Volendam een idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef prupke het volgende:
misschien heb ik volgend jaar wel 6 weken vakantie ..... (maar dat is geen prettige vakantie dan)
een meet ja lijkt me leuk
maar dan wel een keer een beetje in de richting van brabant
richting brabant... niet van brabant af...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volendam een idee.
Haven, het oude dorp en natuurlijk de dijk,
Hoewel ik waarschijnlijk de 4e ook al weer op kantoor hangquote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo morgen nog 1 dagje werken en dan tot 2 7 januari vrij.
G**VER-DE-G**VER!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Chanty het volgende:
*Emmer water boven de deur hangt met een geniale constructie die duidt op gegarandeerd succes morgenochtend
Allereerst goedemorgen en ik ben blij dat ik niet de eerste ben *proest*quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
richting brabant... niet van brabant af...
of je wil me er gewoon niet bijhebben
En ik maar denken dat vrouwen niet zo gemeen zijn........quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Chanty het volgende:
*Emmer water boven de deur hangt met een geniale constructie die duidt op gegarandeerd succes morgenochtend
Gezien de temperaturen van vannacht heb je nu een bult op je hoofd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
G**VER-DE-G**VER!
Welke grappenmaker heeft hier...!
Hmmm, of zelf bestellen op eBay en hem voor 18,50 ook thuis gestuurd krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: op DPZ loopt een inkoopactie voor radio-afstandsbedieningen voor je cam. Zowel Nikon als Canon. EUR 19 per stuk.
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=49433&postdays=0&postorder=asc&start=0
Let op: je moet wel ingelogged zijn om dit topic te kunnen zien
Kom je langs?quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nog even een laatste post van deze morgen.
Ga zo richting het Gooi
Gecondoleerd. Ook je oudersquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Voor iedereen die heeft meegeleefd: mijn opa is vannacht overleden
Gecondoleerd voor jou en je familie...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
gecondeleerd Yoni en sterkte, ook voor alle andere betrokkenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Gecondoleerd Yoni, heel veel sterkte aan jou en je familie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Ja...best wel... onze kerststemming is ook wel ver te zoeken. Donderdag ('derde kerstdag') is de crematie, dus gaat rare kerst worden denk ik...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:57 schreef -Marjo- het volgende:
Da's best kut zo vlak voor de Kerst...
Nog 30 minuten. Ik ben al een tijdje bezig met fysiek aanwezig zijn en er is nog geen ramp gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal voortekenen dat er 1,5 uur voor je vakantie echt begint een grote ramp gaat gebeuren...
Kerst gaat ieder jaar een zwart randje krijgen daardoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef Yoni het volgende:
Thnx allemaal!![]()
[..]
Ja...best wel... onze kerststemming is ook wel ver te zoeken. Donderdag ('derde kerstdag') is de crematie, dus gaat rare kerst worden denk ik...
Gecondoleerd Yoni.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Jammer dat ik dat nu pas leesquote:
Je kan natuurlijk ook geitenwollen sokken, handschoenen aandoen en een muts opzettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:45 schreef Chanty het volgende:
Net terug van de hei waar ik winterfoto's gemaakt heb. Maar dat doe ik dus nooit meer. Ben helemaal bevroren. Voelde net mijn vingers, tenen en gezicht niet meer en toen dat ging ontdooien deed het echt gruwelijk pijn. Ik ga voor zomerfoto's in de toekomst
Dikke kopquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:30 schreef loehoes het volgende:
Yoni sterkte!![]()
Babsie22: Wat fijn zeg!!
Ben net terug van een middagje shoppen in Groningen met mijn zus![]()
Zo gezellig!
Te dure laarzen gekocht ( maar oh zo mooi!), een trui, en eindelijk een muts waar mijn dikke kop in past en nog enigszins leuk staat. Mutsen zijn altijd te klein
Deze is dan ook van de heren afdeling, maar hij zit echt heerlijk. Dus ik ben dik tevreden.
Op naar Moskou!
Dik kopjes zijn toch kikkersquote:
Had ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook geitenwollen sokken, handschoenen aandoen en een muts opzetten
Ik gebruik voor het fotograferen altijd mijn UNOX handschoenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had ikmaar hielp niet. Niet heel dikke handschoenen maar kon al niet goed fotograferen met dunne.... en met bevroren vingers is het helemaal kansloos
Had nogal wat bewogen foto's omdat ik niet meer kon voelen hoe hard ik de ontspanner moest indrukken
krijg je geen koude vingertoppen? Mijn vingertoppen doen nog pijn als ik erop drukquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik gebruik voor het fotograferen altijd mijn UNOX handschoenen![]()
Van een handschoen heb ik het topje van de duim en wijsvinger afgeknipt.
Kan prima alles bedienen en mijn handen blijven lekker warm.
Ga ze morgen ook weer gebruiken.
Samen met BrewskieB naar Dijk en Duin in Castricum kijken of we daar wat op de plaat kunnen krijgen.
De kunst van warme handen zit niet in je handschoenen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
krijg je geen koude vingertoppen? Mijn vingertoppen doen nog pijn als ik erop drukIk moet een keer op zoek naar echt goede handschoenen, die fleecedingen zijn niks en die hele dikke kun je niets mee vastpakken
Maar voorlopig ben ik genezen van winterfotografie
Dat mooie hekje wat ik ergens in de wildernis heb gespot ga ik wel in het voorjaar fotograferen
dat werkt bij mij dus omgekeerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
De kunst van warme handen zit niet in je handschoenen.
Het gaat om de body, Als die goed warm is blijven je handen dat ook.
Laatst een test gezien op Discovery. Lieten ze iemand in een vriescel met alleen een onderbroek aan.
Die had dus hele koude handenDe volgende test hadden ze warmte elementen op zijn lijf geplakt.
Bleek dat hij geen koude handen meer kreeg.
Zelf ook al een keer ondervonden. Ging met de fiets en kwam er onderweg achter dat ik eigenlijk te koud gekleed was. Kreeg dus hele pijnlijke koude handen. Heb toen een extra regenjas aan getrokken en waarempel mijn handen werden dus ook weer warm.
Ja dan sta je ook meteen in contact met de koude bron.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat werkt bij mij dus omgekeerdals ik een glas koud water vasthoudt krijg ik het ook meteen koud
Mijn lichaam past zich geloof ik aan aan mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |