TGC bedoelde ik idd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
TGC dan?
The Golden Cage?
Geen idee, het concept is verkocht geloof ik.
Zal wel te maken hebben met de punten herverdeling, aangezien men ook nog mocht stemmen voor Nadia en Dennis en mogelijk dat Huub er dan ook niet meer is, zullen de meeste punten nu dan wel bij Brian komen .. Logisch toch?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan Josè of ze weet of het SMS'en voor de PoPo al is gesloten, ze beaamt dit.
Brian weet zeker dat de uitslag pas maandag of dinsdag bekend gemaakt wordt.
Hoe weet hij dat nu weer?
En áls Huub dan toch terugkomt en de poll valt tegen voor hem, krijgen we het volgende anti-Huub/pro-Brian fiascoquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de punten herverdeling, aangezien men ook nog mocht stemmen voor Nadia en Dennis en mogelijk dat Huub er dan ook niet meer is, zullen de meeste punten nu dan wel bij Brian komen .. Logisch toch?!
Misschien wel, van fouten leer je over het algemeen tenslotte!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef My_ het volgende:
[..]
TGC bedoelde ik idd!
Het is idd verkocht (ik dacht aan NBC), maar als ik nu en promofilmpje zie dan lijkt het alsof er concrete plannen liggen om het te gaan uitzenden.
Lijkt me leuk om de Amerikaanse TGC te gaan volgen, misschien maken ze er in Amerika iets moois van!
Ik zie Lieke nooit lang tutten, hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:13 schreef chufi het volgende:
Niemand wil sporten en Carlos vindt dat blijkbaar maar niks. Hij heeft achter een gesprek gehad en wil nu een groepsgesprek, met ook Lieke erbij..
Die staat vast nog uren te douchen en te tutten, kan ie lang wachten
Met dank aan dat manipulatieve kutwijf Flens, ze lult hem gewoon naar huis. Waarom denk je dat Brian zo hyper is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef Meganog het volgende:
Huub geeft aan dat hij thuisblijft morgen.
"Het is the same shit, same shit, same shit. Het verschil tussen mij en Brian is dat Brian te stom is om te begrijpen waar hij in zit".
Precies, alsof een fitness coach iets weet van therapeutisch weer beginnen met bewegen, ik zou ook van de fysio aangepaste oefeningen willen hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef chufi het volgende:
Lieke moet weer gaan bewegen heeft Carlos van achter gehoord en ook van de fysio! Als ik Lieke was zou ik dat toch van de fysio zelf willen horen !!
Je bent miljonair en je wordt verplicht te trainen onder dwang van ene Carlos L. en ene D. Flens
Als beloning mag ie straks nog ff naar achter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Flens zal wel op haar stoeltje zitten te soppen nu ze de brave Brian zo plichtsgetrouw ziet sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |