ziehier dat de behoefte van vrouwen om geswaffelt te worden gewoon zo elementair is dat het zich al uit op zo'n jonge leeftijd.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ruba het volgende:
een keer in groep acht hadden we uit een heleboel breakouts de piemels eruitgeknipt en op onze wangen en voorhoofd geplakt.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ziehier dat de behoefte van vrouwen om geswaffelt te worden gewoon zo elementair is dat het zich al uit op zo'n jonge leeftijd.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:48 schreef DroogDok het volgende:
Welke foto's bedoel je precies, post eens wat voorbeeltjes.
quote:
Jij ook alquote:Op donderdag 13 december 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
Of die dat Mijn verhaal ofzoKreeg ik toch mooi wel 's een stijve van op m'n twaalfde van al die spannende camping- en manegeverhalen
Klassieker, echtquote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die sex vragen verzonnen ze volgens mij altijd zelf: "Ik heb me vriendje gepijpt en ik proef wat voorvocht/ sperma, kan ik nu zwanger zijn?"
Er stonden er een paar briljante sexvragen in.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef GekkeMat het volgende:
Die las ik idd ook altijden de sex vragen ook
Maar heb er zelf nooit gestaan nee
Hahaha.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er stonden er een paar briljante sexvragen in.
Ik weet niet of deze nou in de Break Out stond. Het stond ieder geval in zo'n puberblad.. Er was een meisje die zich wou ontmaagden met een bevroren frikandel en deze brak door midden. Nu zat er een stuk vlees vast in haar doos.. Maar ze durfde niet naar de doktor, want dat was haar oom..
Ik heb zelf ooit een vragenrubriek beantwoord en die vragen kwamen echt binnen, daar hoefde niks bij verzonnen te wordenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die sex vragen verzonnen ze volgens mij altijd zelf: "Ik heb me vriendje gepijpt en ik proef wat voorvocht/ sperma, kan ik nu zwanger zijn?"
Fijn ,wanneer overleid jequote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben er door die 'vraag rubriek' wel achtergekomen datik genitale wratten had.
Ik heb geniale wratten, wel vervelend, ze verbeteren me telkens.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben er door die 'vraag rubriek' wel achtergekomen datik genitale wratten had.
Deden wij ook altijd, wat een lol had je dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En dan had je weer een sportoernooi/ klassenuitje/ kamp whatever en dan met z'n allen in die break out gaan kijken en die sexvragen oplezen.
Nou, dat is anders wel waarquote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef -skippybal- het volgende:
En ook dan voor 100 gulden ofzo he
Vieze wijven met dikke vette bossen haar en dan in zo'n slecht kutintervieuwtje zeggen dat ze dat zo laat omdat het anders jeukt![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oké, weten we dat ook weer.
Bullshit, na een paar keer ben je er wel aan gewend.quote:
Ze zijn wel altijd onwijs bleek enzo inderdaad!quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat waren toch Oostblokkers? Meen dat ergens gelezen te hebben. Zouden 'modellen' zijn uit voornamelijk Polen en Roemenie. En bekijk die foto's maar eens goed. Ik vind ze iig niet op Hollanders lijken
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik las de breakout aaaaltijd, bestaat hij nu eigenlijk nog?
Jongeren tussen de 15 en 19 die precies weten wat ze willen?! Wat een utopie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.
Het tijdschrift Break Out hield medio 2006 op met bestaan. Plaatsvervanger werd Spam!, een tijdschrift voor jongeren tussen de 15 en 19 jaar die precies weten wat ze willen.
Ik ging ro'nd m'n 12e met vriendinnetjes van die brieven bedenken en opsturenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit een vragenrubriek beantwoord en die vragen kwamen echt binnen, daar hoefde niks bij verzonnen te worden
Als het een ding wat ik niet wil in mijn mailbox.. is het wel spamquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.
Het tijdschrift Break Out hield medio 2006 op met bestaan. Plaatsvervanger werd Spam!, een tijdschrift voor jongeren tussen de 15 en 19 jaar die precies weten wat ze willen.
Populair en te weinig gelezen in 1 zinquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Dat zijn twee zinnen, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Populair en te weinig gelezen in 1 zin.
Sukkelquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Populair en te weinig gelezen in 1 zin.
de Bravo is ook erg idd, die "las" ik altijd als ik op vakantie wasquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef Djeez het volgende:
Bij de Webber verzonnen ze de vragen in het begin wel zelf. Briljante vragen waren dat ook, in de rubriek 'Dokter'. Stond altijd een mooie meid bij met weinig kleren aan. Stond erbij "Kleedt u zich maar vast even uit" En de Break Out is gewoon gejat van het Duitse Bravo, met echt smerige Duitse sloeries. Van die wijven met grote bossen schaamhaar, waar enkele Nederlandse fietsen in zittenn verstopt..
whehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ojaaaaje had toch altijd zo een hunk rubriek achterin
Hadden we dat dikke wijf met die dorito's opgestuurd en gezegd.. "ja dit is mn tante blablabla" en die kwam er in!!!!!!
Webber heb ik ook wel eens gelezen, maar die was echt te flauw voor woorden. Wat is daar eigenlijk mee gebeurt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef Djeez het volgende:
Bij de Webber verzonnen ze de vragen in het begin wel zelf. Briljante vragen waren dat ook, in de rubriek 'Dokter'. Stond altijd een mooie meid bij met weinig kleren aan. Stond erbij "Kleedt u zich maar vast even uit" En de Break Out is gewoon gejat van het Duitse Bravo, met echt smerige Duitse sloeries. Van die wijven met grote bossen schaamhaar, waar enkele Nederlandse fietsen in zittenn verstopt..
Webber is ergens rond de milleniumwisseling ter ziele gegaan..quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Webber heb ik ook wel eens gelezen, maar die was echt te flauw voor woorden. Wat is daar eigenlijk mee gebeurt?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:
post eens wat shots van die break-out pagina'S.
xD zou het iig niet van de daken schreeuwenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:10 schreef youngheartsbefree het volgende:
maar : wie heeft er nou weleens naakt ingestaan? Niemand hier? Lijkt me sterk
Webber was altijd gaafquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Webber is ergens rond de milleniumwisseling ter ziele gegaan..
olotwquote:
praat eens zoals 6.ooo.ooo.oo93860985671241326839348216145373489 miljoen anderen. stinknicht.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb me opgegeven maar ze vonden mijn pik te klein.
ook voor viva's anybody is het me niet gelukt om door de strenge ballotage te komen.
Ja hup inscannen danquote:Op zondag 27 juli 2008 11:16 schreef veldmuis het volgende:
IK HEB NOG EEN PAAR OUDE BREAKOUTS!!!1234567890-
Nee hoor, iemand uit onze buurt had er ooit in gestaan. Voor het geld. (100 guldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat waren toch Oostblokkers? Meen dat ergens gelezen te hebben. Zouden 'modellen' zijn uit voornamelijk Polen en Roemenie. En bekijk die foto's maar eens goed. Ik vind ze iig niet op Hollanders lijken
voorbeeltjesquote:Op donderdag 13 december 2007 12:48 schreef DroogDok het volgende:
Welke foto's bedoel je precies, post eens wat voorbeeltjes.
Ik herken hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:30 schreef PimD het volgende:
[..]
Break Out was echt te goedkoop voor woorden, ook van dat cheapo papier waar roddelblaadjes op worden gedrukt enzo. Maar ja, wel naakte meiden - dus kocht je toch maar de Break Out als 11/12/13 jarige - terwijl de Hitkrant over het algemeen toch net iets beter was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
Hmm ik heb er volgens mij nog wel wat liggen ergens uit een grijs verledenWaar wacht je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef Axia het volgende:
En die brieven van een afgebroken worst/komkommer/pen/courgette wat vast zat in de vagina van een jong meisjeDie waren terug te vinden in de Fancy, BreakOut en de HitKrant...
Bedoel je die vent die op de laatste bladzijde van die botte columns schreef? Man, dat was de voorloper van GeenStijl.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oja de BO!, lang geleden lijkt/is dat al weerMet van die rare zweetbanden en mobieltjesstickers er gratis bij
Er was ook altijd een medewerker die de kneuzigste stukjes schreef (hij moest altijd de kutste C-artiesten interviewen ofzo). Als er iets stoms stond keek je bij de naam en dan was het weer die gast. Jan-Willem Wercher of zo iets, iemand die dat nog herinnert?
vaginaal tapas etenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:38 schreef intraxz het volgende:
Er stond een keer iets in over een meiske dat er een bifiworstje in had gedaan.. En ook iets met stroop en dat het daarna helemaal ging ontsteken.
Hihaho
Ik vergeet nooit meer dat er in zo'n blad een brief van een meisje stond, dat zij had gemasturbeerd met haar tandenborstel en nu allemaal wit slijm in haar onderbroekje hadquote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef Axia het volgende:
En die brieven van een afgebroken worst/komkommer/pen/courgette wat vast zat in de vagina van een jong meisjeDie waren terug te vinden in de Fancy, BreakOut en de HitKrant...
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ruba het volgende:
een keer in groep acht hadden we uit een heleboel breakouts de piemels eruitgeknipt en op onze wangen en voorhoofd geplakt.
Dat was alleen in het beginjaar, in 1994. Idd, dik en mooi papier. Leek wel karton bijna, rook ook lekker. Humor was echt briljant. LAter begon het eeuwige gezeik tussen skaters en gabbers, toen ging het echt bergafwaarts. Maar ik pleit voor een wederopstanding van het blad, ik was vanaf dag 1 lid. Heeft me echt door mijn puberteit heen geholpen dat blad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:59 schreef G-Mart het volgende:
De Webber vond ik vroeger altijd wel tof, zover ik me kan herinneren was dat blad ook altijd op bizar duur papier gedrukt.
Ja, ik las het vanaf het begin, en in 97 gestopt ofzo. Ik kan online ook amper meer wat vinden over de Webber, best jammer is dat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat was alleen in het beginjaar, in 1994. Idd, dik en mooi papier. Leek wel karton bijna, rook ook lekker. Humor was echt briljant. LAter begon het eeuwige gezeik tussen skaters en gabbers, toen ging het echt bergafwaarts. Maar ik pleit voor een wederopstanding van het blad, ik was vanaf dag 1 lid. Heeft me echt door mijn puberteit heen geholpen dat blad.
Terwijl de BO op bijna krantenpapier werd gedrukt, van de Webber kan ik me ook nog iets vaags herinneren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:59 schreef G-Mart het volgende:
De Webber vond ik vroeger altijd wel tof, zover ik me kan herinneren was dat blad ook altijd op bizar duur papier gedrukt.
Waar wel?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:57 schreef Flabbelaar het volgende:
Wat een kick![]()
Mja, OT: daar niet nee
Vivaquote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
zzzzzzippppp *zegt niets *Maar het is wel een nederlands blad
wat hebben we gelachen toen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Prachtig om dit soort oude topics weer bovenaan je AT te zien...
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:36 schreef 3keernix het volgende:
Was een speciaal bureau, studenten die wat bij wouden verdienen van de kleinkunst
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef classpc het volgende:
Als het goed is moet ik nog wel een BreakOut hebben liggen ergens. Eens kijken of ik die kan vinden en inscannen
Doe je dat nog steeds, bij voorkeur in de lokale kiosk?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef starla het volgende:
Ik vond het wel spannend vroeger, piemels kijken.
Liever ongegeneerd in de lokale plusquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds, bij voorkeur in de lokale kiosk?
Als er een nieuwe editie ven FHM of Playboy komt, lees ik het ook in de AKO.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef starla het volgende:
[..]
Liever ongegeneerd in de lokale plus
Daar ging mijn hele kick dus om: hoe heette de 'journalist' (quote:Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef classpc het volgende:
Als het goed is moet ik nog wel een BreakOut hebben liggen ergens. Eens kijken of ik die kan vinden en inscannen
Nee.quote:
Doe maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee.
Als jullie willen kan ik wel dit weekend Fancies meenemen uit het ouderlijk huis (en dan de seksvragen inscannen), maar dan moet ik het wel even weten
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee.
Als jullie willen kan ik wel dit weekend Fancies meenemen uit het ouderlijk huis (en dan de seksvragen inscannen), maar dan moet ik het wel even weten
Deze stond in de Fancy en het was een curryworst. Een klassieker!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze nou in de Break Out stond. Het stond ieder geval in zo'n puberblad.. Er was een meisje die zich wou ontmaagden met een bevroren frikandel en deze brak door midden. Nu zat er een stuk vlees vast in haar doos.. Maar ze durfde niet naar de doktor, want dat was haar oom..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
In Duitsland zie je nog steeds die bladen ligggen, maar goed die lopen op meer fronten wel achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
In Duitsland zie je nog steeds die bladen ligggen, maar goed die lopen op meer fronten wel achterAlleen jammer dat die afbeelding het niet meer doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Bij tinypics zijn de afbeeldingen zo weg dus deze vond ik het snelst.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Fapomatic?!? WTF.
leesbril nodig?quote:Ik kan trouwens geen moer lezen van die letters.
Helaasquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:32 schreef SillyWalks het volgende:
Dat waren "modellen" uit Duitsland ofzo.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Hij heeft het jaren terug al eens een keer bevestigdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat nou helaas? 't Wordt nu bevestigd door de toenmalig hoofdredacteur, mislukte betweter.
Bron?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft het jaren terug al eens een keer bevestigd
Weet ik veel, heb het ooit ergens in een interview gehoord.quote:
Jij weet ook veelquote:
Polen en Hollanders zien toch (ongeveer) hetzelfde eruit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Ik laat het maar zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef sander89 het volgende:
Nu blij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://fapomatic.com/show.php?loc=0932&f=433993683_1.jpg
Aldus Stevie Wonder. Dude, kom op. Oostblokkers hebben echt een eigen soort gezicht/lichaamsbouw/uitstraling. Zo zie je op vakantie altijd wie een Hollander is, een Duitser, een Pool, een Rus en een Chinees (al zijn die best makkelijk).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Polen en Hollanders zien toch (ongeveer) hetzelfde eruit?
Ja precies. Polen zijn meestal klein en fors gebouwd , hebben een bol rond hoofd, en zijn meestal kaal. Nederlanders zijn meestal langer en hebben een wat langwerpiger hoofd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aldus Stevie Wonder. Dude, kom op. Oostblokkers hebben echt een eigen soort gezicht/lichaamsbouw/uitstraling. Zo zie je op vakantie altijd wie een Hollander is, een Duitser, een Pool, een Rus en een Chinees (al zijn die best makkelijk).
Nee, Break Out was een volledig nieuw blad destijds. En alle tienermeisjes móesten het allereerste exemplaar hebben, want daar zat een megagrote poster van de Backstreet Boys inquote:Op zondag 6 september 2009 00:04 schreef TheFrankey het volgende:
break out? Was dat vroeger niet pop foto en had het ook niet ooit een andere naam? Die modellen waren btw buitenlands
Daar hoef je je niet voor te schamen. De Backstreet Boys zijn best wel een stel lekkere wijven als je je ogen samenknijpt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Break Out was een volledig nieuw blad destijds. En alle tienermeisjes móesten het allereerste exemplaar hebben, want daar zat een megagrote poster van de Backstreet Boys in.
en ik had hem uiteraard ook
Ja, ik moest ook altijd wel effe 2 x kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:54 schreef Yestuuur het volgende:
ja dat vond ik heel grappig/spannend als klein kind zijnde
Ja, daar ging ik ook voor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Break Out was een volledig nieuw blad destijds. En alle tienermeisjes móesten het allereerste exemplaar hebben, want daar zat een megagrote poster van de Backstreet Boys in.
en ik had hem uiteraard ook
En toen besloot je lesbisch te worden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:09 schreef Suisse het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook altijd wel effe 2 x kijken.
Ik wist nog wel dat er een jongen in stond met een ranzige pik en ik dacht nog: "zien ze er allemaal zo uit?"
![]()
Als je op zo'n skippybal zit dan zijn ze allemaal viesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:09 schreef Suisse het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook altijd wel effe 2 x kijken.
Ik wist nog wel dat er een jongen in stond met een ranzige pik en ik dacht nog: "zien ze er allemaal zo uit?"
![]()
Neuh hoor, dat nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen besloot je lesbisch te worden?.
quote:Op zondag 11 december 2011 03:22 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand nog scans van de blote jongens in breakout?
blijkbaar is er een markt voorquote:Op zondag 11 december 2011 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
alsof er iemand daar op zit te wachten
Dan heb je vast wel foto's voor RobbieBoy.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
Ik heb er weleens naakt op gestaan
quote:Op zondag 11 december 2011 03:22 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand nog scans van de blote jongens in breakout?
Wat ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ruba het volgende:
En daarom kegel je dit topic maar naar bovenquote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Brammos85 het volgende:
Al die vage beloftes, en tóch geen BreakOut scans! Jammer! Had zo gehoopt op wat nostalgie!
Was ie gevallen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
Ik heb er weleens naakt op gestaan
Juist, want ik ben benieuwd of ze ooit nog gaan komenquote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En daarom kegel je dit topic maar naar boven
quote:Op maandag 14 april 2014 16:09 schreef trovey het volgende:
Ik ken het hele blad niet, zeker weer te oud voor.
Nope, zegt me niets....ik zal wel een voorloper gekend hebben toen ik tiener was.quote:
U heeft een dramatisch slechte jeugd gehad.quote:Op maandag 14 april 2014 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Nope, zegt me niets....ik zal wel een voorloper gekend hebben toen ik tiener was.
Nee hoor, blad had gewoon een andere naam.quote:Op maandag 14 april 2014 16:17 schreef Brammos85 het volgende:
[..]
U heeft een dramatisch slechte jeugd gehad.
lees het topic, Kwalitatief zéér hoogstaand blad dit. Onevenaarbaarquote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, blad had gewoon een andere naam.
Ik denk dat ik het inmiddels ontgroeid ben.quote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Brammos85 het volgende:
[..]
lees het topic, Kwalitatief zéér hoogstaand blad dit. Onevenaarbaar
Stonden daar minderjarigen naakt in dan? Dat zal wel niet toch?quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef peleetje het volgende:
Ik heb wel naakt gestaan maar niet in breakout.
Volgens mij waren dat ook geen Nederlands. Wie gaat er nou ook op die leeftijd in zo'n blad staan.
Zou kunnen. Het is een blad uit de jaren 90.quote:Op maandag 14 april 2014 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Nope, zegt me niets....ik zal wel een voorloper gekend hebben toen ik tiener was.
Toen was ik inderdaad de tienerleeftijd al zeer ruim voorbij.quote:Op maandag 14 april 2014 17:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het is een blad uit de jaren 90.
Toevallig stonden ze vorige week op telenaakt.nlquote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Brammos85 het volgende:
Al die vage beloftes, en tóch geen BreakOut scans! Jammer! Had zo gehoopt op wat nostalgie!
Geen idee. Maar het was toch een blad voor tieners. Me dunkt dat daar geen 20tigers in stonden dan.quote:Op maandag 14 april 2014 17:03 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Stonden daar minderjarigen naakt in dan? Dat zal wel niet toch?
yup 16 jarige! en ow wat vond ik dat spannend... vorige week de foto's nog gezien... en allemaal bos haarquote:Op maandag 14 april 2014 17:03 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Stonden daar minderjarigen naakt in dan? Dat zal wel niet toch?
quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef peleetje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het was toch een blad voor tieners. Me dunkt dat daar geen 20tigers in stonden dan.
Valt dat niet onder kinderporno of iets dergelijks dan?quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef revpolen het volgende:
[..]
yup 16 jarige! en ow wat vond ik dat spannend... vorige week de foto's nog gezien... en allemaal bos haar
Kon dus blijkbaar enorm goed in die tijd.quote:Op maandag 14 april 2014 21:05 schreef Baran09 het volgende:
[..]
[..]
Valt dat niet onder kinderporno of iets dergelijks dan?
Het is geen porno als de persoon niet op een seksueel gentinte manier wordt afgebeeld. Zoals een provocatieve pose of andere elementen waardoor het een porno foto is. Het waren ook strict anatomische foto's altijd.quote:Op maandag 14 april 2014 21:05 schreef Baran09 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
quote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef revpolen het volgende:
voor de geintreseerdeKan gewoon, 16 en 17 jaar !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Waar is zijn been (nee, niet die geblurdequote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:05 schreef Baran09 het volgende:
[..]
[..]
Lees het topic eensquote:Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef Brammos85 het volgende:
Hahaha, die scans op telenaakt. daar doen we het toch allemaal voor. Nu alleen nog iemand vinden die er écht heeft ingestaan
Ja maar, ook die mensen moeten te vinden zijn toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Lees het topic eensHet waren gewoon Oost-Europese 'modellen' die ervoor betaald kregen, die hele rubriek was fake.
De vraag is: moeten dat wel willen?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:42 schreef Brammos85 het volgende:
[..]
Ja maar, ook die mensen moeten te vinden zijn toch?
Ben wel benieuwd. Tegenwoordig is alles zo preuts in bladen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:38 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
De vraag is: moeten dat wel willen?
In de YES stonden toch ook naakte chicks?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Tegenwoordig is alles zo preuts in bladen.
Geen idee, nooit gelezenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:59 schreef peleetje het volgende:
[..]
In de YES stonden toch ook naakte chicks?
AnyBody, in de Vivaquote:Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef MikeyMo het volgende:
Er was een wijvenblad die dan zo'n mybody sectie had waar dan een lezer, zonder hoofd, naakt op de foto ging en vertelde waar ze allemaal niet blij mee was enzo...
Goud!!!!!! whahahahquote:Op donderdag 13 december 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik keek, de rest van het blad boeide me niet zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |