abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55263845
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Meganog het volgende:

[..]

Je vergeet de vele telefoontjes met de FEBO over voorgenomen acties van Huub en Jaap voor toestemming, die ze vaak niet krijgen.
Als dat zo is werkt hij er zelf aan mee, het feit dat hij weg wil(zegt hij maar ik zie het als dreinen) is dat hij Lieke op dit moment niet mag neuken, bel dat mens met dat maskertje dan denk ik dan, have fun.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:44:26 #102
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55264034
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef maril het volgende:

[..]

Als dat zo is werkt hij er zelf aan mee, het feit dat hij weg wil(zegt hij maar ik zie het als dreinen) is dat hij Lieke op dit moment niet mag neuken, bel dat mens met dat maskertje dan denk ik dan, have fun.
Dat heeft er niets mee te maken. Hij wil weg omdat hij het daar niet meer naar zijn zin heeft. Hij kan het gewoon niet meer opbrengen omdat het spel verneukt is door achter.
pi_55264070
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef maril het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens. Het kruipen van Huub richting Lieke is genant.
Maar het geeft ook aan dat Huub niet altijd met het spel bezig is. Als hij de banden met Lieke verbreekt en met Jaap verder speelt (Jaap zal eerder met hem dan met Lieke samenspelen, tenzij hem anders opgedragen wordt) is het over met Lieke.
Ik krijg ook het gevoel dat Lieke de huidige situatie gebruikt om sterker in het spel komen te staan. En Huub werkt daar dus zelf aan mee.
pi_55264101
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
Rustig op de streams dus even tijd voor een geintje. Wie denkt dat alleen Naad en Amanda gek worden als ze mascara of lipgloss krijgen, check het volgende filmpje.

http://www.vkmag.com/magazine/comments/13755
pi_55264207
Huub riep 3 weken geleden al dat hij na zijn 8 uur misschien weg zou blijven..heeft mi helemaal niks met neuken te maken...hij roept het nu alleen wat vaker. Als Joris en zijn vader tegen Huub zeggen dat het beter is dat hij DGK de rug toe keert dan doet hij dat. Maar ik denk zelf dat Joris en zijn vader Huub oppeppen en zeggen dat hij het goed doet en zeker nog kans maakt om te winnen...

Ik denk zeker te weten dat als Huub zaterdagavond terugkeert in het huis Lieke teleurgesteld is..die hoopt echt dat Huub weg blijft...

Mij maakt het niet uit..als Huub DGK zat is ben ik het ook...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 10:51:55 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_55264214
OMG, wat heeft ze nu weer aan. Volgens Brian heeft ze ook nog een gevlekte kop door verkeerd gebruik van haar make-up.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55264242
Als hij Gabi zou bellen dan is Lieke op haar teentjes getrapt. Want dan heeft hij geen respect naar haar toe. Lieke weet gewoon niet wat ze wil, ja of toch nee, het liefst daar uren over door zeuren al of niet gescript. Aanhalen of laten zwemmen, ze geeft zoals genoemd gemixte signalen. Andersom zou Huub ook niet blij zijn, maar Huub mag dan schelden op Lieke hij heeft nooit ontkend, dat hij gek op haar is en dat hij haar een beauty vindt. Vannacht nog tegen Jaap. ( Ik slaap naast een beauty in het andere bed ). Hij zal niet zo maar tegen iedereen over haar klagen, wat zij dus wel doet over hem. Hij zegt echt tegen iedereen dat hij verder met haar zou willen. Dus wie is nu echt en wie niet?
pi_55264361
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef CHAOS_ het volgende:
Als hij Gabi zou bellen dan is Lieke op haar teentjes getrapt. Want dan heeft hij geen respect naar haar toe. Lieke weet gewoon niet wat ze wil, ja of toch nee, het liefst daar uren over door zeuren al of niet gescript. Aanhalen of laten zwemmen, ze geeft zoals genoemd gemixte signalen. Andersom zou Huub ook niet blij zijn, maar Huub mag dan schelden op Lieke hij heeft nooit ontkend, dat hij gek op haar is en dat hij haar een beauty vindt. Vannacht nog tegen Jaap. ( Ik slaap naast een beauty in het andere bed ). Hij zal niet zo maar tegen iedereen over haar klagen, wat zij dus wel doet over hem. Hij zegt echt tegen iedereen dat hij verder met haar zou willen. Dus wie is nu echt en wie niet?
Zoals ik gister hier gemeld heb , trap ik niet in de tvmomentjes van Huub, en zijn verhalen op streams ter beinvloeding IMO.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:03:04 #109
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55264513
Gatverdamme, kut Brian weer zijn tv-momentje scoren

Hoop toch dat die klootzak binnenkort eens zo publiekelijk op zijn bek gaat.
.
pi_55264518
Lieke heeft de macht want Huub kruipt voor haar. Op een andere manier kan ze het niet winnen van hem. Het is aan Huub zelf om niet meer in te gaan op dat machtspelletje van haar. Ik hoop dat dit hem morgen duidelijk wordt gemaakt. Huub heeft een groot ego, maar die van Lieke is nog groter. Ze geeft geen millimeter toe.
pi_55264551
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gatverdamme, kut Brian weer zijn tv-momentje scoren
Daar kijken wij toch doorheen?!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55264668
Palma pept Huub even op om gewoon door te zetten in de kooi
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:07:59 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_55264685
Brian heeft plotseling last van zijn rug en krijgt ook een behandeling van de fysio?
Nooit iets gemerkt van rugklachten.
― Mark Twain
pi_55264738
Het smerige aan Lieke is dat zij het aan Huub overlaat om de samenwerking te verbreken...dan is Huub de slechterik en zij het lieve meisje..feit is dat Huub die samenwerking niet wil verbreken..dat wil Lieke..ik vind dat Lieke daar eerlijk in moet zijn..zij houdt hem aan het lijntje net zo lang tot Huub het zat is en haar laat vallen in het spel of naar huis gaat...
--Einstein
pi_55264740
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft plotseling last van zijn rug en krijgt ook een behandeling van de fysio?
Nooit iets van gemerkt.
Dan is het waarschijnlijk wachten op het moment dat Brian die fysio instructies gaat geven
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55264843
Jaaaa hoor en nu krijgt ook Brian weer een massage....het is allemaal zo overduidelijk
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:12:53 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_55264863
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan is het waarschijnlijk wachten op het moment dat Brian die fysio instructies gaat geven
Ach ja, hoe kan ik het vergeten. Multi talent Brian heeft natuurlijk ook verstand van fysio.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:14:44 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_55264924
Lieke loopt weer te zeiken en heeft het over het oliebollengesprek.
― Mark Twain
pi_55264957
En ja hoor Lieke zeurt weer lekker tegen Amanda en weer het woordje oliebollen.Ze moeten weer show maken en alleen Huub en Jaap nemen dat weer letterlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:17:09 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_55265004
Echt waar hè.

― Mark Twain
pi_55265028
Gelukkig, ik ben blij dat ik niet de enige ben die door Lieke heen kijkt. Laten we even niet vergeten dat deze dame het leger in wilde en de fear factor heeft gewonnen, dus veel sterker is dan zij ons wil laten geloven. Zij is gewoon bezig om Huub te breken, maar wel zo dat Jaap haar back-up wordt en blijft.
pi_55265049
Ha Lieke alweer boos op Huub...toe maar Lieke..zeg het dan..."Ik wil niet meer met je Huub, niet in een relatie, geen vriendschap en ook niet als speelmaatje, ik haat je en van mij mag je weg blijven zaterdag en als je blijft ga ik je weg spelen"..
--Einstein
pi_55265066
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Nooit iets gemerkt van rugklachten.
In het begin heeft hij daar wel eens over geklaagd. Dat was volgens hem toen ook de reden dat hij de MB niet wilde opgeven. Hij zou meer last van zijn rug krijgen als hij in een ander bed moest gaan slapen
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:21:42 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_55265145
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Gelukkig, ik ben blij dat ik niet de enige ben die door Lieke heen kijkt. Laten we even niet vergeten dat deze dame het leger in wilde en de fear factor heeft gewonnen, dus veel sterker is dan zij ons wil laten geloven. Zij is gewoon bezig om Huub te breken, maar wel zo dat Jaap haar back-up wordt en blijft.
Waarom denk je dat Lieke het zo goed kan vinden met Flens, het is net zo'n manipulatief kutwijf.
Flens heeft een bloedhekel aan Huub.
1+1 is nog altijd 2.

[ Bericht 1% gewijzigd door beequeen op 14-12-2007 11:27:16 ]
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:27:03 #125
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55265305
Snif snif snotter DOEDUBORRUGUH snif snotter snotter !!!
pi_55265368
Huub kan ruzie met iemand hebben maar het is ook heel snel weer over, hij gaf dat zelf nog aan deze week in een ruzie met Brian, hij had toch even later een hand op Brian zijn schouder gelegd.
Dat is Huub.
Huub wil duidelijkheid en Lieke kan of wil hem dat nog niet geven, misschien spel, misschien ook niet.

Als Lieke zou besluiten om tegen Huub te gaan spelen dan komt Huub keihard terug denk ik.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55265459
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef jassy het volgende:
DGK is echt dood als ik dat hier zo lees. Wat een bagger is dat geworden

Heb gisteren voor de gein ff een hele ouwe COS terug gelezen, dat was *ECHT* leuk!
Sinds de komst van Nadia en Dennix is het niets meer, en dat is toch al weer 5 maanden geleden. Kan me niet herrinneren dat het in al die maanden "leuk" was om te streamen, in ieder geval niet in vergelijking tot een jaar terug...
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:34:47 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55265548
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef Anderkeertje het volgende:

In het begin heeft hij daar wel eens over geklaagd. Dat was volgens hem toen ook de reden dat hij de MB niet wilde opgeven. Hij zou meer last van zijn rug krijgen als hij in een ander bed moest gaan slapen
Dat herinner ik me inderdaad ook nog. Wat een bikkel is het toch, dat ie zolang zijn pijn heeft verbeten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55265615
Hoe laat gaan Huub zijn 8 uur in morgen, weet iemand dat?
Hij moest morgenavond ook nog optreden dacht ik?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:37:48 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55265642
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef PeterNB het volgende:
Snif snif snotter DOEDUBORRUGUH snif snotter snotter !!!
Alsje!

† In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:38:36 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_55265676
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat herinner ik me inderdaad ook nog. Wat een bikkel is het toch, dat ie zolang zijn pijn heeft verbeten.
Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.
― Mark Twain
pi_55265706
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vreemd dat daar tijdens de Thaibokslessen niks van te merken is of als hij Amanda afrost in de douche.
Zo'n bikkel is het dus.
Go hard or go home
pi_55265717
quote:

[..]

of tijdens zijn dagelijkse activiteiten onder het dekbed
pi_55265721
Ach gewoon ff relaxed voor holy Kubatz, straks lekker golfen met z'n meissie
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:41:12 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55265745
quote:
En we hebben weer een virtue van Brian gevonden: hij kan zijn pijngrenzen mijlenver overschrijden als het sportief en beschermend beter uitkomt!
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:46:01 #136
196778 PeterNB
pi_55265895
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsje!

[ afbeelding ]
Ehh.... hij is alweer leeg

(Wist niet dat er ZOVEEL snot in een mens kan zitten )
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:46:31 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_55265909
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

En we hebben weer een virtue van Brian gevonden: hij kan zijn pijngrenzen mijlenver overschrijden als het sportief en beschermend beter uitkomt!

De fysio zegt tegen Brian dat hij rek en strekoefeningen moet doen en af en toe een zonnegroetje.
Gezellig, kan hij meedoen met Lieke, wat een toeval.

Het oliebollengesprek begint zijn vruchten nu al af te werpen.
― Mark Twain
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:48:55 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55265973
Binnen no time is Brian dus ook een Yoga Master. En dan veranderen de termen 'down facing dog' en 'up facing dog' gevoegelijk in 'down & up facing rat'.
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:53:42 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_55266099
Cc, heb je de filmpjes nog bekeken van Brian? Ze staan inmiddels op VOL.

http://clipser.com/watch_video.php?vid=58713&sess=

http://forum.headliner.nl/topic-59/
― Mark Twain
pi_55266164
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Sinds de komst van Nadia en Dennix is het niets meer, en dat is toch al weer 5 maanden geleden. Kan me niet herrinneren dat het in al die maanden "leuk" was om te streamen, in ieder geval niet in vergelijking tot een jaar terug...
Het is laatst nog ff leuk geweest..

Sinterklaas was wel aardig
De komt van Jeroen was hylarisch!

Verder idd weinig aan
pi_55266348
Kom op Huub ,je doet je best.Het oliebollenscript moet je volgen.Nog effe doorbijten over 24 uur ben je effe thuis.Maak vandaag show,want die andere oliebollen snappen het niet.Dus moeten jij en Jaap maar weer tv maken.
pi_55266400
Middag
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 12:07:25 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_55266401
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:02 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub ,je doet je best.Het oliebollenscript moet je volgen.Nog effe doorbijten over 24 uur ben je effe thuis.Maak vandaag show,want die andere oliebollen snappen het niet.Dus moeten jij en Jaap maar weer tv maken.
Dan ga je er dus vanuit dat het oliebollenscript in het voordeel is van Huub. Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij als ik Huub zo zie zitten.

― Mark Twain
pi_55266512
--Einstein
pi_55266516
Hoe vet is die golfbak!
pi_55266565
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan ga je er dus vanuit dat het oliebollenscript in het voordeel is van Huub. Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij als ik Huub zo zie zitten.

[ afbeelding ]
Het zal zeker niet in zijn voordeel zijn.Maar vandaag moet hij net doen of hij heel erg twijfelt om thuis te blijven.Weet wel zeker dat hij morgenavond gewoon weer terugkomt.Jammer dat Huub zijn eigen zo laat gebruiken,terwijl Brian lekker vakantie kan vieren en even ver komt als Huub.
pi_55266581
goh brian niet te ziek om te golfen?
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 12:14:44 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_55266591
Marco komt speciaal voor Amanda's verjaardag in deze bak. Het nummer Get your Pimp on draait gezellig in de auto.

― Mark Twain
pi_55266603
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Moest je ook zo kotsen van die kus van Lieke aan Amanda.Slijmwijf.Huub heeft haar het meeste geholpen daar en die pakt ze juist aan.
pi_55266719
Jippieeeeeee Lieke gaat ook puzzelen.Oliebollenscript word goed gesnapt.Maak show met een sodoku.
pi_55266773
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef rooie3 het volgende:
Jippieeeeeee Lieke gaat ook puzzelen.Oliebollenscript word goed gesnapt.Maak show met een sodoku.
Showdoku!
pi_55266798
Oliebollenscript?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:25:12 #153
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55266864
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Binnen no time is Brian dus ook een Yoga Master. En dan veranderen de termen 'down facing dog' en 'up facing dog' gevoegelijk in 'down & up facing rat'.
Hopelijk gaat hij ook proberen zijn benen in zijn nek te leggen, krijgen we een nieuw standje, Brianiaanse knoop.
be nice or go away
pi_55267082
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef Scandalous het volgende:
Oliebollenscript?
Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregen
pi_55267114
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja ze moesten gisteren naar kantoor.Daarna hadden ze het steeds over oliebollen.Brian is sinsdien helemaal overdreven vrolijk .Die heeft natuurlijk weer het vakantiescript gekregen
Oh dat heb ik gemist.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 12:37:09 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_55267162
Om 12.10 uur kwam Marco A en B halen in een vette kar. Let op het tijdstip van het plaatsen een PoekieRoekie verhaaltje op VV.

11:57 - Golfen?
quote:
“Je gaat toch niet op je hakken golfen?”, vraagt Lieke gechoqueerd aan de benjamin van de Villa. “Nee, nee, nee”, verdedigt Amanda zichzelf. “Maar ik vind die schoenen niet mooi”, klaagt ze. Het ziet ernaar uit dat het enige overgebleven liefdesstelletje van de Villa zichzelf aan het voorbereiden zijn voor een lesje golf. We zijn benieuwd met welke flitsende golfkar de golftrainer hen straks komt ophalen
― Mark Twain
pi_55267173
quote:

[..]

Vannacht had Jaap het ook over 'wij hebben 25, 26 én 19 december' Ik ga er maar vanuit dat ze het script voor Oud en Nieuw hebben besproken.
Dolf is de baas
Insaantje
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:40:25 #158
167977 DGK_Tegengas
pi_55267251
Kreeg Selene nou via de telefoon op haar flikker, omdat de hele nacht
een stijltang aan had gestaan ??? Kon het niet zo goed volgen.
.
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 12:41:19 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_55267281
quote:

[..]

Je vergeet erbij te vertellen dat ze tijdens dat gesprek oliebollen hebben gegeten, vandaar het oliebollengesprek.
José heeft er vanochtend nog van gegeten.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 12:44:14 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_55267361
Lieke steekt nu ook al sigaretten aan bij het gasfornuis voor Zeurlène en Luc. Ze is echt van het pad af.
― Mark Twain
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:47:02 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55267429
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Cc, heb je de filmpjes nog bekeken van Brian? Ze staan inmiddels op VOL.

http://clipser.com/watch_video.php?vid=58713&sess=

http://forum.headliner.nl/topic-59/
Die tweede had ik al gezien, die eerste laat ik lekker aan me voorbij gaan .
Filmpje van Amanda's post heb ik nog niet voorbij zien komen, helaas.
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:55:02 #162
145755 kahaarin
pi_55267629
http://rdgk.townsville.nl/

Is deze hier al een keer voorbij gekomen?
Ik ga eens zien wat Huub doet na zijn Jaardag, als hij terugkomt dan kijk ik nog wel eens een keer of ik hem invul.
be nice or go away
pi_55267805
Als Huub, Lieke of Jaap nu een ontslag ronde aanvragen voor Brian of Amanda, dat komen zij niet op de bank.
Goedemorgen :W
pi_55267830
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Moest je ook zo kotsen van die kus van Lieke aan Amanda.Slijmwijf.Huub heeft haar het meeste geholpen daar en die pakt ze juist aan.
Nee, die zag ik gelukkig niet..ik moest kotsen van de reactie van Amanda en Brian op dat golfkarretje met als hoogtepunt hupeldehuppel Lieke die erbij ging zitten..blij, vrolijk en amicaal..en daarna weer huppeldehuppel wat ben ik toch aardig en leuk weer naar binnen...
--Einstein
pi_55267910
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
Als Huub, Lieke of Jaap nu een ontslag ronde aanvragen voor Brian of Amanda, dat komen zij niet op de bank.
Dan is daar altijd nog Lieke die de boel zal frustreren
pi_55268078
Olliebollenaccoord?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55268086
Oliebollenakkoord!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55268120
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef Lobasca het volgende:
Oliebollenakkoord!
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:15:55 #169
137949 Disana
pi_55268146
Het wordt tijd dat ze Brian een spuitje geven. Hij wordt met de dag zotter en hij is veel te blij met zichzelf.
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:16:15 #170
135305 beequeen
Lost.
pi_55268153
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef Lobasca het volgende:
Oliebollenakkoord!
Het oliebollenakkoord houdt dus is dat ze niet meer als lamzakken op bed/bank mogen hangen. Een actieve houding is nu vereist van iedereen, vandaar dat Brian als een dorpsgek door dat hok loopt te gillen.
― Mark Twain
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:17:02 #171
145755 kahaarin
pi_55268177
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het oliebollenakkoord houdt dus is dat ze niet meer als lamzakken op bed/bank mogen hangen. Een actieve houding is nu vereist van iedereen, vandaar dat Brian als een dorpsgek door dat hok loopt te gillen.
Hij is dus violently happy?
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:17:22 #172
196778 PeterNB
pi_55268189
Wat heeft Brian in godsnaam gesnoven ??
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:19:27 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_55268230
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:17 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hij is dus violently happy?
Yep, met behulp van de nodige genotsmiddelen zo te zien.
― Mark Twain
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:19:36 #174
145755 kahaarin
pi_55268232
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:17 schreef PeterNB het volgende:
Wat heeft Brian in godsnaam gesnoven ??
Hij ruikt de overwinning misschien?
Ik denk dat Beequeen gelijk heeft dat ze een actievere houding aan moeten nemen.
Brian is gewend dat hij mensen kan sturen en zelf op zijn gat kan blijven zitten, ik denk dat hij niet kan omgaan met deze opdracht.
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:21:16 #175
137949 Disana
pi_55268278
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]
Ik denk dat Beequeen gelijk heeft dat ze een actievere houding aan moeten nemen.
Ja, Amanda zei daarnet tegen de mensen aan tafel dat ze het dood vond en dat ze dus niet luisterden naar het oliebollenakkoord.
pi_55268301
Waar gaat Amanda heen ?
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:22:54 #177
145755 kahaarin
pi_55268312
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yep, met behulp van de nodige genotsmiddelen zo te zien.
Misschien beter om hem te verhuizen naar deze http://www.youtube.com/watch?v=38UrRpYsPjw omgeving?
be nice or go away
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:23:26 #178
167977 DGK_Tegengas
pi_55268324
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
Waar gaat Amanda heen ?
Naar het ziekenhuis voor verder onderzoek aan haar stembanden.
.
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:24:00 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_55268349
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
Waar gaat Amanda heen ?
Naar het ziekenhuis ( lees het hokje, bezoek van moeder of zus)
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:24:28 #180
196778 PeterNB
pi_55268360
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Naar het ziekenhuis voor verder onderzoek aan haar stembanden.
Als ik haar dokter was adviseerde ik haar maar 1 ding: ERUITKNIPPEN !!!!
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:25:09 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_55268373
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Misschien beter om hem te verhuizen naar deze http://www.youtube.com/watch?v=38UrRpYsPjw omgeving?
Goed plan, hij is volslagen gek geworden.
― Mark Twain
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:26:21 #182
145755 kahaarin
pi_55268405
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:24 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Als ik haar dokter was adviseerde ik haar maar 1 ding: ERUITKNIPPEN !!!!
Och, totaal spreekverbod doe ik het ook voor!
be nice or go away
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:28:37 #183
145755 kahaarin
pi_55268454
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goed plan, hij is volslagen gek geworden.
Als je een poosje naar jouw ava kijkt met die van PeterNB ertussen wordt je ook een beetje misselijk trouwens, come to think of it, misschien zendt die blauwe kestboom in het huis wel signalen naar het onderbewuste uit!
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:29:42 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_55268478
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:28 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Als je een poosje naar jouw ava kijkt met die van PeterNB ertussen wordt je ook een beetje misselijk trouwens, come to think of it, misschien zendt die blauwe kestboom in het huis wel signalen naar het onderbewuste uit!
Druk op Escape, heb je nergens meer last van.
Brian was al gek maar hij is inmiddels helemaal doorgeslagen, kertsboom of niet.
― Mark Twain
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:33:54 #185
145755 kahaarin
pi_55268587
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Druk op Escape, heb je nergens meer last van.
Zo vaak zal het niet voorkomen dat jullie precies om elkaar heen posten denk ik.
Probeer het maar eens, de posts van jou en Peter precies in het midden van het scherm en dan een poosje ernaar kijken, leuk effect.
Hoe lang duurt het nog voordat Brian echt gaat doordraaien?
Ik zou het heel grappig vinden als Jaap en Huub hem nu een beetje gaan voeren, losse kleine op merkingen en dan weglopen, niet genoeg om teruggefloten te worden door achter maar wel een paar speldeprikjes.
be nice or go away
pi_55268625
pi_55268679
Ik zal het wel gemist hebben, maar waarom zegt selene nix?
pi_55268791
Brian; vannochtend lekker gemasseerd, nu golven, straks dj lessen en vanavond gratis mensen uitnodigen....

Wat voor zware dagen heeft deze gast zeg voordat hij tot winnaar wordt uitgeroepen.....
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 13:52:53 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_55269071
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:37 schreef Carlaa het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar waarom zegt selene nix?
Het is een geintje van Lieke, José, Zeurlène en Luc, wie het langst zijn mond dicht kan houden. Brian moet dus nu in zijn eentje tv maken.
― Mark Twain
pi_55269106
Was het niet zo dat luc een plaat had uitgebracht...?
Moet je daar niet veel promotie voor doen...

Wat doet die gast daar in godsnaam?
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:59:47 #191
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55269246
Wel lekker rustig zo zonder die zijkstem van Lieke.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik schrijf het, en ze gaat weer lullen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55269249
heeft iemand toevallig die amerikaanse promo van de goudenkooi filmpje?
kan hem niet vinden
-Green-White-Army-Groningen-
pi_55269320
Wat zit Brian nou met die scherende dildo in z'n neus te poeren?!
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:03:04 #194
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 14:03:08 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_55269335
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Montolivio het volgende:
kan hem niet vinden
Alsje.

http://nl.youtube.com/watch?v=8v4lBdjZjyg
― Mark Twain
pi_55269352
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Montolivio het volgende:
kan hem niet vinden

http://nl.youtube.com/watch?v=8v4lBdjZjyg
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:03:50 #197
145755 kahaarin
pi_55269365
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is een geintje van Lieke, José, Zeurlène en Luc, wie het langst zijn mond dicht kan houden. Brian moet dus nu in zijn eentje tv maken.
Luc en zeurtje doen mee?
Die arme Brian, gebackstabbed door zijn eigen team, laat Amanda maar vast gaan oppassen, de vibes van Huub kunnen Brian elk moment weer teveel worden ben ik bang.
be nice or go away
pi_55269461
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:42 schreef diedirk het volgende:
Brian; vannochtend lekker gemasseerd, nu golven, straks dj lessen en vanavond gratis mensen uitnodigen....

Wat voor zware dagen heeft deze gast zeg voordat hij tot winnaar wordt uitgeroepen.....
Sla je wijf in elkaar en al het goeds zal je toekomen
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 14:07:57 #199
196778 PeterNB
pi_55269479
Brian heeft ECHT wat op hoor !! Moet je hem met die tondeuze bezig zien.
pi_55269502
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')