu! Niet in het verleden en niet in de toekomst!quote:
ja mevrouwquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kappuh nou! Je leeft nu! Niet in het verleden en niet in de toekomst!
Snel gaan liggen hequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou toevallig lág ik te lezen
Groot gelijk. Uit je leespatroon kunnen ze een heel persoonlijkheidsprofiel opstellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat ook geregistreerd welk boek jij leestDaarom ben ik geen lid van de bieb..
Ik ga ook ff lezen, in mijn bed wel te verstaan, see you later darling!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou toevallig lág ik te lezen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk. Uit je leespatroon kunnen ze een heel persoonlijkheidsprofiel opstellen
Niet stiekem hier blijven meelezen hoor! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga ook ff lezen, in mijn bed wel te verstaan, see you later darling!![]()
JIj en niet boeien??? Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kijkt maar een eind weg, ik kan je toch niet boeien
Yep. Boeien. Dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj en niet boeien??? Big Brother is watching you!
quote:
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet stiekem hier blijven meelezen hoor! Slaap lekker
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezigquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom lees ik ook alleen maar stichtelijke boeken.
Dan ga ik hem hacken en schunnige dingen uit jouw naam postenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,
Och, dat moet kunnen. Wetenschappelijke interesse.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |