quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
olie en ecoline om een punaise te fotograferen
Ligt er helemaal aan wat je inpakt , en hoequote:Op zondag 16 december 2007 18:48 schreef -Marjo- het volgende:
Inpakken is stom...
quote:Op zondag 16 december 2007 17:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoi An,
De boom lijkt wel niet helegaar scherp.
En die 2de kat ook niet
Waarvoor ben je aan het inpakken dan? Kerstcadeau's?quote:Op zondag 16 december 2007 18:48 schreef -Marjo- het volgende:
Inpakken is stom...
Nee man, we gaan verhuizen volgend jaarquote:Op zondag 16 december 2007 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarvoor ben je aan het inpakken dan? Kerstcadeau's?
Tis al erg genoeg dat ik een bril hebquote:
Toch wel binnen de stad of ga je achter de muur wonenquote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee man, we gaan verhuizen volgend jaar
Vertelquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 18:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je inpakt , en hoe![]()
![]()
Wie?quote:
Moiquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 18:21 schreef Ymke het volgende:
Potver , heb ik een hele opzet gemaakt voor een foto van een punaise , zo'n stom doodnormaal ding . Alles staat klaar , waterbak , olie, ecoline achtergrond , belichting , maar nergens in huis een punaise te vinden , wel andere prikinborddingetjes maar geen een punaise![]()
Tip van de week : kijk eerst of je alle benodigheden hebt voordat je aan een opstelling begint
quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee man, we gaan verhuizen volgend jaar
quote:
Hahaha, ik ga een deur verderop. We hebben het huis van de buren gekocht...quote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Toch wel binnen de stad of ga je achter de muur wonen
wel een leuk leven zoquote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Wordt dinsdag dus pas dat ik het weer kan gaan proberen , heb vorige week ook leuke portretten gemaakt , om er thuis achter te komen dat ik vergeten was de instellingen van de vorige keer terug te zetten , dus veeeeeeeeels te hoge iso gebruikt en niks gelukt![]()
En gister wilde ik de deur uit en had de avond daarvoor nogal wat knoflook op en dacht dat ik uit mijn ooghoeken een mondspray zag staan , dus ik spuit dat goedje in mn mond , bleek het cool water van davidoff te zijn
Zucht......
Trek je dat erbij of is het huis van de buren zoveel groter?quote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga een deur verderop. We hebben het huis van de buren gekocht...
quote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Wordt dinsdag dus pas dat ik het weer kan gaan proberen , heb vorige week ook leuke portretten gemaakt , om er thuis achter te komen dat ik vergeten was de instellingen van de vorige keer terug te zetten , dus veeeeeeeeels te hoge iso gebruikt en niks gelukt![]()
En gister wilde ik de deur uit en had de avond daarvoor nogal wat knoflook op en dacht dat ik uit mijn ooghoeken een mondspray zag staan , dus ik spuit dat goedje in mn mond , bleek het cool water van davidoff te zijn
Zucht......
quote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Zucht......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |