..slet...quote:Op woensdag 19 december 2007 06:02 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof komt met gastoeter de SC in!
WAKKER WORDEN!!
het buffet is gereed
hmm..hoe laat kom je hier langs?quote:Op woensdag 19 december 2007 06:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen.
Mijn hemel wat een lawaai.
Leek net als of ik in een stadio lag te slapen![]()
Lekker een broodje en een![]()
Straks even onze jaarlijkse traditie langs klanten brengen.
We trakteren ieder jaar op een hele grote taart
Wat nou?!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:26 schreef Chanty het volgende:
* Chanty haalt oordopjes uit d'r oren.
wat ben je toch voorspelbaar Xil
quote:Ben jij een Commercieel Foto Talent?
Ben jij een fotografiestudent en kun je je enthousiasme voor fotografie en fotografische apparatuur op anderen over brengen? Dan heeft Nikon de ultieme kans voor jou om jouw talent ten volle te benutten! Naast een uitstekend salaris kun je sparen voor Nikon producten naar keuze!
Tijdens de 'Nikon Tomorrow’s Professional Tour' gaat CatchYourTalent het land door op zoek naar nieuwe commerciële talenten.
De functie
Als Sales Promotor van Nikon zul je voor diverse projecten ingezet worden. De projecten variëren van in-store demonstraties en beurzen/evenementen zoals dealershows tot producttesten en sales promotions. Vaak laat je bij dit werk vanuit je technische en fotografische kennis aan potentiële kopers en geïnteresseerden de mogelijkheden van onze producten zien en beantwoord je hun vragen. Als je meewerkt aan producttesten ben je actief betrokken bij de commerciële fine-tuning van Nikon-apparatuur, en ben je dus één van de eersten die met de nieuwe producten in aanraking komt.
De beloning
Uiteraard krijg je voor je gewerkte uren een uistekend uurloon. Maar we gaan nog iets verder. Je prestaties en resultaten worden extra beloond met punten waarmee je spaart voor de Nikon-apparatuur van je keuze. Zo zet je je commerciële talent niet alleen om in extra inkomen maar, komt de camera of lens van je dromen ook nog eens heel snel dichterbij.
Selectiecriteria
• Je studeert aan de Foto Academie/Foto Vakschool.
• minimaal 4 dagen per maand waarvan 2 in weekend
• Je bent commercieel, representatief en hebt uitstekende sociale vaardigheden.
• Je bent creatief, gedreven, pro-actief en resultaat gericht.
• Je beschikt over verantwoordelijkheids gevoel en je kunt goed zelfstandig werken.
Solliciteer direct online en/of lees hier meer over onze selectieprocedure.
http://www.catchyourtalent.com/nikon
Knutquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Nu eerst maar eens een beetje door warmen.
Morgen maar een slokkie anti vries innemen.
Ik lijk wel Knut uit de dierentuin in Duitsland
Je zit in de post begrijp ik?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Mooi, mag je m'n nieuwe lens ook vrijdag even afleverenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Net thuis.....
Jij altijd, maar dan wel in dat setje ...............quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
KnutMag ik je knuffelen dan?
[ afbeelding ]
Nee Xil ik ben planner bij een transport bedrijf.quote:
Die vallen bij ons altijd van de wagenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mooi, mag je m'n nieuwe lens ook vrijdag even afleveren
weet je wel hoe koud dat isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:55 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Jij altijd, maar dan wel in dat setje ...............
Ah oke. Op zo'n manier. Nouja. Niet zo vreemd dat de post mijn eerste gedachte was natuurlijk met al die kerstkaarten die verstuurd worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee Xil ik ben planner bij een transport bedrijf.
Wij vervoeren voornamelijk houten vloeren, natuursteen en filtermatriaal voor lucht de luchtbehandeling.
Jij zal wel lekker hebben geroken dan vanochtend!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Vannacht een heerlijk nachtje gehad. Had een licht griepje op bezoek, en die besloot vannacht even flink op te branden. In een badjas moeten slapen omdat je bed anders doorweekt is, is een aparte ervaring
. Maar goed, de categorie 2 griep is gedowngrade naar een categorie 1 snotstorm.
Nooitquote:Op donderdag 20 december 2007 06:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja!
Vertrouwen jullie me niet?![]()
Goedemorgen!
Dat staat je goed, zo'n berenvel...quote:
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiHet is weer tof
Dingen werken zoals ze moeten werken en er zijn brownies
Koop es een bril, dat is mijn blauw wit gestreepte jip en janneke badjasquote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat staat je goed, zo'n berenvel...
Gezien de onderneming waar hij werkt, gaat het nachtwerk wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...
Gelukkig laat ik die ramp dan gewoon lekker gebeuren en smeer ik hem 1,5 uur eerderquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...
Ik denk dat ik fantasie en realiteit weer eens door elkaar haalde...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:22 schreef Chanty het volgende:
Koop es een bril, dat is mijn blauw wit gestreepte jip en janneke badjas
Dat je L-lenzen maar niet moge sneuvelen in de pit...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond mijn eerste metal / hardrock-concert fotograferenEindelijk echte muziek
![]()
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je L-lenzen maar niet moge sneuvelen in de pit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |