Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenquote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat klint als of goed gekneusd cq gebroken.
Zou daar toch even na laten kijken.
Nog even en dan is de evolutie zo ver dat we die kleinste tenen en vingers niet meer hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenHeb nog máánden pijn gehad aan het kreng (m`n teen, niet het deksel
)
nee dat niet, maar mijn arme doet nu dus van mijn vingertoppen tot net onder mijn schouder zeerquote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je er ook van die mooie blauwe plekken bij?
Van hartequote:
Gefeliciteerdquote:
Het duimen heeft dus geholpenquote:
Proficiat!quote:
Gefeliquote:Op maandag 17 december 2007 18:12 schreef Sugar het volgende:
Bedankt allemaal, ik ben blij!
Klopt dat ze er niets aan doen idd:)quote:Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenHeb nog máánden pijn gehad aan het kreng (m`n teen, niet het deksel
)
Dan tast ik toe!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:02 schreef prupke het volgende:
deeg gekneed heeft ....
vuur gestookt heeft ...
beleg zelf schieten en villen enz
melk rechstreeks uit de koe moet halen
vrolijk ontbijt
Tof!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ontbijt..ik sla even over als je het niet erg vindt :-/
Heb gister m`n 50MM 1.8 binnen gekregen..vandaag maar eens wat mensen mee lastig vallen![]()
Hij is zo fijn!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ontbijt..ik sla even over als je het niet erg vindt :-/
Heb gister m`n 50MM 1.8 binnen gekregen..vandaag maar eens wat mensen mee lastig vallen![]()
Sterktequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
*steekt hoofd om hoekje*
Ik leef ook nog. Soort van....
Pendel alleen maar heen en weer tussen ziekenhuis (opa) en huis. Ondertussen nog pogingen doende om te werken. En gister ging mijn auto ook nog stuk
Succesquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
*steekt hoofd om hoekje*
Ik leef ook nog. Soort van....
Pendel alleen maar heen en weer tussen ziekenhuis (opa) en huis. Ondertussen nog pogingen doende om te werken. En gister ging mijn auto ook nog stuk
Dat eehhmm lijkt me niet zo verstandig.quote:
Veranderdquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat eehhmm lijkt me niet zo verstandig.Dat prikkeld..
Tv boven bad bedoel je denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |