Zeker wel alleen mogen de wannabees dat niet zien. Het doucheincident ingekort uitgezonden bij Jensen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan zoiets zat ik ook al te denken
je zegt 'weer eens' , is zoiets al eerder geprobeerd ?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan zoiets zat ik ook al te denken
je zegt 'weer eens' , is zoiets al eerder geprobeerd ?
ah, de band die ze nog steeds niet hebben gezien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker wel alleen mogen de wannabees dat niet zien. Het doucheincident ingekort uitgezonden bij Jensen.
Brian zat met zijn bek vol tanden, Jaap en Huub stalen de show.
Jensen is door en doorspekt met alles wat RTL is.. Dus misschien beter om bv de concurrent hiervan te voorzienquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Dit allemaal moet weer eens aan Jensen door gespeelt worden,hoe dat daar bij de febo gaat,dat is toch niet te verkopen
zoals,dat daar gaat,die RAT alles en die silicone snol,en de rest teld niet mee.![]()
quote:Carlos, de personal trainer is weer in de Villa en dat staat garant voor een zware sportieve middag. Selène geeft direct aan dat zij geen zin heeft om te trainen, maar de trainer is haar voor. “Ik wil even een kringgesprek met iedereen”, geeft hij aan. “Ik krijg een opdracht om jullie te trainen, maar geen zin dat komt bij mij niet voor”, aldus Carlos.”Bij Big Brother werd iedereen dik, ongezond en ziek. Ik ben ingehuurd om dat te verkomen”, vertelt de trainer. Huub probeert er nog onderuit te komen. “Ik heb vanavond een optreden, morgen mijn jaardag”, protesteert de Oldenzaler. Kennelijk heeft Huub niet in de gaten dat men van sporten actiever en minder moe wordt. “Ik heb vanavond ook een optreden, ik heb morgen een verjaardag, maar ik train graag mee”, grinnikt Brian. “Ik ga me snel omkleden”, vervolgt hij. Heeft Carlos tenminste één puppil die de moeite van zijn training inziet!
van die dingen dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Dit geloof je toch niet. PoekieRoekie is toe aan het weekend.
15:24 - Kringgesprek met Carlos!
[..]
Valt altijd tegen bij Jensen, hij vraagt nooit écht door, er zou veel meer te maken zijn van die optredens bij hem. Ik denk dat hij zich ook aan een aantal beperkingen moet houden qua vragen. Zou inderdaad beter zijn als ze bij een andere omroep zonder belangen bij DGK in een programma kwamen. Misschien dat er dan eens wat kritischer vragen gesteld werden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jensen is door en doorspekt met alles wat RTL is.. Dus misschien beter om bv de concurrent hiervan te voorzien
Hoe kom jij toch aan dit soort geinige info?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Via de mail ontvangen
autoverhuur op Bonaire
Amanda kan niet goed uitleggen waarom ze geopereerd moet worden. Goh, het hokje had haar toch beter moeten instrueren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Meganog het volgende:
Amanda moet aan haar stembanden geopereerd worden.
Is dat een foto van haar keel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aman moet geopereerd worden en mag na een operatie alleen nog maar rustig praten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aman moet geopereerd worden en mag na een operatie alleen nog maar rustig praten
Die 2e cap is dat haar......quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zou best wel eens zo kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:16 schreef Utrecht het volgende:
Het lijkt mij een opzetje:
Huub wordt met een leuk bedrag afgekocht, hij heeft er eigenlijk geen zin meer in.
Gouden Kooi kan eerder aflopen (Fons ook blij).
Extra SMS inkomsten als Brian in de finale zit(of in de aanloop daar naartoe), want niemand wil dat hij wint.
ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Amanda kreeg een prikje en heeft lopen huilen en janken.
Ze heeft last van haar schorre stem, anders zou het niet erg zijn want het hoort bij haar 'imitsj'
Het komt niet door haar verkeerde stemgebruik, ze is met die stem geboren.
De fysio is blijkbaar een wonderdokter, net als Dr. Sanchez.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Brian had vanochtend toch nog zo'n pijn in zijn rug.
Ja, dat hij die foto vanaf de andere kant moet maken bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo'n dokter kan haar van alles wijsmaken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |