Ik zal er niet mee spelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,
Dat is dubbelop... ik post alleen maar schunnig..ben rukken, tot later!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik hem hacken en schunnige dingen uit jouw naam posten
anarchistquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezig
Je kunt ook denken: wat zijn ze nog onschuldig dat ze dat niet wetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
Zit ik vanmiddag gezellig wat met ene stel vrienden te drinken, allemaal mannen. Dus je kan raden waar het over ging de helft van de tijd.
Blijkt de helft van die jongens naakt te slapen. Waarop 1 van hen aan mij vraagt, "en voel je je ongemakkelijk in onze nabijheid nu je dat weet?" Waarop ik min of meer droog zeg, "nee hoor, ik slaap zelf ook meestal naakt".
Zegt 1 van die eien, "nee echt? Ik dacht dat vrouwen dat nooit deden".
Zo onschuldig zijn ze niet. Tenminste niet als je de verhalen hoortquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Je kunt ook denken: wat zijn ze nog onschuldig dat ze dat niet weten
Nou ja, dat vrouwen ook wel eens naakt zouden kunnen slapen is ze dus niet bekend.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo onschuldig zijn ze niet. Tenminste niet als je de verhalen hoort
Hoi Bong... Ja het lijkt er wel op. Hij belde Jaap om te zeggen dat die zijn koffers kan pakken omdat hij niet terug wil.quote:
Alsof febo dat kijkcijfer kanon zo laat gaan... Tenzij ze hem zat warenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
Hoi Bong... Ja het lijkt er wel op. Hij belde Jaap om te zeggen dat die zijn koffers kan pakken omdat hij niet terug wil.
Tot 8 uur vanmorgen was het aantal hits 375 en het aantal visits 39.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst waar blijven die cijfers?
Ach DGK gaat toch eind deze maand stoppen? Ik had begrepen dat het niet langer zou duren t/m 31 december namelijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof febo dat kijkcijfer kanon zo laat gaan... Tenzij ze hem zat waren
Ze kunnen hem nergens toe dwingen volgens mij. Je mag nu met behoud van borg weg als je wilt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof febo dat kijkcijfer kanon zo laat gaan... Tenzij ze hem zat waren
1 Februari volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ach DGK gaat toch eind deze maand stoppen? Ik had begrepen dat het niet langer zou duren t/m 31 december namelijk
Ik denk dat Huub nu hij weer van zijn vrijheid heeft kunnen proeven gewoon besloten heeft om het daarbij te laten, die 2 maandjes stelt ook niets meer voor natuurlijk en de kans dat je wint is vrij klein denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 Februari volgens mij.
Toch raar, 2 maanden is niks als je daar al zo lang hebt gezeten. Snap niet dat z'n familie hem dat niet heeft verteld.
Blurk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
Avond!
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat Huub nu hij weer van zijn vrijheid heeft kunnen proeven gewoon besloten heeft om het daarbij te laten, die 2 maandjes stelt ook niets meer voor natuurlijk en de kans dat je wint is vrij klein denk ik
Wat ben je toch ook een romanticusquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik hoop stiekem dat hij en syl samen wat krijgen
Zeker wel.quote:
Die laatste twee zou zo maar kunnen Veulentjequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker wel.
Bloeit er nog wat op tussen jou en Gert?
En hoe is het met Lobasca en Hidiho?
Me dunkt van niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben flieft op Saantjequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker wel.
En hoe is het met Lobasca en Hidiho?
Ik vind het op een woerd lijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is zeker niks, voor de kerst:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik vind het een prachtige tekening.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan niet. De een houdt meer van kitsch, de ander van een echte tekening
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
![]()
![]()
Blurk en Gert!?
Moet ik terug gaan lezen!?![]()
![]()
Elke 2 dagen zeiken is wat weinig hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:17 schreef willem-jozef het volgende:
hoe is het hier, nog steeds gezeik om de 2 dagen?
Hallo Willem Jozefquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
navond wankers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |