Laat eerst maar eens zien of hij daadwerkelijk niet meer terugkomt, als hij morgen met zijn fam en vrienden heeft gesproken, ik kan me niet voorstellen dat hij de winst klakkeloos in de schoot van die rat legt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef Meganog het volgende:
Huub geeft aan dat hij thuisblijft morgen.
"Het is the same shit, same shit, same shit. Het verschil tussen mij en Brian is dat Brian te stom is om te begrijpen waar hij in zit".
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik heb een jaar lang keihard gewerkt hier, niks chillen en ik weet niet of ik dat nog een jaar kan.
Ik wil wel maar heb er eigenlijk geen zin meer in.
De boodschap is duidelijk: Flens is Huub weer aan het tegenwerken.
Waar blijft Stijn, ik hoopte eigenlijk dat hij inmiddels terug zou zijn.
dat moet haast wel he. Ik kan die voorkeur voor Braai anders ook niet begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Flens zal wel op haar stoeltje zitten te soppen nu ze de brave Brian zo plichtsgetrouw ziet sporten.
Ik gok dat Flens hetzelfde niveau heeft als Poekiwoeki, anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat moet haast wel he. Ik kan die voorkeur voor Braai anders ook niet begrijpen
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan dat manipulatieve kutwijf Flens, ze lult hem gewoon naar huis. Waarom denk je dat Brian zo hyper is?
Buiten het feit dat hij stijf staat van het een of ander, en dan bedoel ik niet energiedrankjes, ruikt hij de winst die rat.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok dat Flens hetzelfde niveau heeft als Poekiwoeki, anders kan ik het ook niet verklaren.
Dat is Huub en wat mij betreft mag hij dat. Het spel spelen, dat is wat hij doet, om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.
dat dan ook weer.. maakt het spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.
Me too.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)
Zo zijn ze al een hele tijd bezig. Na het gescripte gesodemieter tussen Lieke en Huub zie je niks anders meer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heeft wel genoeg invloed om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten. Paar dagen terug keek ik de tv-uitzending, zie je een stukje waar Lieke weer jaloers loopt te janken, en de voice-over heeft het vervolgens over het 'misselijkmakende gedrag van Huub'.
Hoezo gekleurde berichtgeving![]()
Ach ja, intelligente spelneigingen die langer dreigen te duren dan een paar seconden worden successievelijk de grond in geboord, dan zoek je je heil al snel in 'clownen', alleen jammer voor Brian dat hij dat zelfs niet onder de knie heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Huub en wat mij betreft mag hij dat. Het spel spelen, dat is wat hij doet, om wat voor reden dan ook.
Huub maakt tv, dat kan ik van Brian de rat niet zeggen. Vandaag is hij zo hyper omdat ze gisteren flink op hun donder hebben gekregen en hij verplicht tv moet maken , werd tijd maar het komt te laat.
Tv maken, dat is Brian nu aan het doen, althans....tv momenten scoren voor het creatieve knip en plakwerk, mark my words.
Een RAT is hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Huub moet ook trainen maar weigert ook.
Holy Brian wil heeeeel graag met Carlos trainen. Hij is ziek, moet vanavond ook optreden en heeft morgen een verjaardag.
Vuile, gore slijmbal.
Als ze zich aan hun belofte houden elkaar niet weg te stemmen en elkaar gewoon met rust laten zou het best kunnen, maar dan moet Huub het ook accepteren dat Lieke haar eigen gang gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat dan ook weer.. maakt het spannend
Maar de situatie tussen Huub en Lieke is niet van dien aard, dat ze nog kunnen samenwerken.
Volgens mij wil Lieke ook helemaal niet meer en stelt de beslissing uit tot na Huub zijn jaardag; mocht tie niet terugkomen, heeft zij geen beslissing hoeven te nemen.
Alleen daarom hoop ik dat hij terugkomt en desnoods op 01-01-2008 snachts met Joris vertrekt.....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Flens zal wel op haar stoeltje zitten te soppen nu ze de brave Brian zo plichtsgetrouw ziet sporten.
Heelaas maakt sms-en voor iemand anders dan Brian helemaal niets uit, als toch al besloten is dat Brian de kooi gaat winnen. Maar waarom in godesnaam willen ze uitgerekend Brian die Kooi laten winnen? Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)
Logisch.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo zijn ze al een hele tijd bezig. Na het gescripte gesodemieter tussen Lieke en Huub zie je niks anders meer.
Ik kan me daar zo boos over maken.
Dat was al wel duidelijk, Amanda is de douche doorgerost en ze krijgen een beloning, Huub heeft het gewoon altijd gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heeft wel genoeg invloed om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten. Paar dagen terug keek ik de tv-uitzending, zie je een stukje waar Lieke weer jaloers loopt te janken, en de voice-over heeft het vervolgens over het 'misselijkmakende gedrag van Huub'.
Hoezo gekleurde berichtgeving![]()
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Als beloning mag ie straks nog ff naar achter.
aan zoiets zat ik ook al te denkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopen
zoals,dat daar gaat,die RAT alles en die silicone snol,en de rest teld niet mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |