heerlijk neutraal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:51 schreef markisboer het volgende:
jaap is top
mooie opquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Korte OP :
Na een saaie avond met veel TV kijken hebben we de zoveelste ruzie tussen Huub en Lieke gezien. Uiteindelijk heeft Japio als pendel-diplomaat heen en weer gelopen tussen Lieke in de woonkamer en Huub in het kantoor.
Japio heeft het samengevat : "Jullie weten allebei wat jullie willen. Jullie weten dat beiden goed te verwoorden, jullie begrijpen van elkaar niet dat de ander anders kan denken en ik denk dat jullie beiden gelijk hebben. Ik kan beide verhalen volgen en zou zelf niet kunnen kiezen."
Eerder deze avond was Nadia bij Jensen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, maar op het moment van jouw post was de OP nog net niet klaar ...... Nu wel.quote:
mooie op!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je, maar op het moment van jouw post was de OP nog net niet klaar ...... Nu wel.
Gejat uit één film of uit tientallen fillms ....... Ik zie er geen script-bewijs in.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Lieke hebben ruzie en Jaap gaat tussen die 2 pendelen?Rechtstreeks gejat uit een film, dus overduidelijk een gescripte ruzie
Ook een duidelijk signaal dat deze ruzie nog een lange tijd zal aanhouden om de tv uitzendingen te vullen, anders zouden ze er wel een eind aan gemaakt hebben toen de relatie verbroken was. D-acteurs en Z-scriptwriters
Ik snap niet goed waarom Huub zo verbaasd kijkt. Hij kent het verhaal, net als alle streamers, toch al zo lang.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
Jaap vertelt dat Brian de schuldige was in het internetgedoetje. Brian wisselde documenten uit met een vriend.
dus lieke loopt dat constant lange gezicht al de tijd te acteren??quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Lieke hebben ruzie en Jaap gaat tussen die 2 pendelen?Rechtstreeks gejat uit een film, dus overduidelijk een gescripte ruzie
Ook een duidelijk signaal dat deze ruzie nog een lange tijd zal aanhouden om de tv uitzendingen te vullen, anders zouden ze er wel een eind aan gemaakt hebben toen de relatie verbroken was. D-acteurs en Z-scriptwriters
Grapje zeker ..... Haar naam is : Lieke de Lange ........quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:09 schreef miesy het volgende:
[..]
dus lieke loopt dat constant lange gezicht al de tijd te acteren??
geen wonder dat ze zo moe is.
Frits = Theo .....quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:11 schreef akveor het volgende:
De eerste prostituee die Huub geneukt heeft heette Sylvia.... zal wel in de Triviant 2008 editie terecht komen.
Frits ging met Huub en Joris naar een bordeel de entree was 80 gulden... Aangezien Joris moest rijden en er 5 consumpties pp waren heeft Huub die van Joris ook maar opgedronken. Huub vond het vet lekker en kan zich nog goed herinneren hoe de punten van haar hoge zwarte laarzen tegen de spiegel tikten.
hey!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grapje zeker ..... Haar naam is : Lieke de Lange ........
quote:
Ik zie geen vlekken of zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar wel met een lange pyama-broek aan
[ afbeelding ]
Huub neemt vaak een borreltje en dan komt de vechtstemming vanzelf....quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Huub mocht nog een borrel voor het slapen gaan,
volgens Jaap was er geen "vecht-stemming" in de villa.
standje plug & playquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit standje past ergens wel bij de snor.
Da's alweer té lang geleden, ja. Welterusten nachtbrakersquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is 02:30, bedtijd. Huub en Japio nokken af en gaan slapen. Dus zullen we hier ook wel snel gaan stilvallen. Waar is die goede oude tijd dat je je nog eens lekker kon uitleven in de nachtploeg.
komt zijn oerdrang weer zo lekker van naar boven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
En Huub wou chaos gaan schoppen.... heeft vast weer gedronken ofzo....
Ik begrijp je, maar hoe triest is het als je dronken moet zijn om je lekker te voelen ......quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:33 schreef miesy het volgende:
[..]
komt zijn oerdrang weer zo lekker van naar boven.
tot nu toe gaat het weer goed, en hij is al zo lang braaf geweest, ik gun hem zijn dronken zijn momentjes wel. je even helemaal lekker voelen in die gestreste kooi, is af en toe op zijn plaats.
het lijkt mij zowieso al triest om daar te zitten, en vrijwillig als marionet bespeelt te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar hoe triest is het als je dronken moet zijn om je lekker te voelen ......
Ach veel mensen hebben alcohol nodig om wat losser te komen... probleem van Huub vind ik dat ie vaak te los komt. Soms briljant, grappig en geestig.... vaker dom, irritant en vervelend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar hoe triest is het als je dronken moet zijn om je lekker te voelen ......
Wat alcohol nodig om wat losser te komen, niets mis mee. Maar muurvast zitten als er niet heel veel alcohol ingegoten worden lijkt meer op de situatie bij Huub.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach veel mensen hebben alcohol nodig om wat losser te komen... probleem van Huub vind ik dat ie vaak te los komt. Soms briljant, grappig en geestig.... vaker dom, irritant en vervelend.
Zelf zat ik meer te denken aan een overdosis drank en drugs....quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:44 schreef riri het volgende:
Huub is naar mijn idee in het normale leven buiten gewend moeilijke zaken uit de weg te gaan door te gaan drinken....hier in dit huis kan hij dat niet...althans niet meer zoals in het begin...mede door hemzelf,omdat hij er vaak veel te ver in ging...hij loopt wat dat betreft tegen een muur op...misschien maar goed ook...zijn manier van leven vraagt natuurlijk heel veel van je energie....
Huub is een prima kanditaat voor iemand die op vroege leeftijd een hartinfarct zal krijgen
Ja, heel duidelijk. Alle lampjes hebben hetzelfde script .... Aan, Uit, Aan, Uit, Aan, Uit .......quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook de kerstboom is gemanipuleerd...
hij heeft het een hele tijd bij 3 drankjes gehouden, ging best goed, voelde zich daar meestal ook goed bij.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat alcohol nodig om wat losser te komen, niets mis mee. Maar muurvast zitten als er niet heel veel alcohol ingegoten worden lijkt meer op de situatie bij Huub.
En je laatste zin "Soms briljant, grappig en geestig.... vaker dom, irritant en vervelend" is heel erg waar
Huub giing idd goed in het begin, groeide in het spel. Werd populair, won de popo met dikke cijfers, wist zich een tijdje gesteund door forums ....... En dat werd z'n probleem. Huub ging struikelen over zichzelf. Het is voorbij, hij weet het zelf al, maar durft het nog niet onder ogen te zien ...... En daardoor struikelt hij nog een tweede keer ......quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf zat ik meer te denken aan een overdosis drank en drugs....
Huub was een wijs mannetje toen ie het huis inkwam toch vind ik hem het minst gegroeid. Zelfs meer achteruitgegaan.
Soms vraag ik me ook af of er concessies zijn gedaan door Huub. Natuurlijk wilde de de febo de publiekslieveling toch graag houden na Huub's uitspattingen maar niemand maakt me wijs dat daar niets voor ingeleverd is. Het verklaard voor mij ook de positie van Brian. Ik denk dat Huub daar misschien steeds minder mee kan leven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub giing idd goed in het begin, groeide in het spel. Werd populair, won de popo met dikke cijfers, wist zich een tijdje gesteund door forums ....... En dat werd z'n probleem. Huub ging struikelen over zichzelf. Het is voorbij, hij weet het zelf al, maar durft het nog niet onder ogen te zien ...... En daardoor struikelt hij nog een tweede keer ......
Ik hoop echt dat Theo hem zaterdag goed kan opvangen ..... Huub zal z'n pa nog hard nodig hebben.
Het zou me niet verbazen als Huub verplicht van Brian moet afblijven. Sterker nog, ik sluit niet uit dat FEBO gewoon bang is van Brian en zijn clan. Diezelfde clan heeft het al eerder vertoont, toen ze een hele goede filmpjes-maker bedreigden en dwongen alles over Brian van YouTube te halen. Die bedreigingen waren niet mis ! (en de filmpjes zijn toen ook weggehaald door de maker)quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms vraag ik me ook af of er concessies zijn gedaan door Huub. Natuurlijk wilde de de febo de publiekslieveling toch graag houden na Huub's uitspattingen maar niemand maakt me wijs dat daar niets voor ingeleverd is. Het verklaard voor mij ook de positie van Brian. Ik denk dat Huub daar misschien steeds minder mee kan leven.
Ik hoop dat een peptalk van Theo nog kan helpen.
Sorry, ik hou van complotheorietjes.
Even relativeren ..... Er kan nu minder dan in het begin. Maar als 'n paar borrels minder per dag en niet meer kunnen neuken met hoeren op bestelling hetzelfde is als 'knijpt hem de keel dicht', vraag ik me af of Huub weet wat een normaal leven is. Kom nou, wie in Nederland en omstreken ziet dat als 'normaal' voor 'n knul van 24, die pas een half jaartje van z'n leven gewerkt heeft ......quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:15 schreef riri het volgende:
Een Bon Vivant pur sang....iemand die zich in dat huis alleen maar meer en meer opgesloten gaat voelen tenzij er iets drastisch verandert....in het begin ging het alle kanten op,kon er veel,de laatste tijd kan en mag er niets meer en dat knijpt hem de keel dicht...
een echte goede speler van dit spel zal daar mee om moeten kunnen gaan...voor Huub wordt en is het een groot probleem....of hij moet iets drastisch veranderen in zijn spel of hij moet zaterdag niet meer terugkomen....ik hoop dat zijn vader,moeder en Joris hem goed toe zullen spreken maar of het zal helpen?
Zo veel weten we toch niet van zn prive-leven?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:56 schreef riri het volgende:
Huub heeft zijn leven om drank opgebouwd....ook zijn relatie met Hedda speelde zich in die omgeving af...veel cafés,drank,vriendjes,vriendinnetjes,elkaar pijn doen en elkaar weer in de armen vallen nadat je te ver bent gegaan....denk dat Huub zijn leven zo in elkaar zat...een leven van uitersten....hier kon hij dat in het begin ook maar dat is allemaal veranderd....hij verveelt zich dood....
denk toch voor het eerst van zijn leven dat hij zo geconftronteerd wordt met eigenlijk...NIETS
Huub heeft in 1 jaar tijd best al wat verhalen verteld. Maar ik kan me geen verhaal voor de geest halen waar niet drank, wiet (of sterker spul), vrouwen, vreemd gaan, ruzie, vechtpartijen..... in voor kwam. Nee, niet helemaal, de verhalen van z'n 3 neefjes waren 'normaal', dat klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo veel weten we toch niet van zn prive-leven?
Jezus is er even niet, over dik 'n week leggen ze hem in een kribbe in de stal .......quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:26 schreef arneaux het volgende:
Jezus, zijn de bewoners nog wakker? (Net als ik overigens)
Nee, zie bijna onderaan de vorige pagina (teruglezen mag hier .....)quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:32 schreef arneaux het volgende:
In dat geval. Bright side of life, zijn ze nog wakker?
Dus de febo maakt misbruik van Huub's fouten zodat ze zelf buitenschot blijven? Lijkt me wel erg ver gezocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Huub verplicht van Brian moet afblijven. Sterker nog, ik sluit niet uit dat FEBO gewoon bang is van Brian en zijn clan. Diezelfde clan heeft het al eerder vertoont, toen ze een hele goede filmpjes-maker bedreigden en dwongen alles over Brian van YouTube te halen. Die bedreigingen waren niet mis ! (en de filmpjes zijn toen ook weggehaald door de maker)
Nee, FEBO maakt geen misbruik van Huub's fouten, maar zou wel een gezwicht kunnen zijn voor de dreigingen van Brian's clan (waar Natasia en haar achterban nu ook assisteren). En dan is het niet eens meer van belang wat Brian's kwaliteiten zijn, FEBO is bang voor terreur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus de febo maakt misbruik van Huub's fouten zodat ze zelf buitenschot blijven? Lijkt me wel erg ver gezocht.
Misschien moet Peter R. de Vries eens gebeld worden...![]()
Ik denk ook niet dat Brian de kwaliteiten in zich heeft om zo het spel te spelen. Hij is simpel niet meer dan een rat.
Ik begrijp Brian ook niet zo goed. Ik zie hem meer als een zwaar overspannen gast die z'n tijd in de villa moet uitzitten en daarom beschermd word.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jezus is er even niet, over dik 'n week leggen ze hem in een kribbe in de stal .......
Dus als we met z'n allen de Febo zouden bedreigen zijn we in de meerderheid en heeft Huub gewonnen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, FEBO maakt geen misbruik van Huub's fouten, maar zou wel een gezwicht kunnen zijn voor de dreigingen van Brian's clan (waar Natasia en haar achterban nu ook assisteren). En dan is het niet eens meer van belang wat Brian's kwaliteiten zijn, FEBO is bang voor terreur.
Dan snap ik nu ineens waarom Jozef Maria neukte, hij viel op grote tieten .........quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:45 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Naast Fries... en Brian en Amanda als Jozef en Maria. Jaap speelt in z'n eentje de drie koningen... Huub als de herbergier die hun onderdak weigerde... vol is ten slotte vol.... en Lieke... tja dat was uiteindelijk toch een jongetje en zijn naam is Jezus.
Geen grapje, die bedreigingen naar de filmpjes-maker op YouTube waren heel echt. Geen geintje !quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus als we met z'n allen de Febo zouden bedreigen zijn we in de meerderheid en heeft Huub gewonnen.
Nou, 't is in ieder geval goedkoper dan sms-en....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan snap ik nu ineens waarom Jozef Maria neukte, hij viel op grote tieten .........
Ik was ook serieus... maar vond het hilarisch dat we Huub zo zouden kunnen laten winnen en JdM verdient er geen reet aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen grapje, die bedreigingen naar de filmpjes-maker op YouTube waren heel echt. Geen geintje !
Volgens mij zijn het familie leden,bij de FEBO, kan niet anders (smerige RAT)quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Huub verplicht van Brian moet afblijven. Sterker nog, ik sluit niet uit dat FEBO gewoon bang is van Brian en zijn clan. Diezelfde clan heeft het al eerder vertoont, toen ze een hele goede filmpjes-maker bedreigden en dwongen alles over Brian van YouTube te halen. Die bedreigingen waren niet mis ! (en de filmpjes zijn toen ook weggehaald door de maker)
Die hoeren zijn daar geen onderdeel van. Dat is een keertje leuk geweest maar meer dan dat moet je er niet achter zoeken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even relativeren ..... Er kan nu minder dan in het begin. Maar als 'n paar borrels minder per dag en niet meer kunnen neuken met hoeren op bestelling hetzelfde is als 'knijpt hem de keel dicht', vraag ik me af of Huub weet wat een normaal leven is. Kom nou, wie in Nederland en omstreken ziet dat als 'normaal' voor 'n knul van 24, die pas een half jaartje van z'n leven gewerkt heeft ......
Ik hoop van harte dat Huub zaterdag thuisblijft, gewoon voor zichzelf.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef marky het volgende:
[..]
Die hoeren zijn daar geen onderdeel van. Dat is een keertje leuk geweest maar meer dan dat moet je er niet achter zoeken.
Huub is een jongen uit het oosten. Een weekendje stappen daar is het jezelf volgooien met zoveel mogelijk drank. Voor Huub is het nu al een jaar iedere dag weekend en om zich te vermaken moet daar een borrel bij.
Ik vind het prachtig hoe de nachtploeg hier altijd maar bezig is met Huub te doorgronden. Gaat hij zaterdag naar huis wat doen jullie dan met je nachtleven?
Zo net voor de 8 uur van Huub de popupoll uitslag waarin hij op wonderbaarlijke wijze beneden de 40 procent is gezakt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:38 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
weinig gebeurt vanacht dus.
Zou de popupol vandaag dan komen????
Huub zat toch al onder de 40%? Ik dacht Huub de laatste keer 35% had of zoiets?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo net voor de 8 uur van Huub de popupoll uitslag waarin hij op wonderbaarlijke wijze beneden de 40 procent is gezakt?
Wie weet.
Goedemorgen, misschien wonen veel FOKkers in de Tieler-en Bommelerwaard.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:48 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, deze blijkbaar stille morgen.
Lieke en Huub hebben apart geslapen, Luc bij Zeurlène, Brian bij Amanda, Jaap in de MB.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen!
Het is me niet helemaal duidelijk wie met wie het bed heeft gedeeld vannacht... Wie oh wie verlost me van deze prangende vraag
Beterquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef jassy het volgende:
Haha, lekker schreeuwen tussen Huub en Palma
Palma denkt dat Huub het heeft gedaan.
Veel mensen zijn zo teleurgesteld dat Huub niets doet in henun ogen dat ze de schuld niet bij Huub leggen ,maar bij de FEBO, hoe makelijk kan het.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Huub en Jaap,moeten zo tekeer gaan tegen die RAT,maar dat mag niet van de FEBO.
Je vergeet de vele telefoontjes met de FEBO over voorgenomen acties van Huub en Jaap voor toestemming, die ze vaak niet krijgen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef maril het volgende:
[..]
Veel mensen zijn zo teleurgesteld dat Huub niets doet in henun ogen dat ze de schuld niet bij Huub leggen ,maar bij de FEBO, hoe makelijk kan het.
Als dat zo is werkt hij er zelf aan mee, het feit dat hij weg wil(zegt hij maar ik zie het als dreinen) is dat hij Lieke op dit moment niet mag neuken, bel dat mens met dat maskertje dan denk ik dan, have fun.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Je vergeet de vele telefoontjes met de FEBO over voorgenomen acties van Huub en Jaap voor toestemming, die ze vaak niet krijgen.
Dat heeft er niets mee te maken. Hij wil weg omdat hij het daar niet meer naar zijn zin heeft. Hij kan het gewoon niet meer opbrengen omdat het spel verneukt is door achter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is werkt hij er zelf aan mee, het feit dat hij weg wil(zegt hij maar ik zie het als dreinen) is dat hij Lieke op dit moment niet mag neuken, bel dat mens met dat maskertje dan denk ik dan, have fun.
Dat laatste ben ik met je eens. Het kruipen van Huub richting Lieke is genant.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is werkt hij er zelf aan mee, het feit dat hij weg wil(zegt hij maar ik zie het als dreinen) is dat hij Lieke op dit moment niet mag neuken, bel dat mens met dat maskertje dan denk ik dan, have fun.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
Rustig op de streams dus even tijd voor een geintje. Wie denkt dat alleen Naad en Amanda gek worden als ze mascara of lipgloss krijgen, check het volgende filmpje.![]()
http://www.vkmag.com/magazine/comments/13755
Zoals ik gister hier gemeld heb , trap ik niet in de tvmomentjes van Huub, en zijn verhalen op streams ter beinvloeding IMO.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef CHAOS_ het volgende:
Als hij Gabi zou bellen dan is Lieke op haar teentjes getrapt. Want dan heeft hij geen respect naar haar toe. Lieke weet gewoon niet wat ze wil, ja of toch nee, het liefst daar uren over door zeuren al of niet gescript. Aanhalen of laten zwemmen, ze geeft zoals genoemd gemixte signalen. Andersom zou Huub ook niet blij zijn, maar Huub mag dan schelden op Lieke hij heeft nooit ontkend, dat hij gek op haar is en dat hij haar een beauty vindt. Vannacht nog tegen Jaap. ( Ik slaap naast een beauty in het andere bed ). Hij zal niet zo maar tegen iedereen over haar klagen, wat zij dus wel doet over hem. Hij zegt echt tegen iedereen dat hij verder met haar zou willen. Dus wie is nu echt en wie niet?
Daar kijken wij toch doorheen?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gatverdamme, kut Brian weer zijn tv-momentje scoren
Dan is het waarschijnlijk wachten op het moment dat Brian die fysio instructies gaat gevenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft plotseling last van zijn rug en krijgt ook een behandeling van de fysio?
Nooit iets van gemerkt.
Ach ja, hoe kan ik het vergeten. Multi talent Brian heeft natuurlijk ook verstand van fysio.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk wachten op het moment dat Brian die fysio instructies gaat geven
In het begin heeft hij daar wel eens over geklaagd. Dat was volgens hem toen ook de reden dat hij de MB niet wilde opgeven. Hij zou meer last van zijn rug krijgen als hij in een ander bed moest gaan slapenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft plotseling last van zijn rug en krijgt ook een behandeling van de fysio?
Nooit iets gemerkt van rugklachten.
Waarom denk je dat Lieke het zo goed kan vinden met Flens, het is net zo'n manipulatief kutwijf.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Gelukkig, ik ben blij dat ik niet de enige ben die door Lieke heen kijkt. Laten we even niet vergeten dat deze dame het leger in wilde en de fear factor heeft gewonnen, dus veel sterker is dan zij ons wil laten geloven. Zij is gewoon bezig om Huub te breken, maar wel zo dat Jaap haar back-up wordt en blijft.
Sinds de komst van Nadia en Dennix is het niets meer, en dat is toch al weer 5 maanden geleden. Kan me niet herrinneren dat het in al die maanden "leuk" was om te streamen, in ieder geval niet in vergelijking tot een jaar terug...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef jassy het volgende:
DGK is echt dood als ik dat hier zo lees. Wat een bagger is dat geworden
Heb gisteren voor de gein ff een hele ouwe COS terug gelezen, dat was *ECHT* leuk!
Dat herinner ik me inderdaad ook nog. Wat een bikkel is het toch, dat ie zolang zijn pijn heeft verbeten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef Anderkeertje het volgende:
In het begin heeft hij daar wel eens over geklaagd. Dat was volgens hem toen ook de reden dat hij de MB niet wilde opgeven. Hij zou meer last van zijn rug krijgen als hij in een ander bed moest gaan slapen
Alsje!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef PeterNB het volgende:
Snif snif snotter DOEDUBORRUGUH snif snotter snotter !!!
Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat herinner ik me inderdaad ook nog. Wat een bikkel is het toch, dat ie zolang zijn pijn heeft verbeten.
Zo'n bikkel is het dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.
of tijdens zijn dagelijkse activiteiten onder het dekbedquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.
En we hebben weer een virtue van Brian gevonden: hij kan zijn pijngrenzen mijlenver overschrijden als het sportief en beschermend beter uitkomt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En we hebben weer een virtue van Brian gevonden: hij kan zijn pijngrenzen mijlenver overschrijden als het sportief en beschermend beter uitkomt!
Het is laatst nog ff leuk geweest..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sinds de komst van Nadia en Dennix is het niets meer, en dat is toch al weer 5 maanden geleden. Kan me niet herrinneren dat het in al die maanden "leuk" was om te streamen, in ieder geval niet in vergelijking tot een jaar terug...
Dan ga je er dus vanuit dat het oliebollenscript in het voordeel is van Huub. Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij als ik Huub zo zie zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:02 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub ,je doet je best.Het oliebollenscript moet je volgen.Nog effe doorbijten over 24 uur ben je effe thuis.Maak vandaag show,want die andere oliebollen snappen het niet.Dus moeten jij en Jaap maar weer tv maken.
Het zal zeker niet in zijn voordeel zijn.Maar vandaag moet hij net doen of hij heel erg twijfelt om thuis te blijven.Weet wel zeker dat hij morgenavond gewoon weer terugkomt.Jammer dat Huub zijn eigen zo laat gebruiken,terwijl Brian lekker vakantie kan vieren en even ver komt als Huub.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat het oliebollenscript in het voordeel is van Huub. Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij als ik Huub zo zie zitten.
[ afbeelding ]
Moest je ook zo kotsen van die kus van Lieke aan Amanda.Slijmwijf.Huub heeft haar het meeste geholpen daar en die pakt ze juist aan.quote:
Showdoku!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef rooie3 het volgende:
Jippieeeeeee Lieke gaat ook puzzelen.Oliebollenscript word goed gesnapt.Maak show met een sodoku.
Hopelijk gaat hij ook proberen zijn benen in zijn nek te leggen, krijgen we een nieuw standje, Brianiaanse knoop.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Binnen no time is Brian dus ook een Yoga Master. En dan veranderen de termen 'down facing dog' en 'up facing dog' gevoegelijk in 'down & up facing rat'.
Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregenquote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregen
quote:“Je gaat toch niet op je hakken golfen?”, vraagt Lieke gechoqueerd aan de benjamin van de Villa. “Nee, nee, nee”, verdedigt Amanda zichzelf. “Maar ik vind die schoenen niet mooi”, klaagt ze. Het ziet ernaar uit dat het enige overgebleven liefdesstelletje van de Villa zichzelf aan het voorbereiden zijn voor een lesje golf. We zijn benieuwd met welke flitsende golfkar de golftrainer hen straks komt ophalen…
Vannacht had Jaap het ook over 'wij hebben 25, 26 én 19 december' Ik ga er maar vanuit dat ze het script voor Oud en Nieuw hebben besproken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregen
Je vergeet erbij te vertellen dat ze tijdens dat gesprek oliebollen hebben gegeten, vandaar het oliebollengesprek.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die tweede had ik al gezien, die eerste laat ik lekker aan me voorbij gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Cc, heb je de filmpjes nog bekeken van Brian? Ze staan inmiddels op VOL.
http://clipser.com/watch_video.php?vid=58713&sess=
http://forum.headliner.nl/topic-59/
Nee, die zag ik gelukkig niet..ik moest kotsen van de reactie van Amanda en Brian op dat golfkarretje met als hoogtepunt hupeldehuppel Lieke die erbij ging zitten..blij, vrolijk en amicaal..en daarna weer huppeldehuppel wat ben ik toch aardig en leuk weer naar binnen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest je ook zo kotsen van die kus van Lieke aan Amanda.Slijmwijf.Huub heeft haar het meeste geholpen daar en die pakt ze juist aan.
Dan is daar altijd nog Lieke die de boel zal frustrerenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
Als Huub, Lieke of Jaap nu een ontslag ronde aanvragen voor Brian of Amanda, dat komen zij niet op de bank.
Het oliebollenakkoord houdt dus is dat ze niet meer als lamzakken op bed/bank mogen hangen. Een actieve houding is nu vereist van iedereen, vandaar dat Brian als een dorpsgek door dat hok loopt te gillen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef Lobasca het volgende:
Oliebollenakkoord!
Hij is dus violently happy?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het oliebollenakkoord houdt dus is dat ze niet meer als lamzakken op bed/bank mogen hangen. Een actieve houding is nu vereist van iedereen, vandaar dat Brian als een dorpsgek door dat hok loopt te gillen.
Yep, met behulp van de nodige genotsmiddelen zo te zien.quote:
Hij ruikt de overwinning misschien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:17 schreef PeterNB het volgende:
Wat heeft Brian in godsnaam gesnoven ??
Ja, Amanda zei daarnet tegen de mensen aan tafel dat ze het dood vond en dat ze dus niet luisterden naar het oliebollenakkoord.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Beequeen gelijk heeft dat ze een actievere houding aan moeten nemen.
Misschien beter om hem te verhuizen naar deze http://www.youtube.com/watch?v=38UrRpYsPjw omgeving?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, met behulp van de nodige genotsmiddelen zo te zien.
Naar het ziekenhuis voor verder onderzoek aan haar stembanden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
Waar gaat Amanda heen ?
Naar het ziekenhuis ( lees het hokje, bezoek van moeder of zus)quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
Waar gaat Amanda heen ?
Als ik haar dokter was adviseerde ik haar maar 1 ding: ERUITKNIPPEN !!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis voor verder onderzoek aan haar stembanden.
Goed plan, hij is volslagen gek geworden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien beter om hem te verhuizen naar deze http://www.youtube.com/watch?v=38UrRpYsPjw omgeving?
Och, totaal spreekverbod doe ik het ook voor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik haar dokter was adviseerde ik haar maar 1 ding: ERUITKNIPPEN !!!!
Als je een poosje naar jouw ava kijkt met die van PeterNB ertussen wordt je ook een beetje misselijk trouwens, come to think of it, misschien zendt die blauwe kestboom in het huis wel signalen naar het onderbewuste uit!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed plan, hij is volslagen gek geworden.
Druk op Escape, heb je nergens meer last van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je een poosje naar jouw ava kijkt met die van PeterNB ertussen wordt je ook een beetje misselijk trouwens, come to think of it, misschien zendt die blauwe kestboom in het huis wel signalen naar het onderbewuste uit!
Zo vaak zal het niet voorkomen dat jullie precies om elkaar heen posten denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Druk op Escape, heb je nergens meer last van.
Het is een geintje van Lieke, José, Zeurlène en Luc, wie het langst zijn mond dicht kan houden. Brian moet dus nu in zijn eentje tv maken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:37 schreef Carlaa het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar waarom zegt selene nix?
Alsje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Montolivio het volgende:
heeft iemand toevallig die amerikaanse promo van de goudenkooi filmpje?
kan hem niet vinden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Montolivio het volgende:
heeft iemand toevallig die amerikaanse promo van de goudenkooi filmpje?
kan hem niet vinden
Luc en zeurtje doen mee?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een geintje van Lieke, José, Zeurlène en Luc, wie het langst zijn mond dicht kan houden. Brian moet dus nu in zijn eentje tv maken.
Sla je wijf in elkaar en al het goeds zal je toekomenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:42 schreef diedirk het volgende:
Brian; vannochtend lekker gemasseerd, nu golven, straks dj lessen en vanavond gratis mensen uitnodigen....
Wat voor zware dagen heeft deze gast zeg voordat hij tot winnaar wordt uitgeroepen.....
Het is toch algemeen bekend dat hij regelmatig dingen slikt of snuift, vooral 's nachts in het hokje. En maar om het hardst roepen dat hij zo tegen drugs is, lekker geloofwaardig als je dat zo vaak zegt, not!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef PeterNB het volgende:
Brian heeft ECHT wat op hoor !! Moet je hem met die tondeuze bezig zien.
Vanaf wanneer gaan ze in Amerika met DGC starten dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=8v4lBdjZjyg
Dat of de laatste stuiptrekkingen van een geesteszieke die hoognodig aan een hele lange klinische opname toe is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
Is dit nu tv maken wat Brian doet ?
TGC dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gaan ze in Amerika met DGC starten dan?
Leuk hè dit toneelstuk "Dagboek van een gek"quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
Is dit nu tv maken wat Brian doet ?
Nah algemeen bekend is wat overdreven. Eerder zijn er vermoedens (en een gecapt doosje pammetjes toch?) van gebruik. Ik vermoed wel dat ie iets rustgevends krijgt toegestopt, zo nu en dan. Misschien een jointje of pillen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat hij regelmatig dingen slikt of snuift, vooral 's nachts in het hokje. En maar om het hardst roepen dat hij zo tegen drugs is, lekker geloofwaardig als je dat zo vaak zegt, not!
quote:palma vertelt nu dat ze het ook wel eens met Natasia heeft gedaan
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah algemeen bekend is wat overdreven. Eerder zijn er vermoedens (en een gecapt doosje pammetjes toch?) van gebruik. Ik vermoed wel dat ie iets rustgevends krijgt toegestopt, zo nu en dan. Misschien een jointje of pillen.
Maar het zal wel geen coke zijn, want ik denk dat Brian en coke een lethal combinatie is. Vergroot enkel zijn agressiviteit en breeksprakigheid.
Oh ja, da's ook nog een optie. Maar Brian komt op mij niet echt ADHD-erig over. Eerder Aspergischquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:20 schreef heksehiel het volgende:
Tenzij hij ADHD heeft, dan wordt ie mogelijk wat rustiger
Ik kan me nog heel goed je reactie herrinneren op deze cap.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah algemeen bekend is wat overdreven. Eerder zijn er vermoedens (en een gecapt doosje pammetjes toch?) van gebruik. Ik vermoed wel dat ie iets rustgevends krijgt toegestopt, zo nu en dan. Misschien een jointje of pillen.
Maar het zal wel geen coke zijn, want ik denk dat Brian en coke een lethal combinatie is. Vergroot enkel zijn agressiviteit en breeksprakigheid.
Ik heb dat eerder gelezen, volgens mij ook op FOK.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me nog heel goed je reactie herrinneren op deze cap.
[ afbeelding ]
Op mij komt Brian eerder over als: gedepersonaliseerd, bipolair gestoord, borderlinepatient,quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar Brian komt op mij niet echt ADHD-erig over. Eerder Aspergisch.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef PeterNB het volgende:
Oftewel: Brian is de vleesgeworden DSM-IV![]()
![]()
TGC bedoelde ik idd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
TGC dan?
The Golden Cage?
Geen idee, het concept is verkocht geloof ik.
Zal wel te maken hebben met de punten herverdeling, aangezien men ook nog mocht stemmen voor Nadia en Dennis en mogelijk dat Huub er dan ook niet meer is, zullen de meeste punten nu dan wel bij Brian komen .. Logisch toch?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan Josè of ze weet of het SMS'en voor de PoPo al is gesloten, ze beaamt dit.
Brian weet zeker dat de uitslag pas maandag of dinsdag bekend gemaakt wordt.
Hoe weet hij dat nu weer?
En áls Huub dan toch terugkomt en de poll valt tegen voor hem, krijgen we het volgende anti-Huub/pro-Brian fiascoquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de punten herverdeling, aangezien men ook nog mocht stemmen voor Nadia en Dennis en mogelijk dat Huub er dan ook niet meer is, zullen de meeste punten nu dan wel bij Brian komen .. Logisch toch?!
Misschien wel, van fouten leer je over het algemeen tenslotte!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef My_ het volgende:
[..]
TGC bedoelde ik idd!
Het is idd verkocht (ik dacht aan NBC), maar als ik nu en promofilmpje zie dan lijkt het alsof er concrete plannen liggen om het te gaan uitzenden.
Lijkt me leuk om de Amerikaanse TGC te gaan volgen, misschien maken ze er in Amerika iets moois van!
Ik zie Lieke nooit lang tutten, hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:13 schreef chufi het volgende:
Niemand wil sporten en Carlos vindt dat blijkbaar maar niks. Hij heeft achter een gesprek gehad en wil nu een groepsgesprek, met ook Lieke erbij..
Die staat vast nog uren te douchen en te tutten, kan ie lang wachten
Met dank aan dat manipulatieve kutwijf Flens, ze lult hem gewoon naar huis. Waarom denk je dat Brian zo hyper is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef Meganog het volgende:
Huub geeft aan dat hij thuisblijft morgen.
"Het is the same shit, same shit, same shit. Het verschil tussen mij en Brian is dat Brian te stom is om te begrijpen waar hij in zit".
Precies, alsof een fitness coach iets weet van therapeutisch weer beginnen met bewegen, ik zou ook van de fysio aangepaste oefeningen willen hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef chufi het volgende:
Lieke moet weer gaan bewegen heeft Carlos van achter gehoord en ook van de fysio! Als ik Lieke was zou ik dat toch van de fysio zelf willen horen !!
Je bent miljonair en je wordt verplicht te trainen onder dwang van ene Carlos L. en ene D. Flens
Als beloning mag ie straks nog ff naar achter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Flens zal wel op haar stoeltje zitten te soppen nu ze de brave Brian zo plichtsgetrouw ziet sporten.
Laat eerst maar eens zien of hij daadwerkelijk niet meer terugkomt, als hij morgen met zijn fam en vrienden heeft gesproken, ik kan me niet voorstellen dat hij de winst klakkeloos in de schoot van die rat legt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef Meganog het volgende:
Huub geeft aan dat hij thuisblijft morgen.
"Het is the same shit, same shit, same shit. Het verschil tussen mij en Brian is dat Brian te stom is om te begrijpen waar hij in zit".
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik heb een jaar lang keihard gewerkt hier, niks chillen en ik weet niet of ik dat nog een jaar kan.
Ik wil wel maar heb er eigenlijk geen zin meer in.
De boodschap is duidelijk: Flens is Huub weer aan het tegenwerken.
Waar blijft Stijn, ik hoopte eigenlijk dat hij inmiddels terug zou zijn.
dat moet haast wel he. Ik kan die voorkeur voor Braai anders ook niet begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Flens zal wel op haar stoeltje zitten te soppen nu ze de brave Brian zo plichtsgetrouw ziet sporten.
Ik gok dat Flens hetzelfde niveau heeft als Poekiwoeki, anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat moet haast wel he. Ik kan die voorkeur voor Braai anders ook niet begrijpen
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan dat manipulatieve kutwijf Flens, ze lult hem gewoon naar huis. Waarom denk je dat Brian zo hyper is?
Buiten het feit dat hij stijf staat van het een of ander, en dan bedoel ik niet energiedrankjes, ruikt hij de winst die rat.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok dat Flens hetzelfde niveau heeft als Poekiwoeki, anders kan ik het ook niet verklaren.
Dat is Huub en wat mij betreft mag hij dat. Het spel spelen, dat is wat hij doet, om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.
dat dan ook weer.. maakt het spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.
Me too.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)
Zo zijn ze al een hele tijd bezig. Na het gescripte gesodemieter tussen Lieke en Huub zie je niks anders meer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heeft wel genoeg invloed om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten. Paar dagen terug keek ik de tv-uitzending, zie je een stukje waar Lieke weer jaloers loopt te janken, en de voice-over heeft het vervolgens over het 'misselijkmakende gedrag van Huub'.
Hoezo gekleurde berichtgeving![]()
Ach ja, intelligente spelneigingen die langer dreigen te duren dan een paar seconden worden successievelijk de grond in geboord, dan zoek je je heil al snel in 'clownen', alleen jammer voor Brian dat hij dat zelfs niet onder de knie heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Huub en wat mij betreft mag hij dat. Het spel spelen, dat is wat hij doet, om wat voor reden dan ook.
Huub maakt tv, dat kan ik van Brian de rat niet zeggen. Vandaag is hij zo hyper omdat ze gisteren flink op hun donder hebben gekregen en hij verplicht tv moet maken , werd tijd maar het komt te laat.
Tv maken, dat is Brian nu aan het doen, althans....tv momenten scoren voor het creatieve knip en plakwerk, mark my words.
Een RAT is hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Huub moet ook trainen maar weigert ook.
Holy Brian wil heeeeel graag met Carlos trainen. Hij is ziek, moet vanavond ook optreden en heeft morgen een verjaardag.
Vuile, gore slijmbal.
Als ze zich aan hun belofte houden elkaar niet weg te stemmen en elkaar gewoon met rust laten zou het best kunnen, maar dan moet Huub het ook accepteren dat Lieke haar eigen gang gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat dan ook weer.. maakt het spannend
Maar de situatie tussen Huub en Lieke is niet van dien aard, dat ze nog kunnen samenwerken.
Volgens mij wil Lieke ook helemaal niet meer en stelt de beslissing uit tot na Huub zijn jaardag; mocht tie niet terugkomen, heeft zij geen beslissing hoeven te nemen.
Alleen daarom hoop ik dat hij terugkomt en desnoods op 01-01-2008 snachts met Joris vertrekt.....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Heelaas maakt sms-en voor iemand anders dan Brian helemaal niets uit, als toch al besloten is dat Brian de kooi gaat winnen. Maar waarom in godesnaam willen ze uitgerekend Brian die Kooi laten winnen? Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)
Logisch.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo zijn ze al een hele tijd bezig. Na het gescripte gesodemieter tussen Lieke en Huub zie je niks anders meer.
Ik kan me daar zo boos over maken.
Dat was al wel duidelijk, Amanda is de douche doorgerost en ze krijgen een beloning, Huub heeft het gewoon altijd gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heeft wel genoeg invloed om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten. Paar dagen terug keek ik de tv-uitzending, zie je een stukje waar Lieke weer jaloers loopt te janken, en de voice-over heeft het vervolgens over het 'misselijkmakende gedrag van Huub'.
Hoezo gekleurde berichtgeving![]()
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Als beloning mag ie straks nog ff naar achter.
aan zoiets zat ik ook al te denkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopen
zoals,dat daar gaat,die RAT alles en die silicone snol,en de rest teld niet mee.![]()
Zeker wel alleen mogen de wannabees dat niet zien. Het doucheincident ingekort uitgezonden bij Jensen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan zoiets zat ik ook al te denken
je zegt 'weer eens' , is zoiets al eerder geprobeerd ?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan zoiets zat ik ook al te denken
je zegt 'weer eens' , is zoiets al eerder geprobeerd ?
ah, de band die ze nog steeds niet hebben gezien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker wel alleen mogen de wannabees dat niet zien. Het doucheincident ingekort uitgezonden bij Jensen.
Brian zat met zijn bek vol tanden, Jaap en Huub stalen de show.
Jensen is door en doorspekt met alles wat RTL is.. Dus misschien beter om bv de concurrent hiervan te voorzienquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopen
zoals,dat daar gaat,die RAT alles en die silicone snol,en de rest teld niet mee.![]()
quote:Carlos, de personal trainer is weer in de Villa en dat staat garant voor een zware sportieve middag. Selène geeft direct aan dat zij geen zin heeft om te trainen, maar de trainer is haar voor. “Ik wil even een kringgesprek met iedereen”, geeft hij aan. “Ik krijg een opdracht om jullie te trainen, maar geen zin dat komt bij mij niet voor”, aldus Carlos.”Bij Big Brother werd iedereen dik, ongezond en ziek. Ik ben ingehuurd om dat te verkomen”, vertelt de trainer. Huub probeert er nog onderuit te komen. “Ik heb vanavond een optreden, morgen mijn jaardag”, protesteert de Oldenzaler. Kennelijk heeft Huub niet in de gaten dat men van sporten actiever en minder moe wordt. “Ik heb vanavond ook een optreden, ik heb morgen een verjaardag, maar ik train graag mee”, grinnikt Brian. “Ik ga me snel omkleden”, vervolgt hij. Heeft Carlos tenminste één puppil die de moeite van zijn training inziet!
van die dingen dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Dit geloof je toch niet. PoekieRoekie is toe aan het weekend.
15:24 - Kringgesprek met Carlos!
[..]
Valt altijd tegen bij Jensen, hij vraagt nooit écht door, er zou veel meer te maken zijn van die optredens bij hem. Ik denk dat hij zich ook aan een aantal beperkingen moet houden qua vragen. Zou inderdaad beter zijn als ze bij een andere omroep zonder belangen bij DGK in een programma kwamen. Misschien dat er dan eens wat kritischer vragen gesteld werden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jensen is door en doorspekt met alles wat RTL is.. Dus misschien beter om bv de concurrent hiervan te voorzien
Hoe kom jij toch aan dit soort geinige info?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Via de mail ontvangen
autoverhuur op Bonaire
Amanda kan niet goed uitleggen waarom ze geopereerd moet worden. Goh, het hokje had haar toch beter moeten instrueren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Meganog het volgende:
Amanda moet aan haar stembanden geopereerd worden.
Is dat een foto van haar keel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aman moet geopereerd worden en mag na een operatie alleen nog maar rustig praten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aman moet geopereerd worden en mag na een operatie alleen nog maar rustig praten
Die 2e cap is dat haar......quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zou best wel eens zo kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:16 schreef Utrecht het volgende:
Het lijkt mij een opzetje:
Huub wordt met een leuk bedrag afgekocht, hij heeft er eigenlijk geen zin meer in.
Gouden Kooi kan eerder aflopen (Fons ook blij).
Extra SMS inkomsten als Brian in de finale zit(of in de aanloop daar naartoe), want niemand wil dat hij wint.
ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Amanda kreeg een prikje en heeft lopen huilen en janken.
Ze heeft last van haar schorre stem, anders zou het niet erg zijn want het hoort bij haar 'imitsj'
Het komt niet door haar verkeerde stemgebruik, ze is met die stem geboren.
De fysio is blijkbaar een wonderdokter, net als Dr. Sanchez.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Brian had vanochtend toch nog zo'n pijn in zijn rug.
Ja, dat hij die foto vanaf de andere kant moet maken bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo'n dokter kan haar van alles wijsmaken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |