die komt zeker wel buiten en denkt nu: pffff weer een boomquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die halftamme kat van mij heeft nog niet een keer naar de boom omgekeken
kerstbarbaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
Smiddags
Geen boom bij mij gelukkig
Al zou er ineens een olifant in de woonkamer staan zou hij het niet opmerken denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
die komt zeker wel buiten en denkt nu: pffff weer een boom
Ik ben opgegroeid met Kerst als hoofdfeest. In Duitsland kennen ze namelijk geen Sinterklaas.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Al zou er ineens een olifant in de woonkamer staan zou hij het niet opmerken denk ik
Maar tis een buitenkat ja, dat scheelt misschien
Dan doe je zelf iets verkeerd. Maar het Duitse kerstfeest is sowieso gewoon anders, andere sfeer en zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind er echt niets aan aan feestdagen, dus vind het prima zo. En gezellig maken omdat het moet is toch vaak geen succes
als jij het alleen gezellig maakt omdat het moet dan doe je iets toch gewoon niet goed in mijn ogenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo doe ik iets verkeerd dan?
En iedereen die het vieren wil en het leuk vindt moet dat ook zeker doen hoor
dat zeg ik dus, bij ons thuis is kerst geen moeten. Die gezelligheid is er anders ook al en met kerst is het gewoon extra gezelligquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
Het is juist omdat het 'moet' dat iedereen zo geforceerd loopt te doenEn dat werkt over het algemeen niet goed
De gezelligheid hoort er ook standaard te zijn
Ik kan 3/4 van de kerst dagen "André Hazesen"quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
Het is juist omdat het 'moet' dat iedereen zo geforceerd loopt te doenEn dat werkt over het algemeen niet goed
De gezelligheid hoort er ook standaard te zijn
ik geloof t welquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
T is dus geen versiering die boom maar bezigheidstherapie voor jou en poes
In navolging van wat met de allochtonen niet is gelukt, heb jij het niet voor elkaar gekregen je lampjes gelijkmatig te verspreidenquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef Chanty het volgende:
Nu is de boom echt klaar![]()
Note the wuppies
ze zijn behoorlijk gelijkmatig verdeeld maar hier en daar gaan lampjes schuil achter takkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef ableton het volgende:![]()
[..]
In navolging van wat met de allochtonen niet is gelukt, heb jij het niet voor elkaar gekregen je lampjes gelijkmatig te verspreiden![]()
Sowieso verpesten de draden van lampjes welke boom dan ook
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Chanty het volgende:
En verder niet zo zeuren, de perfecte boom bestaat niet
Wij kunnen elkaar de hand geven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Kerstmis, dat zijn die twee vrije dagen dat ik voor pampus lig vanwege alle kaartjes die iedereen elkaar plotseling stuurt.
Staat ie al AN24?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef An24 het volgende:
GOED! An gaat zo een poging wagen...wish me (and tree) luck
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Staat ie al AN24?
ik bedoel de kerstboom
Pien was ook opvallend braaf, de hele nacht was ze er niet aan geweest...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
De katten zijn opvallend braaf. ik kan me niet voorstellen dat ik ze zo goed heb opgevoed
Wat is dit voor een bijzonder huis met een rondlopend plafond?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beaum staat ook hoor, zonder piek want daar kon ik niet bij
had al het vermoeden van een woonwagen.quote:
Ik was gister in Het Paard, heb je niet gezien. Wel genoeg collega's van 3voor12...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
HaiVandaag lekker vrij
Net mijn neefje gepest, straks lekker fotograferen
dat is dan ook het belangrijkstequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ach wat zal ik zeggen.
Ik ben niet zo van grote groepen.
Ik vind visite wel gezellig maar niet allemaal tegelijk.
Dochter lief heeft er gelukkig wel van genoten en daar ging het toch eigenlijk om
Nou volgens mij als mensen een kado afgeven aan de deur en doorlopen vinden ze het ook goedquote:
dat zal de leeftijd zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:35 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nou volgens mij als mensen een kado afgeven aan de deur en doorlopen vinden ze het ook goed
yup dat is de leeftijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
Voor mij ook, maar als je 15 bent geworden dan tellen de pakjes cq centen ook
krijg al dooie tenen (complete voeten dus ) als ik er aan denk om uberhaubt schaatsen aan te trekken ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef ultra_ivo het volgende:
hoi, ben net thuis van het schaatsen, benen verzuurd, armen ook een beetje.
Je bent bij State-X New Forms geweest?quote:Op zondag 16 december 2007 02:58 schreef PdeHoog het volgende:
Electronica is toch niet helemaal mijn ding qua muziek geloof ik
quote:Op zondag 16 december 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent bij State-X New Forms geweest?
Da's bij jouw toch standaard??quote:
Je vergist je niet helemaal nee...Maar nu extra omdat een fotoklus veel ren en duikwerk bleek te zijnquote:Op zondag 16 december 2007 10:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Da's bij jouw toch standaard??
Of vergis ik mij?
Hahaha, nee joh...dansuitvoering zonder verhogingquote:Op zondag 16 december 2007 11:53 schreef -Robbedoes- het volgende:
Duikwerk??
Onderwater fotografie gaaf zeg
En hoe ziet dat er dan uit??quote:Op zondag 16 december 2007 12:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Hahaha, nee joh...dansuitvoering zonder verhoging
quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
olie en ecoline om een punaise te fotograferen
Ligt er helemaal aan wat je inpakt , en hoequote:Op zondag 16 december 2007 18:48 schreef -Marjo- het volgende:
Inpakken is stom...
quote:Op zondag 16 december 2007 17:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoi An,
De boom lijkt wel niet helegaar scherp.
En die 2de kat ook niet
Waarvoor ben je aan het inpakken dan? Kerstcadeau's?quote:Op zondag 16 december 2007 18:48 schreef -Marjo- het volgende:
Inpakken is stom...
Nee man, we gaan verhuizen volgend jaarquote:Op zondag 16 december 2007 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarvoor ben je aan het inpakken dan? Kerstcadeau's?
Tis al erg genoeg dat ik een bril hebquote:
Toch wel binnen de stad of ga je achter de muur wonenquote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee man, we gaan verhuizen volgend jaar
Vertelquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 18:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je inpakt , en hoe![]()
![]()
Wie?quote:
Moiquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 18:21 schreef Ymke het volgende:
Potver , heb ik een hele opzet gemaakt voor een foto van een punaise , zo'n stom doodnormaal ding . Alles staat klaar , waterbak , olie, ecoline achtergrond , belichting , maar nergens in huis een punaise te vinden , wel andere prikinborddingetjes maar geen een punaise![]()
Tip van de week : kijk eerst of je alle benodigheden hebt voordat je aan een opstelling begint
quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee man, we gaan verhuizen volgend jaar
quote:
Hahaha, ik ga een deur verderop. We hebben het huis van de buren gekocht...quote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Toch wel binnen de stad of ga je achter de muur wonen
wel een leuk leven zoquote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Wordt dinsdag dus pas dat ik het weer kan gaan proberen , heb vorige week ook leuke portretten gemaakt , om er thuis achter te komen dat ik vergeten was de instellingen van de vorige keer terug te zetten , dus veeeeeeeeels te hoge iso gebruikt en niks gelukt![]()
En gister wilde ik de deur uit en had de avond daarvoor nogal wat knoflook op en dacht dat ik uit mijn ooghoeken een mondspray zag staan , dus ik spuit dat goedje in mn mond , bleek het cool water van davidoff te zijn
Zucht......
Trek je dat erbij of is het huis van de buren zoveel groter?quote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga een deur verderop. We hebben het huis van de buren gekocht...
quote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Wordt dinsdag dus pas dat ik het weer kan gaan proberen , heb vorige week ook leuke portretten gemaakt , om er thuis achter te komen dat ik vergeten was de instellingen van de vorige keer terug te zetten , dus veeeeeeeeels te hoge iso gebruikt en niks gelukt![]()
En gister wilde ik de deur uit en had de avond daarvoor nogal wat knoflook op en dacht dat ik uit mijn ooghoeken een mondspray zag staan , dus ik spuit dat goedje in mn mond , bleek het cool water van davidoff te zijn
Zucht......
quote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Zucht......
Ons huis gaat in de verkoop. Het huis van de buren heeft 3 kamers meer...quote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Trek je dat erbij of is het huis van de buren zoveel groter?
Ach een vervelende week kan ik er nog wel bij hebben , je wil niet weten wat voor kutjaar ik dit jaar heb gehad. Alles wat maar mis kon gaan is ook daadwerkelijk misquote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Klinkt als een vervelende week
Volgende week beter joh
da's lekker.quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ons huis gaat in de verkoop. Het huis van de buren heeft 3 kamers meer...
Een vrouw met een kutjaar vertelquote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach een vervelende week kan ik er nog wel bij hebben , je wil niet weten wat voor kutjaar ik dit jaar heb gehad. Alles wat maar mis kon gaan is ook daadwerkelijk mis![]()
Ik ga voor een heel nieuw fris, vers nieuw jaar !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
@An
Met veel (ook fotografische) leuke dingenquote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef Ymke het volgende:
Ach een vervelende week kan ik er nog wel bij hebben , je wil niet weten wat voor kutjaar ik dit jaar heb gehad. Alles wat maar mis kon gaan is ook daadwerkelijk mis![]()
Ik ga voor een heel nieuw fris, vers nieuw jaar !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 16 december 2007 20:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Een vrouw met een kutjaar vertel
Ja ik heb een aantal betaalde opdrachten liggenquote:Op zondag 16 december 2007 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met veel (ook fotografische) leuke dingen
Had ik toch beter eerst handschoenen aan moeten trekkenquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja ik heb een aantal betaalde opdrachten liggen
ja stoer he? Ik ben bezig met foto's voor een boek en ga volgende week foto's maken voor een dvd cover en heb pas geleden een taekwon-do festival gedaanquote:
hij heeft z'n kuren heb ik het idee...quote:
Ja dat is precies ook mijn ervaring.quote:Op zondag 16 december 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hij heeft z'n kuren heb ik het idee...
ene moment wilt ie niets laden, andere moment gaat ie als een speer...
Da's idd wel stoerquote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
ja stoer he? Ik ben bezig met foto's voor een boek en ga volgende week foto's maken voor een dvd cover en heb pas geleden een taekwon-do festival gedaan
Ik kan het niet na latenquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd wel stoerBij wat voor boek worden de foto's gemaakt?
Ehm , het is een boek wat gaat over het oprichten van verenigingen / stichtingen ed en hoe je met de financiele kant om moet gaan .(simpel uitgelegd) Bij elk hoofdstuk moeten er dus fotos komen die gerelateerd zijn aan geld / financien .quote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd wel stoerBij wat voor boek worden de foto's gemaakt?
Topquote:Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , het is een boek wat gaat over het oprichten van verenigingen / stichtingen ed en hoe je met de financiele kant om moet gaan .(simpel uitgelegd) Bij elk hoofdstuk moeten er dus fotos komen die gerelateerd zijn aan geld / financien .
ik heb de vrije hand gekregen over hoe en wat de foto's moeten gaan worden
Boek gaat de wereld over , dus ik vind het wel heel spannend om te doen
Zo danquote:Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , het is een boek wat gaat over het oprichten van verenigingen / stichtingen ed en hoe je met de financiele kant om moet gaan .(simpel uitgelegd) Bij elk hoofdstuk moeten er dus fotos komen die gerelateerd zijn aan geld / financien .
ik heb de vrije hand gekregen over hoe en wat de foto's moeten gaan worden
Boek gaat de wereld over , dus ik vind het wel heel spannend om te doen
Welkom terugquote:Op maandag 17 december 2007 07:49 schreef freud het volgende:
Aloha allen! Ik ben niet dood, ondanks alle geruchten. Net terug van 4 dagen Londen. Flink ook rondgezworven in de subway daar, en erg leuke plaatjes geschoten (al zeg ik het zelf). iPod en een cam met fish erop zijn een perfecte match. Als ik de tijd kan vinden zal ik een showcase in elkaar flansen (naast de showcase van de junkieshoot en kickboxen).
Ga een klein beetje bijlezen. Wel erg tof Ymke!!
Mod die een cd hoes op zinj naam heeft, nu Ymke met het boek, P en Yoni die concerten doen, etc, etc. Ik hoop dat jullie de gewone mensch niet vergeten als jullie beroemd zijn
.
Dat klint als of goed gekneusd cq gebroken.quote:Op maandag 17 december 2007 10:53 schreef prupke het volgende:
* prupke vandaag gaat hinkelen om vooruit te komen...
klote teen van me is helemaal dik , rood en blauw enz
ow en mogguh
Ik heb even de tijd, dus waarom niet!quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Sugar het volgende:
Mensen, ik heb straks een sollicitatiegesprek op een erg leuke plek... Als er iemand voor me wil duimen: graag!
Is de plek leuk of de baan?quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Sugar het volgende:
Mensen, ik heb straks een sollicitatiegesprek op een erg leuke plek... Als er iemand voor me wil duimen: graag!
Kom hier ook ff dweilenquote:Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo nu eerst ff de hond buiten uit laten razen en dan eens een dweil door de hut heen halen.
PFFF nog ff en het begint op werken te lijken....
Prima, ik zal de onderburen alvast inlichten dat ze wat emmers en paraplu's halenquote:Op maandag 17 december 2007 13:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Is goed hoor.
Ik dweil altijd met de kraan open......
De brandweer met pompen is meer op zijn plaats denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 13:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Prima, ik zal de onderburen alvast inlichten dat ze wat emmers en paraplu's halen
wat is het trouwens vreselijk koud en winderig buiten![]()
* Chanty gaat lekker tegen de ijzige wind infietsen
Zo ik ga de deur niet meer uit vandaagquote:Op maandag 17 december 2007 13:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
De brandweer met pompen is meer op zijn plaats denk ik![]()
Tis hier wel koud maar niet winderig.
Arme jij!quote:Op maandag 17 december 2007 14:15 schreef Chanty het volgende:
Zo ik ga de deur niet meer uit vandaag
Ben zojuist tot de conclusie gekomen dat bloed prikken meer pijn doet dan het zetten van een tatoeage of piercing... auw
Het prikken zelf ging nog wel maar ik voel het nu echt in mijn hele arm stekenquote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij!
Als volleerd bloeddonor is mijn ervaring dat de 'pijn' bij het prikken afhankelijk is van de kwaliteit van de prikkende medewerker. Maar het kan knap venijnig zijn af en toe...
Heb je er ook van die mooie blauwe plekken bij?quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het prikken zelf ging nog wel maar ik voel het nu echt in mijn hele arm steken
of ik ben overgevoelig
Moet je eens een infuus laten prikken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij!
Als volleerd bloeddonor is mijn ervaring dat de 'pijn' bij het prikken afhankelijk is van de kwaliteit van de prikkende medewerker. Maar het kan knap venijnig zijn af en toe...
Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenquote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat klint als of goed gekneusd cq gebroken.
Zou daar toch even na laten kijken.
Nog even en dan is de evolutie zo ver dat we die kleinste tenen en vingers niet meer hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenHeb nog máánden pijn gehad aan het kreng (m`n teen, niet het deksel
)
nee dat niet, maar mijn arme doet nu dus van mijn vingertoppen tot net onder mijn schouder zeerquote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je er ook van die mooie blauwe plekken bij?
Van hartequote:
Het duimen heeft dus geholpenquote:
Proficiat!quote:
Gefeliquote:Op maandag 17 december 2007 18:12 schreef Sugar het volgende:
Bedankt allemaal, ik ben blij!
Klopt dat ze er niets aan doen idd:)quote:Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenHeb nog máánden pijn gehad aan het kreng (m`n teen, niet het deksel
)
Dan tast ik toe!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:02 schreef prupke het volgende:
deeg gekneed heeft ....
vuur gestookt heeft ...
beleg zelf schieten en villen enz
melk rechstreeks uit de koe moet halen
vrolijk ontbijt
Tof!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ontbijt..ik sla even over als je het niet erg vindt :-/
Heb gister m`n 50MM 1.8 binnen gekregen..vandaag maar eens wat mensen mee lastig vallen![]()
Hij is zo fijn!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ontbijt..ik sla even over als je het niet erg vindt :-/
Heb gister m`n 50MM 1.8 binnen gekregen..vandaag maar eens wat mensen mee lastig vallen![]()
Sterktequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
*steekt hoofd om hoekje*
Ik leef ook nog. Soort van....
Pendel alleen maar heen en weer tussen ziekenhuis (opa) en huis. Ondertussen nog pogingen doende om te werken. En gister ging mijn auto ook nog stuk
Succesquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
*steekt hoofd om hoekje*
Ik leef ook nog. Soort van....
Pendel alleen maar heen en weer tussen ziekenhuis (opa) en huis. Ondertussen nog pogingen doende om te werken. En gister ging mijn auto ook nog stuk
Dat eehhmm lijkt me niet zo verstandig.quote:
Veranderdquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat eehhmm lijkt me niet zo verstandig.Dat prikkeld..
Tv boven bad bedoel je denk ik
..slet...quote:Op woensdag 19 december 2007 06:02 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof komt met gastoeter de SC in!
WAKKER WORDEN!!
het buffet is gereed
hmm..hoe laat kom je hier langs?quote:Op woensdag 19 december 2007 06:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen.
Mijn hemel wat een lawaai.
Leek net als of ik in een stadio lag te slapen![]()
Lekker een broodje en een![]()
Straks even onze jaarlijkse traditie langs klanten brengen.
We trakteren ieder jaar op een hele grote taart
Wat nou?!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:26 schreef Chanty het volgende:
* Chanty haalt oordopjes uit d'r oren.
wat ben je toch voorspelbaar Xil
quote:Ben jij een Commercieel Foto Talent?
Ben jij een fotografiestudent en kun je je enthousiasme voor fotografie en fotografische apparatuur op anderen over brengen? Dan heeft Nikon de ultieme kans voor jou om jouw talent ten volle te benutten! Naast een uitstekend salaris kun je sparen voor Nikon producten naar keuze!
Tijdens de 'Nikon Tomorrow’s Professional Tour' gaat CatchYourTalent het land door op zoek naar nieuwe commerciële talenten.
De functie
Als Sales Promotor van Nikon zul je voor diverse projecten ingezet worden. De projecten variëren van in-store demonstraties en beurzen/evenementen zoals dealershows tot producttesten en sales promotions. Vaak laat je bij dit werk vanuit je technische en fotografische kennis aan potentiële kopers en geïnteresseerden de mogelijkheden van onze producten zien en beantwoord je hun vragen. Als je meewerkt aan producttesten ben je actief betrokken bij de commerciële fine-tuning van Nikon-apparatuur, en ben je dus één van de eersten die met de nieuwe producten in aanraking komt.
De beloning
Uiteraard krijg je voor je gewerkte uren een uistekend uurloon. Maar we gaan nog iets verder. Je prestaties en resultaten worden extra beloond met punten waarmee je spaart voor de Nikon-apparatuur van je keuze. Zo zet je je commerciële talent niet alleen om in extra inkomen maar, komt de camera of lens van je dromen ook nog eens heel snel dichterbij.
Selectiecriteria
• Je studeert aan de Foto Academie/Foto Vakschool.
• minimaal 4 dagen per maand waarvan 2 in weekend
• Je bent commercieel, representatief en hebt uitstekende sociale vaardigheden.
• Je bent creatief, gedreven, pro-actief en resultaat gericht.
• Je beschikt over verantwoordelijkheids gevoel en je kunt goed zelfstandig werken.
Solliciteer direct online en/of lees hier meer over onze selectieprocedure.
http://www.catchyourtalent.com/nikon
Knutquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Nu eerst maar eens een beetje door warmen.
Morgen maar een slokkie anti vries innemen.
Ik lijk wel Knut uit de dierentuin in Duitsland
Je zit in de post begrijp ik?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Mooi, mag je m'n nieuwe lens ook vrijdag even afleverenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Net thuis.....
Jij altijd, maar dan wel in dat setje ...............quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
KnutMag ik je knuffelen dan?
[ afbeelding ]
Nee Xil ik ben planner bij een transport bedrijf.quote:
Die vallen bij ons altijd van de wagenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mooi, mag je m'n nieuwe lens ook vrijdag even afleveren
weet je wel hoe koud dat isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:55 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Jij altijd, maar dan wel in dat setje ...............
Ah oke. Op zo'n manier. Nouja. Niet zo vreemd dat de post mijn eerste gedachte was natuurlijk met al die kerstkaarten die verstuurd worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee Xil ik ben planner bij een transport bedrijf.
Wij vervoeren voornamelijk houten vloeren, natuursteen en filtermatriaal voor lucht de luchtbehandeling.
Jij zal wel lekker hebben geroken dan vanochtend!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Vannacht een heerlijk nachtje gehad. Had een licht griepje op bezoek, en die besloot vannacht even flink op te branden. In een badjas moeten slapen omdat je bed anders doorweekt is, is een aparte ervaring
. Maar goed, de categorie 2 griep is gedowngrade naar een categorie 1 snotstorm.
Nooitquote:Op donderdag 20 december 2007 06:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja!
Vertrouwen jullie me niet?![]()
Goedemorgen!
Dat staat je goed, zo'n berenvel...quote:
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiHet is weer tof
Dingen werken zoals ze moeten werken en er zijn brownies
Koop es een bril, dat is mijn blauw wit gestreepte jip en janneke badjasquote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat staat je goed, zo'n berenvel...
Gezien de onderneming waar hij werkt, gaat het nachtwerk wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...
Gelukkig laat ik die ramp dan gewoon lekker gebeuren en smeer ik hem 1,5 uur eerderquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...
Ik denk dat ik fantasie en realiteit weer eens door elkaar haalde...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:22 schreef Chanty het volgende:
Koop es een bril, dat is mijn blauw wit gestreepte jip en janneke badjas
Dat je L-lenzen maar niet moge sneuvelen in de pit...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond mijn eerste metal / hardrock-concert fotograferenEindelijk echte muziek
![]()
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je L-lenzen maar niet moge sneuvelen in de pit...
We hebben tegelijk gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Vannacht een heerlijk nachtje gehad. Had een licht griepje op bezoek, en die besloot vannacht even flink op te branden. In een badjas moeten slapen omdat je bed anders doorweekt is, is een aparte ervaring
. Maar goed, de categorie 2 griep is gedowngrade naar een categorie 1 snotstorm.
Was jij dat 'lichte griepje' dat hij op bezoek had?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef An24 het volgende:
We hebben tegelijk gepost![]()
Maar gaat dus al beter dan gister?
Nope, ik was op bezoek ja, maar zijn bedje is voor een ander meisje gereserveerdquote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was jij dat 'lichte griepje' dat hij op bezoek had?
En lucht het lekker op, of ben je nog bij aan het komen?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef An24 het volgende:![]()
An gaat zich weer laten martelen vandaag. Nek rug en bekken moeten weer gekraakt worden. Dus snel weg en bij thuis komst om half elf gelijk bed in duikenMet laptopje en katten welteverstaan
![]()
Tot laters
Lucht nooit op bij mijquote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef ..bennie het volgende:
[..]
En lucht het lekker op, of ben je nog bij aan het komen?
Nee dat witte heb ik opgesnoven..quote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand al mooie foto's gemaakt van de witte bomen?
Witte bomen? Sneeuw? Waar?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand al mooie foto's gemaakt van de witte bomen?
Rommelige voorgrond,(hek en speeltoestel), achtergrond even rommelig (bord, straatverlichting, dak woning), grauwe kleuren en je horizon staat scheef.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wel! M`n achtertuin
[ afbeelding ]
In het wedstrijdtopicquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In het wedstrijdtopic
Ben er vanmiddag even lekker op uit geweest. Wat is Nederland toch een mooi land
Dus toch naar Knutquote:Op donderdag 20 december 2007 18:51 schreef Chanty het volgende:
woeiii 21 februari tot 25 februari naar Berlijn
quote:
Heb van de baas een kerstpakket gehad, een kerstgratificatie (en uiteraard de loonsverhogingquote:
dit werkpaard heeft zijn rust verdiendquote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef prupke het volgende:
* prupke mompelt weer iets over luxe paarden en werkpaarden...
dit paard eigenlijk ook maar moet nog een paar akkers omploegen ......quote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
dit werkpaard heeft zijn rust verdiend
Dit is nou niet bepaald de tijd om te ploegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
dit paard eigenlijk ook maar moet nog een paar akkers omploegen ......
Same herequote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo morgen nog 1 dagje werken en dan tot 2 januari vrij.
kan je nagaan hoe hard dit perd moet werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dit is nou niet bepaald de tijd om te ploegen.
Als er een paard over de dam is.....quote:
Volendam een idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef prupke het volgende:
misschien heb ik volgend jaar wel 6 weken vakantie ..... (maar dat is geen prettige vakantie dan)
een meet ja lijkt me leuk
maar dan wel een keer een beetje in de richting van brabant
richting brabant... niet van brabant af...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volendam een idee.
Haven, het oude dorp en natuurlijk de dijk,
Hoewel ik waarschijnlijk de 4e ook al weer op kantoor hangquote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo morgen nog 1 dagje werken en dan tot 2 7 januari vrij.
G**VER-DE-G**VER!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Chanty het volgende:
*Emmer water boven de deur hangt met een geniale constructie die duidt op gegarandeerd succes morgenochtend
Allereerst goedemorgen en ik ben blij dat ik niet de eerste ben *proest*quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
richting brabant... niet van brabant af...
of je wil me er gewoon niet bijhebben
En ik maar denken dat vrouwen niet zo gemeen zijn........quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Chanty het volgende:
*Emmer water boven de deur hangt met een geniale constructie die duidt op gegarandeerd succes morgenochtend
Gezien de temperaturen van vannacht heb je nu een bult op je hoofd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
G**VER-DE-G**VER!
Welke grappenmaker heeft hier...!
Hmmm, of zelf bestellen op eBay en hem voor 18,50 ook thuis gestuurd krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: op DPZ loopt een inkoopactie voor radio-afstandsbedieningen voor je cam. Zowel Nikon als Canon. EUR 19 per stuk.
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=49433&postdays=0&postorder=asc&start=0
Let op: je moet wel ingelogged zijn om dit topic te kunnen zien
Kom je langs?quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nog even een laatste post van deze morgen.
Ga zo richting het Gooi
Gecondoleerd. Ook je oudersquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Voor iedereen die heeft meegeleefd: mijn opa is vannacht overleden
Gecondoleerd voor jou en je familie...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
gecondeleerd Yoni en sterkte, ook voor alle andere betrokkenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Gecondoleerd Yoni, heel veel sterkte aan jou en je familie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Ja...best wel... onze kerststemming is ook wel ver te zoeken. Donderdag ('derde kerstdag') is de crematie, dus gaat rare kerst worden denk ik...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:57 schreef -Marjo- het volgende:
Da's best kut zo vlak voor de Kerst...
Nog 30 minuten. Ik ben al een tijdje bezig met fysiek aanwezig zijn en er is nog geen ramp gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kerst gaat ieder jaar een zwart randje krijgen daardoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef Yoni het volgende:
Thnx allemaal!![]()
[..]
Ja...best wel... onze kerststemming is ook wel ver te zoeken. Donderdag ('derde kerstdag') is de crematie, dus gaat rare kerst worden denk ik...
Gecondoleerd Yoni.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Jammer dat ik dat nu pas leesquote:
Je kan natuurlijk ook geitenwollen sokken, handschoenen aandoen en een muts opzettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:45 schreef Chanty het volgende:
Net terug van de hei waar ik winterfoto's gemaakt heb. Maar dat doe ik dus nooit meer. Ben helemaal bevroren. Voelde net mijn vingers, tenen en gezicht niet meer en toen dat ging ontdooien deed het echt gruwelijk pijn. Ik ga voor zomerfoto's in de toekomst
Dikke kopquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:30 schreef loehoes het volgende:
Yoni sterkte!![]()
Babsie22: Wat fijn zeg!!
Ben net terug van een middagje shoppen in Groningen met mijn zus![]()
Zo gezellig!
Te dure laarzen gekocht ( maar oh zo mooi!), een trui, en eindelijk een muts waar mijn dikke kop in past en nog enigszins leuk staat. Mutsen zijn altijd te klein
Deze is dan ook van de heren afdeling, maar hij zit echt heerlijk. Dus ik ben dik tevreden.
Op naar Moskou!
Dik kopjes zijn toch kikkersquote:
Had ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook geitenwollen sokken, handschoenen aandoen en een muts opzetten
Ik gebruik voor het fotograferen altijd mijn UNOX handschoenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had ikmaar hielp niet. Niet heel dikke handschoenen maar kon al niet goed fotograferen met dunne.... en met bevroren vingers is het helemaal kansloos
Had nogal wat bewogen foto's omdat ik niet meer kon voelen hoe hard ik de ontspanner moest indrukken
krijg je geen koude vingertoppen? Mijn vingertoppen doen nog pijn als ik erop drukquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik gebruik voor het fotograferen altijd mijn UNOX handschoenen![]()
Van een handschoen heb ik het topje van de duim en wijsvinger afgeknipt.
Kan prima alles bedienen en mijn handen blijven lekker warm.
Ga ze morgen ook weer gebruiken.
Samen met BrewskieB naar Dijk en Duin in Castricum kijken of we daar wat op de plaat kunnen krijgen.
De kunst van warme handen zit niet in je handschoenen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
krijg je geen koude vingertoppen? Mijn vingertoppen doen nog pijn als ik erop drukIk moet een keer op zoek naar echt goede handschoenen, die fleecedingen zijn niks en die hele dikke kun je niets mee vastpakken
Maar voorlopig ben ik genezen van winterfotografie
Dat mooie hekje wat ik ergens in de wildernis heb gespot ga ik wel in het voorjaar fotograferen
dat werkt bij mij dus omgekeerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
De kunst van warme handen zit niet in je handschoenen.
Het gaat om de body, Als die goed warm is blijven je handen dat ook.
Laatst een test gezien op Discovery. Lieten ze iemand in een vriescel met alleen een onderbroek aan.
Die had dus hele koude handenDe volgende test hadden ze warmte elementen op zijn lijf geplakt.
Bleek dat hij geen koude handen meer kreeg.
Zelf ook al een keer ondervonden. Ging met de fiets en kwam er onderweg achter dat ik eigenlijk te koud gekleed was. Kreeg dus hele pijnlijke koude handen. Heb toen een extra regenjas aan getrokken en waarempel mijn handen werden dus ook weer warm.
Ja dan sta je ook meteen in contact met de koude bron.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat werkt bij mij dus omgekeerdals ik een glas koud water vasthoudt krijg ik het ook meteen koud
Mijn lichaam past zich geloof ik aan aan mijn handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |