Het is toch algemeen bekend dat hij regelmatig dingen slikt of snuift, vooral 's nachts in het hokje. En maar om het hardst roepen dat hij zo tegen drugs is, lekker geloofwaardig als je dat zo vaak zegt, not!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef PeterNB het volgende:
Brian heeft ECHT wat op hoor !! Moet je hem met die tondeuze bezig zien.
Vanaf wanneer gaan ze in Amerika met DGC starten dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=8v4lBdjZjyg
Dat of de laatste stuiptrekkingen van een geesteszieke die hoognodig aan een hele lange klinische opname toe is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
Is dit nu tv maken wat Brian doet ?
TGC dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gaan ze in Amerika met DGC starten dan?
Leuk hè dit toneelstuk "Dagboek van een gek"quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
Is dit nu tv maken wat Brian doet ?
Nah algemeen bekend is wat overdreven. Eerder zijn er vermoedens (en een gecapt doosje pammetjes toch?) van gebruik. Ik vermoed wel dat ie iets rustgevends krijgt toegestopt, zo nu en dan. Misschien een jointje of pillen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat hij regelmatig dingen slikt of snuift, vooral 's nachts in het hokje. En maar om het hardst roepen dat hij zo tegen drugs is, lekker geloofwaardig als je dat zo vaak zegt, not!
quote:palma vertelt nu dat ze het ook wel eens met Natasia heeft gedaan
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah algemeen bekend is wat overdreven. Eerder zijn er vermoedens (en een gecapt doosje pammetjes toch?) van gebruik. Ik vermoed wel dat ie iets rustgevends krijgt toegestopt, zo nu en dan. Misschien een jointje of pillen.
Maar het zal wel geen coke zijn, want ik denk dat Brian en coke een lethal combinatie is. Vergroot enkel zijn agressiviteit en breeksprakigheid.
Oh ja, da's ook nog een optie. Maar Brian komt op mij niet echt ADHD-erig over. Eerder Aspergischquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:20 schreef heksehiel het volgende:
Tenzij hij ADHD heeft, dan wordt ie mogelijk wat rustiger
Ik kan me nog heel goed je reactie herrinneren op deze cap.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah algemeen bekend is wat overdreven. Eerder zijn er vermoedens (en een gecapt doosje pammetjes toch?) van gebruik. Ik vermoed wel dat ie iets rustgevends krijgt toegestopt, zo nu en dan. Misschien een jointje of pillen.
Maar het zal wel geen coke zijn, want ik denk dat Brian en coke een lethal combinatie is. Vergroot enkel zijn agressiviteit en breeksprakigheid.
Ik heb dat eerder gelezen, volgens mij ook op FOK.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me nog heel goed je reactie herrinneren op deze cap.
[ afbeelding ]
Op mij komt Brian eerder over als: gedepersonaliseerd, bipolair gestoord, borderlinepatient,quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar Brian komt op mij niet echt ADHD-erig over. Eerder Aspergisch.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef PeterNB het volgende:
Oftewel: Brian is de vleesgeworden DSM-IV![]()
![]()
TGC bedoelde ik idd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
TGC dan?
The Golden Cage?
Geen idee, het concept is verkocht geloof ik.
Zal wel te maken hebben met de punten herverdeling, aangezien men ook nog mocht stemmen voor Nadia en Dennis en mogelijk dat Huub er dan ook niet meer is, zullen de meeste punten nu dan wel bij Brian komen .. Logisch toch?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan Josè of ze weet of het SMS'en voor de PoPo al is gesloten, ze beaamt dit.
Brian weet zeker dat de uitslag pas maandag of dinsdag bekend gemaakt wordt.
Hoe weet hij dat nu weer?
En áls Huub dan toch terugkomt en de poll valt tegen voor hem, krijgen we het volgende anti-Huub/pro-Brian fiascoquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de punten herverdeling, aangezien men ook nog mocht stemmen voor Nadia en Dennis en mogelijk dat Huub er dan ook niet meer is, zullen de meeste punten nu dan wel bij Brian komen .. Logisch toch?!
Misschien wel, van fouten leer je over het algemeen tenslotte!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef My_ het volgende:
[..]
TGC bedoelde ik idd!
Het is idd verkocht (ik dacht aan NBC), maar als ik nu en promofilmpje zie dan lijkt het alsof er concrete plannen liggen om het te gaan uitzenden.
Lijkt me leuk om de Amerikaanse TGC te gaan volgen, misschien maken ze er in Amerika iets moois van!
Ik zie Lieke nooit lang tutten, hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:13 schreef chufi het volgende:
Niemand wil sporten en Carlos vindt dat blijkbaar maar niks. Hij heeft achter een gesprek gehad en wil nu een groepsgesprek, met ook Lieke erbij..
Die staat vast nog uren te douchen en te tutten, kan ie lang wachten
Met dank aan dat manipulatieve kutwijf Flens, ze lult hem gewoon naar huis. Waarom denk je dat Brian zo hyper is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef Meganog het volgende:
Huub geeft aan dat hij thuisblijft morgen.
"Het is the same shit, same shit, same shit. Het verschil tussen mij en Brian is dat Brian te stom is om te begrijpen waar hij in zit".
Precies, alsof een fitness coach iets weet van therapeutisch weer beginnen met bewegen, ik zou ook van de fysio aangepaste oefeningen willen hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef chufi het volgende:
Lieke moet weer gaan bewegen heeft Carlos van achter gehoord en ook van de fysio! Als ik Lieke was zou ik dat toch van de fysio zelf willen horen !!
Je bent miljonair en je wordt verplicht te trainen onder dwang van ene Carlos L. en ene D. Flens
Als beloning mag ie straks nog ff naar achter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Flens zal wel op haar stoeltje zitten te soppen nu ze de brave Brian zo plichtsgetrouw ziet sporten.
Laat eerst maar eens zien of hij daadwerkelijk niet meer terugkomt, als hij morgen met zijn fam en vrienden heeft gesproken, ik kan me niet voorstellen dat hij de winst klakkeloos in de schoot van die rat legt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef Meganog het volgende:
Huub geeft aan dat hij thuisblijft morgen.
"Het is the same shit, same shit, same shit. Het verschil tussen mij en Brian is dat Brian te stom is om te begrijpen waar hij in zit".
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik heb een jaar lang keihard gewerkt hier, niks chillen en ik weet niet of ik dat nog een jaar kan.
Ik wil wel maar heb er eigenlijk geen zin meer in.
De boodschap is duidelijk: Flens is Huub weer aan het tegenwerken.
Waar blijft Stijn, ik hoopte eigenlijk dat hij inmiddels terug zou zijn.
dat moet haast wel he. Ik kan die voorkeur voor Braai anders ook niet begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Flens zal wel op haar stoeltje zitten te soppen nu ze de brave Brian zo plichtsgetrouw ziet sporten.
Ik gok dat Flens hetzelfde niveau heeft als Poekiwoeki, anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat moet haast wel he. Ik kan die voorkeur voor Braai anders ook niet begrijpen
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan dat manipulatieve kutwijf Flens, ze lult hem gewoon naar huis. Waarom denk je dat Brian zo hyper is?
Buiten het feit dat hij stijf staat van het een of ander, en dan bedoel ik niet energiedrankjes, ruikt hij de winst die rat.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok dat Flens hetzelfde niveau heeft als Poekiwoeki, anders kan ik het ook niet verklaren.
Dat is Huub en wat mij betreft mag hij dat. Het spel spelen, dat is wat hij doet, om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.
dat dan ook weer.. maakt het spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook wel iets voor hem om iedereen in spanning te laten wachten of hij terugkomt of niet.
Me too.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)
Zo zijn ze al een hele tijd bezig. Na het gescripte gesodemieter tussen Lieke en Huub zie je niks anders meer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heeft wel genoeg invloed om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten. Paar dagen terug keek ik de tv-uitzending, zie je een stukje waar Lieke weer jaloers loopt te janken, en de voice-over heeft het vervolgens over het 'misselijkmakende gedrag van Huub'.
Hoezo gekleurde berichtgeving![]()
Ach ja, intelligente spelneigingen die langer dreigen te duren dan een paar seconden worden successievelijk de grond in geboord, dan zoek je je heil al snel in 'clownen', alleen jammer voor Brian dat hij dat zelfs niet onder de knie heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Huub en wat mij betreft mag hij dat. Het spel spelen, dat is wat hij doet, om wat voor reden dan ook.
Huub maakt tv, dat kan ik van Brian de rat niet zeggen. Vandaag is hij zo hyper omdat ze gisteren flink op hun donder hebben gekregen en hij verplicht tv moet maken , werd tijd maar het komt te laat.
Tv maken, dat is Brian nu aan het doen, althans....tv momenten scoren voor het creatieve knip en plakwerk, mark my words.
Een RAT is hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Huub moet ook trainen maar weigert ook.
Holy Brian wil heeeeel graag met Carlos trainen. Hij is ziek, moet vanavond ook optreden en heeft morgen een verjaardag.
Vuile, gore slijmbal.
Als ze zich aan hun belofte houden elkaar niet weg te stemmen en elkaar gewoon met rust laten zou het best kunnen, maar dan moet Huub het ook accepteren dat Lieke haar eigen gang gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat dan ook weer.. maakt het spannend
Maar de situatie tussen Huub en Lieke is niet van dien aard, dat ze nog kunnen samenwerken.
Volgens mij wil Lieke ook helemaal niet meer en stelt de beslissing uit tot na Huub zijn jaardag; mocht tie niet terugkomen, heeft zij geen beslissing hoeven te nemen.
Alleen daarom hoop ik dat hij terugkomt en desnoods op 01-01-2008 snachts met Joris vertrekt.....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Heelaas maakt sms-en voor iemand anders dan Brian helemaal niets uit, als toch al besloten is dat Brian de kooi gaat winnen. Maar waarom in godesnaam willen ze uitgerekend Brian die Kooi laten winnen? Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet.... ik ga voor Jaap sms-en in de finale (alles om ervoor te zorgen dat Brian niet wint)
Logisch.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo zijn ze al een hele tijd bezig. Na het gescripte gesodemieter tussen Lieke en Huub zie je niks anders meer.
Ik kan me daar zo boos over maken.
Dat was al wel duidelijk, Amanda is de douche doorgerost en ze krijgen een beloning, Huub heeft het gewoon altijd gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heeft wel genoeg invloed om Huub zo slecht mogelijk neer te zetten. Paar dagen terug keek ik de tv-uitzending, zie je een stukje waar Lieke weer jaloers loopt te janken, en de voice-over heeft het vervolgens over het 'misselijkmakende gedrag van Huub'.
Hoezo gekleurde berichtgeving![]()
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Als beloning mag ie straks nog ff naar achter.
aan zoiets zat ik ook al te denkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopen
zoals,dat daar gaat,die RAT alles en die silicone snol,en de rest teld niet mee.![]()
Zeker wel alleen mogen de wannabees dat niet zien. Het doucheincident ingekort uitgezonden bij Jensen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan zoiets zat ik ook al te denken
je zegt 'weer eens' , is zoiets al eerder geprobeerd ?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan zoiets zat ik ook al te denken
je zegt 'weer eens' , is zoiets al eerder geprobeerd ?
ah, de band die ze nog steeds niet hebben gezien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker wel alleen mogen de wannabees dat niet zien. Het doucheincident ingekort uitgezonden bij Jensen.
Brian zat met zijn bek vol tanden, Jaap en Huub stalen de show.
Jensen is door en doorspekt met alles wat RTL is.. Dus misschien beter om bv de concurrent hiervan te voorzienquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopen
zoals,dat daar gaat,die RAT alles en die silicone snol,en de rest teld niet mee.![]()
quote:Carlos, de personal trainer is weer in de Villa en dat staat garant voor een zware sportieve middag. Selène geeft direct aan dat zij geen zin heeft om te trainen, maar de trainer is haar voor. “Ik wil even een kringgesprek met iedereen”, geeft hij aan. “Ik krijg een opdracht om jullie te trainen, maar geen zin dat komt bij mij niet voor”, aldus Carlos.”Bij Big Brother werd iedereen dik, ongezond en ziek. Ik ben ingehuurd om dat te verkomen”, vertelt de trainer. Huub probeert er nog onderuit te komen. “Ik heb vanavond een optreden, morgen mijn jaardag”, protesteert de Oldenzaler. Kennelijk heeft Huub niet in de gaten dat men van sporten actiever en minder moe wordt. “Ik heb vanavond ook een optreden, ik heb morgen een verjaardag, maar ik train graag mee”, grinnikt Brian. “Ik ga me snel omkleden”, vervolgt hij. Heeft Carlos tenminste één puppil die de moeite van zijn training inziet!
van die dingen dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Dit geloof je toch niet. PoekieRoekie is toe aan het weekend.
15:24 - Kringgesprek met Carlos!
[..]
Valt altijd tegen bij Jensen, hij vraagt nooit écht door, er zou veel meer te maken zijn van die optredens bij hem. Ik denk dat hij zich ook aan een aantal beperkingen moet houden qua vragen. Zou inderdaad beter zijn als ze bij een andere omroep zonder belangen bij DGK in een programma kwamen. Misschien dat er dan eens wat kritischer vragen gesteld werden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jensen is door en doorspekt met alles wat RTL is.. Dus misschien beter om bv de concurrent hiervan te voorzien
Hoe kom jij toch aan dit soort geinige info?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Via de mail ontvangen
autoverhuur op Bonaire
Amanda kan niet goed uitleggen waarom ze geopereerd moet worden. Goh, het hokje had haar toch beter moeten instrueren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Meganog het volgende:
Amanda moet aan haar stembanden geopereerd worden.
Is dat een foto van haar keel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aman moet geopereerd worden en mag na een operatie alleen nog maar rustig praten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aman moet geopereerd worden en mag na een operatie alleen nog maar rustig praten
Die 2e cap is dat haar......quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zou best wel eens zo kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:16 schreef Utrecht het volgende:
Het lijkt mij een opzetje:
Huub wordt met een leuk bedrag afgekocht, hij heeft er eigenlijk geen zin meer in.
Gouden Kooi kan eerder aflopen (Fons ook blij).
Extra SMS inkomsten als Brian in de finale zit(of in de aanloop daar naartoe), want niemand wil dat hij wint.
ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Amanda kreeg een prikje en heeft lopen huilen en janken.
Ze heeft last van haar schorre stem, anders zou het niet erg zijn want het hoort bij haar 'imitsj'
Het komt niet door haar verkeerde stemgebruik, ze is met die stem geboren.
De fysio is blijkbaar een wonderdokter, net als Dr. Sanchez.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Brian had vanochtend toch nog zo'n pijn in zijn rug.
Ja, dat hij die foto vanaf de andere kant moet maken bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo'n dokter kan haar van alles wijsmaken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |