Ik heb even de tijd, dus waarom niet!quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Sugar het volgende:
Mensen, ik heb straks een sollicitatiegesprek op een erg leuke plek... Als er iemand voor me wil duimen: graag!
Is de plek leuk of de baan?quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Sugar het volgende:
Mensen, ik heb straks een sollicitatiegesprek op een erg leuke plek... Als er iemand voor me wil duimen: graag!
Kom hier ook ff dweilenquote:Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo nu eerst ff de hond buiten uit laten razen en dan eens een dweil door de hut heen halen.
PFFF nog ff en het begint op werken te lijken....
Prima, ik zal de onderburen alvast inlichten dat ze wat emmers en paraplu's halenquote:Op maandag 17 december 2007 13:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Is goed hoor.
Ik dweil altijd met de kraan open......
De brandweer met pompen is meer op zijn plaats denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 13:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Prima, ik zal de onderburen alvast inlichten dat ze wat emmers en paraplu's halen
wat is het trouwens vreselijk koud en winderig buiten![]()
* Chanty gaat lekker tegen de ijzige wind infietsen
Zo ik ga de deur niet meer uit vandaagquote:Op maandag 17 december 2007 13:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
De brandweer met pompen is meer op zijn plaats denk ik![]()
Tis hier wel koud maar niet winderig.
Arme jij!quote:Op maandag 17 december 2007 14:15 schreef Chanty het volgende:
Zo ik ga de deur niet meer uit vandaag
Ben zojuist tot de conclusie gekomen dat bloed prikken meer pijn doet dan het zetten van een tatoeage of piercing... auw
Het prikken zelf ging nog wel maar ik voel het nu echt in mijn hele arm stekenquote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij!
Als volleerd bloeddonor is mijn ervaring dat de 'pijn' bij het prikken afhankelijk is van de kwaliteit van de prikkende medewerker. Maar het kan knap venijnig zijn af en toe...
Heb je er ook van die mooie blauwe plekken bij?quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het prikken zelf ging nog wel maar ik voel het nu echt in mijn hele arm steken
of ik ben overgevoelig
Moet je eens een infuus laten prikken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij!
Als volleerd bloeddonor is mijn ervaring dat de 'pijn' bij het prikken afhankelijk is van de kwaliteit van de prikkende medewerker. Maar het kan knap venijnig zijn af en toe...
Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenquote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat klint als of goed gekneusd cq gebroken.
Zou daar toch even na laten kijken.
Nog even en dan is de evolutie zo ver dat we die kleinste tenen en vingers niet meer hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Tenen doen ze niets aan..heb ik vorig jaar al eens getest. Had toen het glazen deksel van een hapjespan op m`n kleinste doperwtje laten vallenHeb nog máánden pijn gehad aan het kreng (m`n teen, niet het deksel
)
nee dat niet, maar mijn arme doet nu dus van mijn vingertoppen tot net onder mijn schouder zeerquote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je er ook van die mooie blauwe plekken bij?
Van hartequote:
Gefeliciteerdquote:
Het duimen heeft dus geholpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |