die komt zeker wel buiten en denkt nu: pffff weer een boomquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die halftamme kat van mij heeft nog niet een keer naar de boom omgekeken
kerstbarbaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
Smiddags
Geen boom bij mij gelukkig
Al zou er ineens een olifant in de woonkamer staan zou hij het niet opmerken denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
die komt zeker wel buiten en denkt nu: pffff weer een boom
Ik ben opgegroeid met Kerst als hoofdfeest. In Duitsland kennen ze namelijk geen Sinterklaas.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Al zou er ineens een olifant in de woonkamer staan zou hij het niet opmerken denk ik
Maar tis een buitenkat ja, dat scheelt misschien
Dan doe je zelf iets verkeerd. Maar het Duitse kerstfeest is sowieso gewoon anders, andere sfeer en zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind er echt niets aan aan feestdagen, dus vind het prima zo. En gezellig maken omdat het moet is toch vaak geen succes
als jij het alleen gezellig maakt omdat het moet dan doe je iets toch gewoon niet goed in mijn ogenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo doe ik iets verkeerd dan?
En iedereen die het vieren wil en het leuk vindt moet dat ook zeker doen hoor
dat zeg ik dus, bij ons thuis is kerst geen moeten. Die gezelligheid is er anders ook al en met kerst is het gewoon extra gezelligquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
Het is juist omdat het 'moet' dat iedereen zo geforceerd loopt te doenEn dat werkt over het algemeen niet goed
De gezelligheid hoort er ook standaard te zijn
Ik kan 3/4 van de kerst dagen "André Hazesen"quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
Het is juist omdat het 'moet' dat iedereen zo geforceerd loopt te doenEn dat werkt over het algemeen niet goed
De gezelligheid hoort er ook standaard te zijn
ik geloof t welquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
T is dus geen versiering die boom maar bezigheidstherapie voor jou en poes
In navolging van wat met de allochtonen niet is gelukt, heb jij het niet voor elkaar gekregen je lampjes gelijkmatig te verspreidenquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef Chanty het volgende:
Nu is de boom echt klaar![]()
Note the wuppies
ze zijn behoorlijk gelijkmatig verdeeld maar hier en daar gaan lampjes schuil achter takkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef ableton het volgende:![]()
[..]
In navolging van wat met de allochtonen niet is gelukt, heb jij het niet voor elkaar gekregen je lampjes gelijkmatig te verspreiden![]()
Sowieso verpesten de draden van lampjes welke boom dan ook
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Chanty het volgende:
En verder niet zo zeuren, de perfecte boom bestaat niet
Wij kunnen elkaar de hand geven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Kerstmis, dat zijn die twee vrije dagen dat ik voor pampus lig vanwege alle kaartjes die iedereen elkaar plotseling stuurt.
Staat ie al AN24?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef An24 het volgende:
GOED! An gaat zo een poging wagen...wish me (and tree) luck
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Staat ie al AN24?
ik bedoel de kerstboom
Pien was ook opvallend braaf, de hele nacht was ze er niet aan geweest...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
De katten zijn opvallend braaf. ik kan me niet voorstellen dat ik ze zo goed heb opgevoed
Wat is dit voor een bijzonder huis met een rondlopend plafond?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beaum staat ook hoor, zonder piek want daar kon ik niet bij
had al het vermoeden van een woonwagen.quote:
Ik was gister in Het Paard, heb je niet gezien. Wel genoeg collega's van 3voor12...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
HaiVandaag lekker vrij
Net mijn neefje gepest, straks lekker fotograferen
dat is dan ook het belangrijkstequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ach wat zal ik zeggen.
Ik ben niet zo van grote groepen.
Ik vind visite wel gezellig maar niet allemaal tegelijk.
Dochter lief heeft er gelukkig wel van genoten en daar ging het toch eigenlijk om
Nou volgens mij als mensen een kado afgeven aan de deur en doorlopen vinden ze het ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |