abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55263845
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Meganog het volgende:

[..]

Je vergeet de vele telefoontjes met de FEBO over voorgenomen acties van Huub en Jaap voor toestemming, die ze vaak niet krijgen.
Als dat zo is werkt hij er zelf aan mee, het feit dat hij weg wil(zegt hij maar ik zie het als dreinen) is dat hij Lieke op dit moment niet mag neuken, bel dat mens met dat maskertje dan denk ik dan, have fun.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:44:26 #102
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55264034
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef maril het volgende:

[..]

Als dat zo is werkt hij er zelf aan mee, het feit dat hij weg wil(zegt hij maar ik zie het als dreinen) is dat hij Lieke op dit moment niet mag neuken, bel dat mens met dat maskertje dan denk ik dan, have fun.
Dat heeft er niets mee te maken. Hij wil weg omdat hij het daar niet meer naar zijn zin heeft. Hij kan het gewoon niet meer opbrengen omdat het spel verneukt is door achter.
pi_55264070
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef maril het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens. Het kruipen van Huub richting Lieke is genant.
Maar het geeft ook aan dat Huub niet altijd met het spel bezig is. Als hij de banden met Lieke verbreekt en met Jaap verder speelt (Jaap zal eerder met hem dan met Lieke samenspelen, tenzij hem anders opgedragen wordt) is het over met Lieke.
Ik krijg ook het gevoel dat Lieke de huidige situatie gebruikt om sterker in het spel komen te staan. En Huub werkt daar dus zelf aan mee.
pi_55264101
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
Rustig op de streams dus even tijd voor een geintje. Wie denkt dat alleen Naad en Amanda gek worden als ze mascara of lipgloss krijgen, check het volgende filmpje.

http://www.vkmag.com/magazine/comments/13755
pi_55264207
Huub riep 3 weken geleden al dat hij na zijn 8 uur misschien weg zou blijven..heeft mi helemaal niks met neuken te maken...hij roept het nu alleen wat vaker. Als Joris en zijn vader tegen Huub zeggen dat het beter is dat hij DGK de rug toe keert dan doet hij dat. Maar ik denk zelf dat Joris en zijn vader Huub oppeppen en zeggen dat hij het goed doet en zeker nog kans maakt om te winnen...

Ik denk zeker te weten dat als Huub zaterdagavond terugkeert in het huis Lieke teleurgesteld is..die hoopt echt dat Huub weg blijft...

Mij maakt het niet uit..als Huub DGK zat is ben ik het ook...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 10:51:55 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_55264214
OMG, wat heeft ze nu weer aan. Volgens Brian heeft ze ook nog een gevlekte kop door verkeerd gebruik van haar make-up.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55264242
Als hij Gabi zou bellen dan is Lieke op haar teentjes getrapt. Want dan heeft hij geen respect naar haar toe. Lieke weet gewoon niet wat ze wil, ja of toch nee, het liefst daar uren over door zeuren al of niet gescript. Aanhalen of laten zwemmen, ze geeft zoals genoemd gemixte signalen. Andersom zou Huub ook niet blij zijn, maar Huub mag dan schelden op Lieke hij heeft nooit ontkend, dat hij gek op haar is en dat hij haar een beauty vindt. Vannacht nog tegen Jaap. ( Ik slaap naast een beauty in het andere bed ). Hij zal niet zo maar tegen iedereen over haar klagen, wat zij dus wel doet over hem. Hij zegt echt tegen iedereen dat hij verder met haar zou willen. Dus wie is nu echt en wie niet?
pi_55264361
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef CHAOS_ het volgende:
Als hij Gabi zou bellen dan is Lieke op haar teentjes getrapt. Want dan heeft hij geen respect naar haar toe. Lieke weet gewoon niet wat ze wil, ja of toch nee, het liefst daar uren over door zeuren al of niet gescript. Aanhalen of laten zwemmen, ze geeft zoals genoemd gemixte signalen. Andersom zou Huub ook niet blij zijn, maar Huub mag dan schelden op Lieke hij heeft nooit ontkend, dat hij gek op haar is en dat hij haar een beauty vindt. Vannacht nog tegen Jaap. ( Ik slaap naast een beauty in het andere bed ). Hij zal niet zo maar tegen iedereen over haar klagen, wat zij dus wel doet over hem. Hij zegt echt tegen iedereen dat hij verder met haar zou willen. Dus wie is nu echt en wie niet?
Zoals ik gister hier gemeld heb , trap ik niet in de tvmomentjes van Huub, en zijn verhalen op streams ter beinvloeding IMO.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:03:04 #109
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55264513
Gatverdamme, kut Brian weer zijn tv-momentje scoren

Hoop toch dat die klootzak binnenkort eens zo publiekelijk op zijn bek gaat.
.
pi_55264518
Lieke heeft de macht want Huub kruipt voor haar. Op een andere manier kan ze het niet winnen van hem. Het is aan Huub zelf om niet meer in te gaan op dat machtspelletje van haar. Ik hoop dat dit hem morgen duidelijk wordt gemaakt. Huub heeft een groot ego, maar die van Lieke is nog groter. Ze geeft geen millimeter toe.
pi_55264551
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gatverdamme, kut Brian weer zijn tv-momentje scoren
Daar kijken wij toch doorheen?!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55264668
Palma pept Huub even op om gewoon door te zetten in de kooi
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:07:59 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_55264685
Brian heeft plotseling last van zijn rug en krijgt ook een behandeling van de fysio?
Nooit iets gemerkt van rugklachten.
― Mark Twain
pi_55264738
Het smerige aan Lieke is dat zij het aan Huub overlaat om de samenwerking te verbreken...dan is Huub de slechterik en zij het lieve meisje..feit is dat Huub die samenwerking niet wil verbreken..dat wil Lieke..ik vind dat Lieke daar eerlijk in moet zijn..zij houdt hem aan het lijntje net zo lang tot Huub het zat is en haar laat vallen in het spel of naar huis gaat...
--Einstein
pi_55264740
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft plotseling last van zijn rug en krijgt ook een behandeling van de fysio?
Nooit iets van gemerkt.
Dan is het waarschijnlijk wachten op het moment dat Brian die fysio instructies gaat geven
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55264843
Jaaaa hoor en nu krijgt ook Brian weer een massage....het is allemaal zo overduidelijk
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:12:53 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_55264863
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan is het waarschijnlijk wachten op het moment dat Brian die fysio instructies gaat geven
Ach ja, hoe kan ik het vergeten. Multi talent Brian heeft natuurlijk ook verstand van fysio.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:14:44 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_55264924
Lieke loopt weer te zeiken en heeft het over het oliebollengesprek.
― Mark Twain
pi_55264957
En ja hoor Lieke zeurt weer lekker tegen Amanda en weer het woordje oliebollen.Ze moeten weer show maken en alleen Huub en Jaap nemen dat weer letterlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:17:09 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_55265004
Echt waar hè.

― Mark Twain
pi_55265028
Gelukkig, ik ben blij dat ik niet de enige ben die door Lieke heen kijkt. Laten we even niet vergeten dat deze dame het leger in wilde en de fear factor heeft gewonnen, dus veel sterker is dan zij ons wil laten geloven. Zij is gewoon bezig om Huub te breken, maar wel zo dat Jaap haar back-up wordt en blijft.
pi_55265049
Ha Lieke alweer boos op Huub...toe maar Lieke..zeg het dan..."Ik wil niet meer met je Huub, niet in een relatie, geen vriendschap en ook niet als speelmaatje, ik haat je en van mij mag je weg blijven zaterdag en als je blijft ga ik je weg spelen"..
--Einstein
pi_55265066
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Nooit iets gemerkt van rugklachten.
In het begin heeft hij daar wel eens over geklaagd. Dat was volgens hem toen ook de reden dat hij de MB niet wilde opgeven. Hij zou meer last van zijn rug krijgen als hij in een ander bed moest gaan slapen
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:21:42 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_55265145
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Gelukkig, ik ben blij dat ik niet de enige ben die door Lieke heen kijkt. Laten we even niet vergeten dat deze dame het leger in wilde en de fear factor heeft gewonnen, dus veel sterker is dan zij ons wil laten geloven. Zij is gewoon bezig om Huub te breken, maar wel zo dat Jaap haar back-up wordt en blijft.
Waarom denk je dat Lieke het zo goed kan vinden met Flens, het is net zo'n manipulatief kutwijf.
Flens heeft een bloedhekel aan Huub.
1+1 is nog altijd 2.

[ Bericht 1% gewijzigd door beequeen op 14-12-2007 11:27:16 ]
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2007 @ 11:27:03 #125
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55265305
Snif snif snotter DOEDUBORRUGUH snif snotter snotter !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')