Niet stiekem hier blijven meelezen hoor! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga ook ff lezen, in mijn bed wel te verstaan, see you later darling!![]()
JIj en niet boeien??? Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kijkt maar een eind weg, ik kan je toch niet boeien
Yep. Boeien. Dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj en niet boeien??? Big Brother is watching you!
quote:
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet stiekem hier blijven meelezen hoor! Slaap lekker
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezigquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom lees ik ook alleen maar stichtelijke boeken.
Dan ga ik hem hacken en schunnige dingen uit jouw naam postenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,
Och, dat moet kunnen. Wetenschappelijke interesse.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezig
Ik zal er niet mee spelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat mijn lappie lekker aan staan,
Dat is dubbelop... ik post alleen maar schunnig..ben rukken, tot later!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik hem hacken en schunnige dingen uit jouw naam posten
anarchistquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben met het arsenaal fosforbommen bezig
Je kunt ook denken: wat zijn ze nog onschuldig dat ze dat niet wetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
Zit ik vanmiddag gezellig wat met ene stel vrienden te drinken, allemaal mannen. Dus je kan raden waar het over ging de helft van de tijd.
Blijkt de helft van die jongens naakt te slapen. Waarop 1 van hen aan mij vraagt, "en voel je je ongemakkelijk in onze nabijheid nu je dat weet?" Waarop ik min of meer droog zeg, "nee hoor, ik slaap zelf ook meestal naakt".
Zegt 1 van die eien, "nee echt? Ik dacht dat vrouwen dat nooit deden".
Zo onschuldig zijn ze niet. Tenminste niet als je de verhalen hoortquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Je kunt ook denken: wat zijn ze nog onschuldig dat ze dat niet weten
Nou ja, dat vrouwen ook wel eens naakt zouden kunnen slapen is ze dus niet bekend.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo onschuldig zijn ze niet. Tenminste niet als je de verhalen hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |