Ons huis gaat in de verkoop. Het huis van de buren heeft 3 kamers meer...quote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Trek je dat erbij of is het huis van de buren zoveel groter?
Ach een vervelende week kan ik er nog wel bij hebben , je wil niet weten wat voor kutjaar ik dit jaar heb gehad. Alles wat maar mis kon gaan is ook daadwerkelijk misquote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Klinkt als een vervelende week
Volgende week beter joh
da's lekker.quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ons huis gaat in de verkoop. Het huis van de buren heeft 3 kamers meer...
Een vrouw met een kutjaar vertelquote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach een vervelende week kan ik er nog wel bij hebben , je wil niet weten wat voor kutjaar ik dit jaar heb gehad. Alles wat maar mis kon gaan is ook daadwerkelijk mis![]()
Ik ga voor een heel nieuw fris, vers nieuw jaar !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
@An
Met veel (ook fotografische) leuke dingenquote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef Ymke het volgende:
Ach een vervelende week kan ik er nog wel bij hebben , je wil niet weten wat voor kutjaar ik dit jaar heb gehad. Alles wat maar mis kon gaan is ook daadwerkelijk mis![]()
Ik ga voor een heel nieuw fris, vers nieuw jaar !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 16 december 2007 20:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Een vrouw met een kutjaar vertel
Ja ik heb een aantal betaalde opdrachten liggenquote:Op zondag 16 december 2007 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met veel (ook fotografische) leuke dingen
Had ik toch beter eerst handschoenen aan moeten trekkenquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja ik heb een aantal betaalde opdrachten liggen
ja stoer he? Ik ben bezig met foto's voor een boek en ga volgende week foto's maken voor een dvd cover en heb pas geleden een taekwon-do festival gedaanquote:
hij heeft z'n kuren heb ik het idee...quote:
Ja dat is precies ook mijn ervaring.quote:Op zondag 16 december 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hij heeft z'n kuren heb ik het idee...
ene moment wilt ie niets laden, andere moment gaat ie als een speer...
Da's idd wel stoerquote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
ja stoer he? Ik ben bezig met foto's voor een boek en ga volgende week foto's maken voor een dvd cover en heb pas geleden een taekwon-do festival gedaan
Ik kan het niet na latenquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd wel stoerBij wat voor boek worden de foto's gemaakt?
Ehm , het is een boek wat gaat over het oprichten van verenigingen / stichtingen ed en hoe je met de financiele kant om moet gaan .(simpel uitgelegd) Bij elk hoofdstuk moeten er dus fotos komen die gerelateerd zijn aan geld / financien .quote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd wel stoerBij wat voor boek worden de foto's gemaakt?
Topquote:Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , het is een boek wat gaat over het oprichten van verenigingen / stichtingen ed en hoe je met de financiele kant om moet gaan .(simpel uitgelegd) Bij elk hoofdstuk moeten er dus fotos komen die gerelateerd zijn aan geld / financien .
ik heb de vrije hand gekregen over hoe en wat de foto's moeten gaan worden
Boek gaat de wereld over , dus ik vind het wel heel spannend om te doen
Zo danquote:Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , het is een boek wat gaat over het oprichten van verenigingen / stichtingen ed en hoe je met de financiele kant om moet gaan .(simpel uitgelegd) Bij elk hoofdstuk moeten er dus fotos komen die gerelateerd zijn aan geld / financien .
ik heb de vrije hand gekregen over hoe en wat de foto's moeten gaan worden
Boek gaat de wereld over , dus ik vind het wel heel spannend om te doen
Welkom terugquote:Op maandag 17 december 2007 07:49 schreef freud het volgende:
Aloha allen! Ik ben niet dood, ondanks alle geruchten. Net terug van 4 dagen Londen. Flink ook rondgezworven in de subway daar, en erg leuke plaatjes geschoten (al zeg ik het zelf). iPod en een cam met fish erop zijn een perfecte match. Als ik de tijd kan vinden zal ik een showcase in elkaar flansen (naast de showcase van de junkieshoot en kickboxen).
Ga een klein beetje bijlezen. Wel erg tof Ymke!!
Mod die een cd hoes op zinj naam heeft, nu Ymke met het boek, P en Yoni die concerten doen, etc, etc. Ik hoop dat jullie de gewone mensch niet vergeten als jullie beroemd zijn
.
Dat klint als of goed gekneusd cq gebroken.quote:Op maandag 17 december 2007 10:53 schreef prupke het volgende:
* prupke vandaag gaat hinkelen om vooruit te komen...
klote teen van me is helemaal dik , rood en blauw enz
ow en mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |