abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2007 @ 18:12:23 #151
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55341435
Bedankt allemaal, ik ben blij!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 17 december 2007 @ 18:19:39 #152
13749 AirwiN
Time to give
pi_55341558
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef Sugar het volgende:
Ik heb de baan!
Proficiat!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_55341851
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:12 schreef Sugar het volgende:
Bedankt allemaal, ik ben blij!
Gefeli
pi_55346429
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallen Heb nog máánden pijn gehad aan het kreng (m`n teen, niet het deksel )
Klopt dat ze er niets aan doen idd:)
ben daarom ook niet naar de dokter gegaan ...ben niet zo van dokters enz.

@chanty : mijn ergste ervaring met bloedprikken was dat de "zuster" de naald in mijn arm stak en toen begon te wrikken naar een ader toe. Ik heb toen gevraagd of ik het zelf moest doen...

@ sugar : gefeliciteerd
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_55350830
deeg gekneed heeft ....
vuur gestookt heeft ...
beleg zelf schieten en villen enz
melk rechstreeks uit de koe moet halen

vrolijk ontbijt
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2007 @ 06:00:14 #156
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55353176
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:02 schreef prupke het volgende:
deeg gekneed heeft ....
vuur gestookt heeft ...
beleg zelf schieten en villen enz
melk rechstreeks uit de koe moet halen

vrolijk ontbijt
Dan tast ik toe!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 18 december 2007 @ 07:14:23 #157
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_55353269
Goedemorgen
Leuk ontbijt vandaag eens kijken of ik mijn geweer kan vinden
pi_55353395
ontbijt..ik sla even over als je het niet erg vindt :-/
Heb gister m`n 50MM 1.8 binnen gekregen..vandaag maar eens wat mensen mee lastig vallen
Saartje
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2007 @ 08:03:23 #159
18921 freud
Who's John Galt?
pi_55353524
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ontbijt..ik sla even over als je het niet erg vindt :-/
Heb gister m`n 50MM 1.8 binnen gekregen..vandaag maar eens wat mensen mee lastig vallen
Tof!

Tevens goedemorgenpost.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_55354822
Erg prettig om er achter te komen dat de Airco-unit in het serverhok het begeven heeft.
Meteen opdracht naar de leverancier gegeven.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_55355625
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ontbijt..ik sla even over als je het niet erg vindt :-/
Heb gister m`n 50MM 1.8 binnen gekregen..vandaag maar eens wat mensen mee lastig vallen
Hij is zo fijn!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 december 2007 @ 12:06:18 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55357748
*steekt hoofd om hoekje*

Ik leef ook nog. Soort van....

Pendel alleen maar heen en weer tussen ziekenhuis (opa) en huis. Ondertussen nog pogingen doende om te werken. En gister ging mijn auto ook nog stuk
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2007 @ 12:47:34 #163
18921 freud
Who's John Galt?
pi_55358633
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
*steekt hoofd om hoekje*

Ik leef ook nog. Soort van....

Pendel alleen maar heen en weer tussen ziekenhuis (opa) en huis. Ondertussen nog pogingen doende om te werken. En gister ging mijn auto ook nog stuk
Sterkte
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:24:19 #164
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_55362638
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
*steekt hoofd om hoekje*

Ik leef ook nog. Soort van....

Pendel alleen maar heen en weer tussen ziekenhuis (opa) en huis. Ondertussen nog pogingen doende om te werken. En gister ging mijn auto ook nog stuk
Succes
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:25:34 #165
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_55362668
Vanavond m'n 135 f2 ophalen . Heb een nieuwe gekocht, en net kreeg ik te horen dat mijn bod het winnende was op een tweedehandse (waar ik al iets te lang geen reactie op had gehad). Maar na aftrek van btw enzo scheelt het uiteindelijk niet veel en heb ik er wel 1 jaar garantie bij .
Mocht iemand in die tweedehandse geinterresseerd zijn, dan kan ik wel even kortsluiten .
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:32:38 #166
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_55362831
Oja, en dan nog even schaamteloos mijn huis hier verkopen (neuh gewoon even de foto's tonen die ik zelf heb geschoten, de eerste drie zijn met een blauwe gelfilter gemaakt):

Sfeervolle maisonnettewoning aan rand winkelcentrum Baarn (235.000 k.k.)
In een verrassend rustig straatje tegen het winkelcentrum van Baarn gelegen goed onderhouden sfeervolle maisonnettewoning v.v. gas c.v. en inpandige berging.

Indeling: Entree met glas-in-lood, meterkast, vaste trap naar 1ste verdieping. Mooie paneeldeur met glas-in-lood naar woon- eetkamer aan de achterzijde, v.v. eiken parketvloer en openslaande deuren naar inpandig balkon op het westen (mooi uitzicht en zon van middag tot ondergang). Luxe open keuken (Bosch) aan de voorzijde, v.v. diverse inbouwapparatuur. Toilet met fonteintje. 2de verdieping: ruime slaapkamer aan de achterzijde, met aansluiting voor wasmachine en droger. Luxe badkamer v.v. ruim ligbad, seperaat open douche, zwevend 2de toilet en vloerverwarming. De 2de slaapkamer aan de voorzijde heeft een bergzolder. Beide slaapkamers v.v. houten vloer, groot rond raam en Velux dakraam. De drie halletjes en de keuken zijn voorzien van een tegelvloer.

Bijzonderheden:
• Inhoud ca. 260 m3
• Woonoppervlakte ca. 100 m2
• Bouwjaar 1996
• Mechanische ventilatie
• C.V. combiketel uit 1996
• Buitenzijde is geschilderd in 2005
• Schuurwerk, paneeldeuren, glas-in-lood
-getver-

[ Bericht 9% gewijzigd door Rene op 30-12-2009 21:56:01 ]
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2007 @ 17:01:32 #167
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55365152
!
Hahaha, zou me wel mooi lijken als je uitgerekend via dit topic dan ook echt dat huis verkoopt!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:41:07 #168
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_55367449
Daar heb ik wel een ban voor over .
pi_55368032
Tv kijken in bad

[ Bericht 7% gewijzigd door loehoes op 18-12-2007 19:20:45 (Even verbeterd :')) ]
pi_55368110
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef loehoes het volgende:
Tv in bad
Dat eehhmm lijkt me niet zo verstandig. Dat prikkeld..
Tv boven bad bedoel je denk ik
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_55368502
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Dat eehhmm lijkt me niet zo verstandig. Dat prikkeld..
Tv boven bad bedoel je denk ik
Veranderd
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2007 @ 20:58:59 #172
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55371309
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef loehoes het volgende:

[..]

Veranderd
Pijnlijk foutje
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:06:25 #173
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_55375107
Tis hier zo stil.
Dan kan het licht ook wel uit.
Zal de lampjes in de kerstboom laten branden.
Voor de nachtploeg werk ze.
pi_55375530
Slaap lekker iedereen,
  FOK!Fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 06:02:06 #175
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55379292
* Xilantof komt met gastoeter de SC in!

WAKKER WORDEN!!
het buffet is gereed
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 19 december 2007 @ 06:26:56 #176
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_55379320
Goedemorgen.
Mijn hemel wat een lawaai.
Leek net als of ik in een stadio lag te slapen

Lekker een broodje en een
Straks even onze jaarlijkse traditie langs klanten brengen.
We trakteren ieder jaar op een hele grote taart
  FOK!Fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 07:52:02 #177
18921 freud
Who's John Galt?
pi_55379545
quote:
Op woensdag 19 december 2007 06:02 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof komt met gastoeter de SC in!

WAKKER WORDEN!!
het buffet is gereed
..slet...

* freud Loopt g*dverernd naar de koffiepot met een kop vol snot.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_55379564
quote:
Op woensdag 19 december 2007 06:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen.
Mijn hemel wat een lawaai.
Leek net als of ik in een stadio lag te slapen

Lekker een broodje en een
Straks even onze jaarlijkse traditie langs klanten brengen.
We trakteren ieder jaar op een hele grote taart
hmm..hoe laat kom je hier langs?
Beterschap Freudmans
Saartje
  woensdag 19 december 2007 @ 08:26:20 #179
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55379755
* Chanty haalt oordopjes uit d'r oren.
wat ben je toch voorspelbaar Xil
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  FOK!Fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 17:24:41 #180
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55392519
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:26 schreef Chanty het volgende:
* Chanty haalt oordopjes uit d'r oren.
wat ben je toch voorspelbaar Xil
Wat nou?!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Games woensdag 19 december 2007 @ 19:33:27 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55395870
Ik dacht laat ik dit maar hier posten, misschien dat iemand er nog wat mee kan..

Voor de fotoliefhebbers die graag altijd de nieuwste camera-modellen in hun handen willen hebben. Nikon zoekt mensen..
quote:
Ben jij een Commercieel Foto Talent?

Ben jij een fotografiestudent en kun je je enthousiasme voor fotografie en fotografische apparatuur op anderen over brengen? Dan heeft Nikon de ultieme kans voor jou om jouw talent ten volle te benutten! Naast een uitstekend salaris kun je sparen voor Nikon producten naar keuze!

Tijdens de 'Nikon Tomorrow’s Professional Tour' gaat CatchYourTalent het land door op zoek naar nieuwe commerciële talenten.

De functie
Als Sales Promotor van Nikon zul je voor diverse projecten ingezet worden. De projecten variëren van in-store demonstraties en beurzen/evenementen zoals dealershows tot producttesten en sales promotions. Vaak laat je bij dit werk vanuit je technische en fotografische kennis aan potentiële kopers en geïnteresseerden de mogelijkheden van onze producten zien en beantwoord je hun vragen. Als je meewerkt aan producttesten ben je actief betrokken bij de commerciële fine-tuning van Nikon-apparatuur, en ben je dus één van de eersten die met de nieuwe producten in aanraking komt.

De beloning
Uiteraard krijg je voor je gewerkte uren een uistekend uurloon. Maar we gaan nog iets verder. Je prestaties en resultaten worden extra beloond met punten waarmee je spaart voor de Nikon-apparatuur van je keuze. Zo zet je je commerciële talent niet alleen om in extra inkomen maar, komt de camera of lens van je dromen ook nog eens heel snel dichterbij.

Selectiecriteria
• Je studeert aan de Foto Academie/Foto Vakschool.
• minimaal 4 dagen per maand waarvan 2 in weekend
• Je bent commercieel, representatief en hebt uitstekende sociale vaardigheden.
• Je bent creatief, gedreven, pro-actief en resultaat gericht.
• Je beschikt over verantwoordelijkheids gevoel en je kunt goed zelfstandig werken.

Solliciteer direct online en/of lees hier meer over onze selectieprocedure.

http://www.catchyourtalent.com/nikon
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 19 december 2007 @ 20:34:51 #182
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_55398127
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Nu eerst maar eens een beetje door warmen.
Morgen maar een slokkie anti vries innemen.
Ik lijk wel Knut uit de dierentuin in Duitsland
  woensdag 19 december 2007 @ 20:38:10 #183
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55398252
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Nu eerst maar eens een beetje door warmen.
Morgen maar een slokkie anti vries innemen.
Ik lijk wel Knut uit de dierentuin in Duitsland
Knut Mag ik je knuffelen dan?

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  FOK!Fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 20:38:48 #184
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55398271
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Nu eerst maar eens een beetje door warmen.
Morgen maar een slokkie anti vries innemen.
Ik lijk wel Knut uit de dierentuin in Duitsland
Je zit in de post begrijp ik?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 20:45:49 #185
73911 ultra_ivo
pi_55398456
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Je zit in de post begrijp ik?
Ik zit in de post, Robbedoes in de paketten.
  Redactie Games woensdag 19 december 2007 @ 20:53:58 #186
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55398697
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd nog zoveel verzenden in de laatste weken van het jaar??
Net thuis.....
Nu eerst maar eens een beetje door warmen.
Morgen maar een slokkie anti vries innemen.
Ik lijk wel Knut uit de dierentuin in Duitsland
Mooi, mag je m'n nieuwe lens ook vrijdag even afleveren
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 19 december 2007 @ 20:55:28 #187
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_55398751
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Chanty het volgende:

[..]

Knut Mag ik je knuffelen dan?

[ afbeelding ]
Jij altijd, maar dan wel in dat setje ...............
  woensdag 19 december 2007 @ 20:57:05 #188
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_55398786
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Je zit in de post begrijp ik?
Nee Xil ik ben planner bij een transport bedrijf.
Wij vervoeren voornamelijk houten vloeren, natuursteen en filtermatriaal voor lucht de luchtbehandeling.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:57:33 #189
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_55398806
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Mooi, mag je m'n nieuwe lens ook vrijdag even afleveren
Die vallen bij ons altijd van de wagen
  woensdag 19 december 2007 @ 21:15:15 #190
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55399208
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:55 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Jij altijd, maar dan wel in dat setje ...............
weet je wel hoe koud dat is
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_55399219
avond
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!Fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 21:17:47 #192
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55399289
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Nee Xil ik ben planner bij een transport bedrijf.
Wij vervoeren voornamelijk houten vloeren, natuursteen en filtermatriaal voor lucht de luchtbehandeling.
Ah oke. Op zo'n manier. Nouja. Niet zo vreemd dat de post mijn eerste gedachte was natuurlijk met al die kerstkaarten die verstuurd worden.

Doen jullie ook leveren aan bouwbedrijven?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 20 december 2007 @ 00:28:38 #193
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55406054
* oordoppen in doet en slapen gaat
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  FOK!Fotograaf donderdag 20 december 2007 @ 06:03:51 #194
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55408020
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Chanty het volgende:
* oordoppen in doet en slapen gaat
Nouja!

Vertrouwen jullie me niet?

Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 20 december 2007 @ 07:32:05 #195
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55408185
Oh, man, het was hier zo koud vanochtend. 12,5 graden! Binnen! Ril.

Dus maar even gezellig gestookt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf donderdag 20 december 2007 @ 07:46:02 #196
18921 freud
Who's John Galt?
pi_55408236
Vannacht een heerlijk nachtje gehad . Had een licht griepje op bezoek, en die besloot vannacht even flink op te branden. In een badjas moeten slapen omdat je bed anders doorweekt is, is een aparte ervaring . Maar goed, de categorie 2 griep is gedowngrade naar een categorie 1 snotstorm.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_55408239


An gaat zich weer laten martelen vandaag. Nek rug en bekken moeten weer gekraakt worden. Dus snel weg en bij thuis komst om half elf gelijk bed in duiken Met laptopje en katten welteverstaan

Tot laters
  donderdag 20 december 2007 @ 07:52:00 #198
13749 AirwiN
Time to give
pi_55408282
quote:
Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Vannacht een heerlijk nachtje gehad . Had een licht griepje op bezoek, en die besloot vannacht even flink op te branden. In een badjas moeten slapen omdat je bed anders doorweekt is, is een aparte ervaring . Maar goed, de categorie 2 griep is gedowngrade naar een categorie 1 snotstorm.
Jij zal wel lekker hebben geroken dan vanochtend!

Beterschap!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  donderdag 20 december 2007 @ 09:55:11 #199
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55409801
quote:
Op donderdag 20 december 2007 06:03 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nouja!

Vertrouwen jullie me niet?

Goedemorgen!
Nooit Jij bent net als ik. Lief kijken en dan keihard uithalen

bij haardvuur gaat zitten
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 20 december 2007 @ 09:57:55 #200
13749 AirwiN
Time to give
pi_55409854
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Chanty het volgende:
bij haardvuur gaat zitten
Dat staat je goed, zo'n berenvel...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')