Volendam een idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef prupke het volgende:
misschien heb ik volgend jaar wel 6 weken vakantie ..... (maar dat is geen prettige vakantie dan)
een meet ja lijkt me leuk
maar dan wel een keer een beetje in de richting van brabant
richting brabant... niet van brabant af...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volendam een idee.
Haven, het oude dorp en natuurlijk de dijk,
Hoewel ik waarschijnlijk de 4e ook al weer op kantoor hangquote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo morgen nog 1 dagje werken en dan tot 2 7 januari vrij.
G**VER-DE-G**VER!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Chanty het volgende:
*Emmer water boven de deur hangt met een geniale constructie die duidt op gegarandeerd succes morgenochtend
Allereerst goedemorgen en ik ben blij dat ik niet de eerste ben *proest*quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
richting brabant... niet van brabant af...
of je wil me er gewoon niet bijhebben
En ik maar denken dat vrouwen niet zo gemeen zijn........quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Chanty het volgende:
*Emmer water boven de deur hangt met een geniale constructie die duidt op gegarandeerd succes morgenochtend
Gezien de temperaturen van vannacht heb je nu een bult op je hoofd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
G**VER-DE-G**VER!
Welke grappenmaker heeft hier...!
Hmmm, of zelf bestellen op eBay en hem voor 18,50 ook thuis gestuurd krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: op DPZ loopt een inkoopactie voor radio-afstandsbedieningen voor je cam. Zowel Nikon als Canon. EUR 19 per stuk.
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=49433&postdays=0&postorder=asc&start=0
Let op: je moet wel ingelogged zijn om dit topic te kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |