Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiHet is weer tof
Dingen werken zoals ze moeten werken en er zijn brownies
Koop es een bril, dat is mijn blauw wit gestreepte jip en janneke badjasquote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat staat je goed, zo'n berenvel...
Gezien de onderneming waar hij werkt, gaat het nachtwerk wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...
Gelukkig laat ik die ramp dan gewoon lekker gebeuren en smeer ik hem 1,5 uur eerderquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...
Ik denk dat ik fantasie en realiteit weer eens door elkaar haalde...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:22 schreef Chanty het volgende:
Koop es een bril, dat is mijn blauw wit gestreepte jip en janneke badjas
Dat je L-lenzen maar niet moge sneuvelen in de pit...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond mijn eerste metal / hardrock-concert fotograferenEindelijk echte muziek
![]()
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je L-lenzen maar niet moge sneuvelen in de pit...
We hebben tegelijk gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Vannacht een heerlijk nachtje gehad. Had een licht griepje op bezoek, en die besloot vannacht even flink op te branden. In een badjas moeten slapen omdat je bed anders doorweekt is, is een aparte ervaring
. Maar goed, de categorie 2 griep is gedowngrade naar een categorie 1 snotstorm.
Was jij dat 'lichte griepje' dat hij op bezoek had?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef An24 het volgende:
We hebben tegelijk gepost![]()
Maar gaat dus al beter dan gister?
Nope, ik was op bezoek ja, maar zijn bedje is voor een ander meisje gereserveerdquote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was jij dat 'lichte griepje' dat hij op bezoek had?
En lucht het lekker op, of ben je nog bij aan het komen?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef An24 het volgende:![]()
An gaat zich weer laten martelen vandaag. Nek rug en bekken moeten weer gekraakt worden. Dus snel weg en bij thuis komst om half elf gelijk bed in duikenMet laptopje en katten welteverstaan
![]()
Tot laters
Lucht nooit op bij mijquote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef ..bennie het volgende:
[..]
En lucht het lekker op, of ben je nog bij aan het komen?
Nee dat witte heb ik opgesnoven..quote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand al mooie foto's gemaakt van de witte bomen?
Witte bomen? Sneeuw? Waar?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand al mooie foto's gemaakt van de witte bomen?
Rommelige voorgrond,(hek en speeltoestel), achtergrond even rommelig (bord, straatverlichting, dak woning), grauwe kleuren en je horizon staat scheef.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wel! M`n achtertuin
[ afbeelding ]
Witte bomen hier, geen sneeuwquote:
In het wedstrijdtopicquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In het wedstrijdtopic
Ben er vanmiddag even lekker op uit geweest. Wat is Nederland toch een mooi land
Dus toch naar Knutquote:Op donderdag 20 december 2007 18:51 schreef Chanty het volgende:
woeiii 21 februari tot 25 februari naar Berlijn
quote:
Heb van de baas een kerstpakket gehad, een kerstgratificatie (en uiteraard de loonsverhogingquote:
dit werkpaard heeft zijn rust verdiendquote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef prupke het volgende:
* prupke mompelt weer iets over luxe paarden en werkpaarden...
dit paard eigenlijk ook maar moet nog een paar akkers omploegen ......quote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
dit werkpaard heeft zijn rust verdiend
Dit is nou niet bepaald de tijd om te ploegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
dit paard eigenlijk ook maar moet nog een paar akkers omploegen ......
Same herequote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo morgen nog 1 dagje werken en dan tot 2 januari vrij.
kan je nagaan hoe hard dit perd moet werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dit is nou niet bepaald de tijd om te ploegen.
Als er een paard over de dam is.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |