Sinds de komst van Nadia en Dennix is het niets meer, en dat is toch al weer 5 maanden geleden. Kan me niet herrinneren dat het in al die maanden "leuk" was om te streamen, in ieder geval niet in vergelijking tot een jaar terug...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef jassy het volgende:
DGK is echt dood als ik dat hier zo lees. Wat een bagger is dat geworden
Heb gisteren voor de gein ff een hele ouwe COS terug gelezen, dat was *ECHT* leuk!
Dat herinner ik me inderdaad ook nog. Wat een bikkel is het toch, dat ie zolang zijn pijn heeft verbeten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef Anderkeertje het volgende:
In het begin heeft hij daar wel eens over geklaagd. Dat was volgens hem toen ook de reden dat hij de MB niet wilde opgeven. Hij zou meer last van zijn rug krijgen als hij in een ander bed moest gaan slapen
Alsje!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef PeterNB het volgende:
Snif snif snotter DOEDUBORRUGUH snif snotter snotter !!!
Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat herinner ik me inderdaad ook nog. Wat een bikkel is het toch, dat ie zolang zijn pijn heeft verbeten.
Zo'n bikkel is het dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.
of tijdens zijn dagelijkse activiteiten onder het dekbedquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.
En we hebben weer een virtue van Brian gevonden: hij kan zijn pijngrenzen mijlenver overschrijden als het sportief en beschermend beter uitkomt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En we hebben weer een virtue van Brian gevonden: hij kan zijn pijngrenzen mijlenver overschrijden als het sportief en beschermend beter uitkomt!
Het is laatst nog ff leuk geweest..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sinds de komst van Nadia en Dennix is het niets meer, en dat is toch al weer 5 maanden geleden. Kan me niet herrinneren dat het in al die maanden "leuk" was om te streamen, in ieder geval niet in vergelijking tot een jaar terug...
Dan ga je er dus vanuit dat het oliebollenscript in het voordeel is van Huub. Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij als ik Huub zo zie zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:02 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub ,je doet je best.Het oliebollenscript moet je volgen.Nog effe doorbijten over 24 uur ben je effe thuis.Maak vandaag show,want die andere oliebollen snappen het niet.Dus moeten jij en Jaap maar weer tv maken.
Het zal zeker niet in zijn voordeel zijn.Maar vandaag moet hij net doen of hij heel erg twijfelt om thuis te blijven.Weet wel zeker dat hij morgenavond gewoon weer terugkomt.Jammer dat Huub zijn eigen zo laat gebruiken,terwijl Brian lekker vakantie kan vieren en even ver komt als Huub.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat het oliebollenscript in het voordeel is van Huub. Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij als ik Huub zo zie zitten.
[ afbeelding ]
Moest je ook zo kotsen van die kus van Lieke aan Amanda.Slijmwijf.Huub heeft haar het meeste geholpen daar en die pakt ze juist aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |