ziehier dat de behoefte van vrouwen om geswaffelt te worden gewoon zo elementair is dat het zich al uit op zo'n jonge leeftijd.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ruba het volgende:
een keer in groep acht hadden we uit een heleboel breakouts de piemels eruitgeknipt en op onze wangen en voorhoofd geplakt.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ziehier dat de behoefte van vrouwen om geswaffelt te worden gewoon zo elementair is dat het zich al uit op zo'n jonge leeftijd.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:48 schreef DroogDok het volgende:
Welke foto's bedoel je precies, post eens wat voorbeeltjes.
quote:
Jij ook alquote:Op donderdag 13 december 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
Of die dat Mijn verhaal ofzoKreeg ik toch mooi wel 's een stijve van op m'n twaalfde van al die spannende camping- en manegeverhalen
Klassieker, echtquote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die sex vragen verzonnen ze volgens mij altijd zelf: "Ik heb me vriendje gepijpt en ik proef wat voorvocht/ sperma, kan ik nu zwanger zijn?"
Er stonden er een paar briljante sexvragen in.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef GekkeMat het volgende:
Die las ik idd ook altijden de sex vragen ook
Maar heb er zelf nooit gestaan nee
Hahaha.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er stonden er een paar briljante sexvragen in.
Ik weet niet of deze nou in de Break Out stond. Het stond ieder geval in zo'n puberblad.. Er was een meisje die zich wou ontmaagden met een bevroren frikandel en deze brak door midden. Nu zat er een stuk vlees vast in haar doos.. Maar ze durfde niet naar de doktor, want dat was haar oom..
Ik heb zelf ooit een vragenrubriek beantwoord en die vragen kwamen echt binnen, daar hoefde niks bij verzonnen te wordenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die sex vragen verzonnen ze volgens mij altijd zelf: "Ik heb me vriendje gepijpt en ik proef wat voorvocht/ sperma, kan ik nu zwanger zijn?"
Fijn ,wanneer overleid jequote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben er door die 'vraag rubriek' wel achtergekomen datik genitale wratten had.
Ik heb geniale wratten, wel vervelend, ze verbeteren me telkens.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben er door die 'vraag rubriek' wel achtergekomen datik genitale wratten had.
Deden wij ook altijd, wat een lol had je dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En dan had je weer een sportoernooi/ klassenuitje/ kamp whatever en dan met z'n allen in die break out gaan kijken en die sexvragen oplezen.
Nou, dat is anders wel waarquote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef -skippybal- het volgende:
En ook dan voor 100 gulden ofzo he
Vieze wijven met dikke vette bossen haar en dan in zo'n slecht kutintervieuwtje zeggen dat ze dat zo laat omdat het anders jeukt![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oké, weten we dat ook weer.
Bullshit, na een paar keer ben je er wel aan gewend.quote:
Ze zijn wel altijd onwijs bleek enzo inderdaad!quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat waren toch Oostblokkers? Meen dat ergens gelezen te hebben. Zouden 'modellen' zijn uit voornamelijk Polen en Roemenie. En bekijk die foto's maar eens goed. Ik vind ze iig niet op Hollanders lijken
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik las de breakout aaaaltijd, bestaat hij nu eigenlijk nog?
Jongeren tussen de 15 en 19 die precies weten wat ze willen?! Wat een utopie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.
Het tijdschrift Break Out hield medio 2006 op met bestaan. Plaatsvervanger werd Spam!, een tijdschrift voor jongeren tussen de 15 en 19 jaar die precies weten wat ze willen.
Ik ging ro'nd m'n 12e met vriendinnetjes van die brieven bedenken en opsturenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit een vragenrubriek beantwoord en die vragen kwamen echt binnen, daar hoefde niks bij verzonnen te worden
Als het een ding wat ik niet wil in mijn mailbox.. is het wel spamquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.
Het tijdschrift Break Out hield medio 2006 op met bestaan. Plaatsvervanger werd Spam!, een tijdschrift voor jongeren tussen de 15 en 19 jaar die precies weten wat ze willen.
Populair en te weinig gelezen in 1 zinquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Dat zijn twee zinnen, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Populair en te weinig gelezen in 1 zin.
Sukkelquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Populair en te weinig gelezen in 1 zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop