Showdoku!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef rooie3 het volgende:
Jippieeeeeee Lieke gaat ook puzzelen.Oliebollenscript word goed gesnapt.Maak show met een sodoku.
Hopelijk gaat hij ook proberen zijn benen in zijn nek te leggen, krijgen we een nieuw standje, Brianiaanse knoop.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Binnen no time is Brian dus ook een Yoga Master. En dan veranderen de termen 'down facing dog' en 'up facing dog' gevoegelijk in 'down & up facing rat'.
Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregenquote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregen
quote:“Je gaat toch niet op je hakken golfen?”, vraagt Lieke gechoqueerd aan de benjamin van de Villa. “Nee, nee, nee”, verdedigt Amanda zichzelf. “Maar ik vind die schoenen niet mooi”, klaagt ze. Het ziet ernaar uit dat het enige overgebleven liefdesstelletje van de Villa zichzelf aan het voorbereiden zijn voor een lesje golf. We zijn benieuwd met welke flitsende golfkar de golftrainer hen straks komt ophalen…
Vannacht had Jaap het ook over 'wij hebben 25, 26 én 19 december' Ik ga er maar vanuit dat ze het script voor Oud en Nieuw hebben besproken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregen
Je vergeet erbij te vertellen dat ze tijdens dat gesprek oliebollen hebben gegeten, vandaar het oliebollengesprek.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die tweede had ik al gezien, die eerste laat ik lekker aan me voorbij gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Cc, heb je de filmpjes nog bekeken van Brian? Ze staan inmiddels op VOL.
http://clipser.com/watch_video.php?vid=58713&sess=
http://forum.headliner.nl/topic-59/
Nee, die zag ik gelukkig niet..ik moest kotsen van de reactie van Amanda en Brian op dat golfkarretje met als hoogtepunt hupeldehuppel Lieke die erbij ging zitten..blij, vrolijk en amicaal..en daarna weer huppeldehuppel wat ben ik toch aardig en leuk weer naar binnen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest je ook zo kotsen van die kus van Lieke aan Amanda.Slijmwijf.Huub heeft haar het meeste geholpen daar en die pakt ze juist aan.
Dan is daar altijd nog Lieke die de boel zal frustrerenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
Als Huub, Lieke of Jaap nu een ontslag ronde aanvragen voor Brian of Amanda, dat komen zij niet op de bank.
Het oliebollenakkoord houdt dus is dat ze niet meer als lamzakken op bed/bank mogen hangen. Een actieve houding is nu vereist van iedereen, vandaar dat Brian als een dorpsgek door dat hok loopt te gillen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef Lobasca het volgende:
Oliebollenakkoord!
Hij is dus violently happy?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het oliebollenakkoord houdt dus is dat ze niet meer als lamzakken op bed/bank mogen hangen. Een actieve houding is nu vereist van iedereen, vandaar dat Brian als een dorpsgek door dat hok loopt te gillen.
Yep, met behulp van de nodige genotsmiddelen zo te zien.quote:
Hij ruikt de overwinning misschien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:17 schreef PeterNB het volgende:
Wat heeft Brian in godsnaam gesnoven ??
Ja, Amanda zei daarnet tegen de mensen aan tafel dat ze het dood vond en dat ze dus niet luisterden naar het oliebollenakkoord.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Beequeen gelijk heeft dat ze een actievere houding aan moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |