hij heeft het een hele tijd bij 3 drankjes gehouden, ging best goed, voelde zich daar meestal ook goed bij.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat alcohol nodig om wat losser te komen, niets mis mee. Maar muurvast zitten als er niet heel veel alcohol ingegoten worden lijkt meer op de situatie bij Huub.
En je laatste zin "Soms briljant, grappig en geestig.... vaker dom, irritant en vervelend" is heel erg waar
Huub giing idd goed in het begin, groeide in het spel. Werd populair, won de popo met dikke cijfers, wist zich een tijdje gesteund door forums ....... En dat werd z'n probleem. Huub ging struikelen over zichzelf. Het is voorbij, hij weet het zelf al, maar durft het nog niet onder ogen te zien ...... En daardoor struikelt hij nog een tweede keer ......quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf zat ik meer te denken aan een overdosis drank en drugs....
Huub was een wijs mannetje toen ie het huis inkwam toch vind ik hem het minst gegroeid. Zelfs meer achteruitgegaan.
Soms vraag ik me ook af of er concessies zijn gedaan door Huub. Natuurlijk wilde de de febo de publiekslieveling toch graag houden na Huub's uitspattingen maar niemand maakt me wijs dat daar niets voor ingeleverd is. Het verklaard voor mij ook de positie van Brian. Ik denk dat Huub daar misschien steeds minder mee kan leven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub giing idd goed in het begin, groeide in het spel. Werd populair, won de popo met dikke cijfers, wist zich een tijdje gesteund door forums ....... En dat werd z'n probleem. Huub ging struikelen over zichzelf. Het is voorbij, hij weet het zelf al, maar durft het nog niet onder ogen te zien ...... En daardoor struikelt hij nog een tweede keer ......
Ik hoop echt dat Theo hem zaterdag goed kan opvangen ..... Huub zal z'n pa nog hard nodig hebben.
Het zou me niet verbazen als Huub verplicht van Brian moet afblijven. Sterker nog, ik sluit niet uit dat FEBO gewoon bang is van Brian en zijn clan. Diezelfde clan heeft het al eerder vertoont, toen ze een hele goede filmpjes-maker bedreigden en dwongen alles over Brian van YouTube te halen. Die bedreigingen waren niet mis ! (en de filmpjes zijn toen ook weggehaald door de maker)quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms vraag ik me ook af of er concessies zijn gedaan door Huub. Natuurlijk wilde de de febo de publiekslieveling toch graag houden na Huub's uitspattingen maar niemand maakt me wijs dat daar niets voor ingeleverd is. Het verklaard voor mij ook de positie van Brian. Ik denk dat Huub daar misschien steeds minder mee kan leven.
Ik hoop dat een peptalk van Theo nog kan helpen.
Sorry, ik hou van complotheorietjes.
Even relativeren ..... Er kan nu minder dan in het begin. Maar als 'n paar borrels minder per dag en niet meer kunnen neuken met hoeren op bestelling hetzelfde is als 'knijpt hem de keel dicht', vraag ik me af of Huub weet wat een normaal leven is. Kom nou, wie in Nederland en omstreken ziet dat als 'normaal' voor 'n knul van 24, die pas een half jaartje van z'n leven gewerkt heeft ......quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:15 schreef riri het volgende:
Een Bon Vivant pur sang....iemand die zich in dat huis alleen maar meer en meer opgesloten gaat voelen tenzij er iets drastisch verandert....in het begin ging het alle kanten op,kon er veel,de laatste tijd kan en mag er niets meer en dat knijpt hem de keel dicht...
een echte goede speler van dit spel zal daar mee om moeten kunnen gaan...voor Huub wordt en is het een groot probleem....of hij moet iets drastisch veranderen in zijn spel of hij moet zaterdag niet meer terugkomen....ik hoop dat zijn vader,moeder en Joris hem goed toe zullen spreken maar of het zal helpen?
Zo veel weten we toch niet van zn prive-leven?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:56 schreef riri het volgende:
Huub heeft zijn leven om drank opgebouwd....ook zijn relatie met Hedda speelde zich in die omgeving af...veel cafés,drank,vriendjes,vriendinnetjes,elkaar pijn doen en elkaar weer in de armen vallen nadat je te ver bent gegaan....denk dat Huub zijn leven zo in elkaar zat...een leven van uitersten....hier kon hij dat in het begin ook maar dat is allemaal veranderd....hij verveelt zich dood....
denk toch voor het eerst van zijn leven dat hij zo geconftronteerd wordt met eigenlijk...NIETS
Huub heeft in 1 jaar tijd best al wat verhalen verteld. Maar ik kan me geen verhaal voor de geest halen waar niet drank, wiet (of sterker spul), vrouwen, vreemd gaan, ruzie, vechtpartijen..... in voor kwam. Nee, niet helemaal, de verhalen van z'n 3 neefjes waren 'normaal', dat klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo veel weten we toch niet van zn prive-leven?
Jezus is er even niet, over dik 'n week leggen ze hem in een kribbe in de stal .......quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:26 schreef arneaux het volgende:
Jezus, zijn de bewoners nog wakker? (Net als ik overigens)
Nee, zie bijna onderaan de vorige pagina (teruglezen mag hier .....)quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:32 schreef arneaux het volgende:
In dat geval. Bright side of life, zijn ze nog wakker?
Dus de febo maakt misbruik van Huub's fouten zodat ze zelf buitenschot blijven? Lijkt me wel erg ver gezocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Huub verplicht van Brian moet afblijven. Sterker nog, ik sluit niet uit dat FEBO gewoon bang is van Brian en zijn clan. Diezelfde clan heeft het al eerder vertoont, toen ze een hele goede filmpjes-maker bedreigden en dwongen alles over Brian van YouTube te halen. Die bedreigingen waren niet mis ! (en de filmpjes zijn toen ook weggehaald door de maker)
Nee, FEBO maakt geen misbruik van Huub's fouten, maar zou wel een gezwicht kunnen zijn voor de dreigingen van Brian's clan (waar Natasia en haar achterban nu ook assisteren). En dan is het niet eens meer van belang wat Brian's kwaliteiten zijn, FEBO is bang voor terreur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus de febo maakt misbruik van Huub's fouten zodat ze zelf buitenschot blijven? Lijkt me wel erg ver gezocht.
Misschien moet Peter R. de Vries eens gebeld worden...![]()
Ik denk ook niet dat Brian de kwaliteiten in zich heeft om zo het spel te spelen. Hij is simpel niet meer dan een rat.
Ik begrijp Brian ook niet zo goed. Ik zie hem meer als een zwaar overspannen gast die z'n tijd in de villa moet uitzitten en daarom beschermd word.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jezus is er even niet, over dik 'n week leggen ze hem in een kribbe in de stal .......
Dus als we met z'n allen de Febo zouden bedreigen zijn we in de meerderheid en heeft Huub gewonnen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, FEBO maakt geen misbruik van Huub's fouten, maar zou wel een gezwicht kunnen zijn voor de dreigingen van Brian's clan (waar Natasia en haar achterban nu ook assisteren). En dan is het niet eens meer van belang wat Brian's kwaliteiten zijn, FEBO is bang voor terreur.
Dan snap ik nu ineens waarom Jozef Maria neukte, hij viel op grote tieten .........quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:45 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Naast Fries... en Brian en Amanda als Jozef en Maria. Jaap speelt in z'n eentje de drie koningen... Huub als de herbergier die hun onderdak weigerde... vol is ten slotte vol.... en Lieke... tja dat was uiteindelijk toch een jongetje en zijn naam is Jezus.
Geen grapje, die bedreigingen naar de filmpjes-maker op YouTube waren heel echt. Geen geintje !quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus als we met z'n allen de Febo zouden bedreigen zijn we in de meerderheid en heeft Huub gewonnen.
Nou, 't is in ieder geval goedkoper dan sms-en....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan snap ik nu ineens waarom Jozef Maria neukte, hij viel op grote tieten .........
Ik was ook serieus... maar vond het hilarisch dat we Huub zo zouden kunnen laten winnen en JdM verdient er geen reet aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen grapje, die bedreigingen naar de filmpjes-maker op YouTube waren heel echt. Geen geintje !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |