voorbeeltjesquote:Op donderdag 13 december 2007 12:48 schreef DroogDok het volgende:
Welke foto's bedoel je precies, post eens wat voorbeeltjes.
Ik herken hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:30 schreef PimD het volgende:
[..]
Break Out was echt te goedkoop voor woorden, ook van dat cheapo papier waar roddelblaadjes op worden gedrukt enzo. Maar ja, wel naakte meiden - dus kocht je toch maar de Break Out als 11/12/13 jarige - terwijl de Hitkrant over het algemeen toch net iets beter was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
Hmm ik heb er volgens mij nog wel wat liggen ergens uit een grijs verledenWaar wacht je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef Axia het volgende:
En die brieven van een afgebroken worst/komkommer/pen/courgette wat vast zat in de vagina van een jong meisjeDie waren terug te vinden in de Fancy, BreakOut en de HitKrant...
Bedoel je die vent die op de laatste bladzijde van die botte columns schreef? Man, dat was de voorloper van GeenStijl.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oja de BO!, lang geleden lijkt/is dat al weerMet van die rare zweetbanden en mobieltjesstickers er gratis bij
Er was ook altijd een medewerker die de kneuzigste stukjes schreef (hij moest altijd de kutste C-artiesten interviewen ofzo). Als er iets stoms stond keek je bij de naam en dan was het weer die gast. Jan-Willem Wercher of zo iets, iemand die dat nog herinnert?
vaginaal tapas etenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:38 schreef intraxz het volgende:
Er stond een keer iets in over een meiske dat er een bifiworstje in had gedaan.. En ook iets met stroop en dat het daarna helemaal ging ontsteken.
Hihaho
Ik vergeet nooit meer dat er in zo'n blad een brief van een meisje stond, dat zij had gemasturbeerd met haar tandenborstel en nu allemaal wit slijm in haar onderbroekje hadquote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef Axia het volgende:
En die brieven van een afgebroken worst/komkommer/pen/courgette wat vast zat in de vagina van een jong meisjeDie waren terug te vinden in de Fancy, BreakOut en de HitKrant...
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ruba het volgende:
een keer in groep acht hadden we uit een heleboel breakouts de piemels eruitgeknipt en op onze wangen en voorhoofd geplakt.
Dat was alleen in het beginjaar, in 1994. Idd, dik en mooi papier. Leek wel karton bijna, rook ook lekker. Humor was echt briljant. LAter begon het eeuwige gezeik tussen skaters en gabbers, toen ging het echt bergafwaarts. Maar ik pleit voor een wederopstanding van het blad, ik was vanaf dag 1 lid. Heeft me echt door mijn puberteit heen geholpen dat blad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:59 schreef G-Mart het volgende:
De Webber vond ik vroeger altijd wel tof, zover ik me kan herinneren was dat blad ook altijd op bizar duur papier gedrukt.
Ja, ik las het vanaf het begin, en in 97 gestopt ofzo. Ik kan online ook amper meer wat vinden over de Webber, best jammer is dat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat was alleen in het beginjaar, in 1994. Idd, dik en mooi papier. Leek wel karton bijna, rook ook lekker. Humor was echt briljant. LAter begon het eeuwige gezeik tussen skaters en gabbers, toen ging het echt bergafwaarts. Maar ik pleit voor een wederopstanding van het blad, ik was vanaf dag 1 lid. Heeft me echt door mijn puberteit heen geholpen dat blad.
Terwijl de BO op bijna krantenpapier werd gedrukt, van de Webber kan ik me ook nog iets vaags herinneren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:59 schreef G-Mart het volgende:
De Webber vond ik vroeger altijd wel tof, zover ik me kan herinneren was dat blad ook altijd op bizar duur papier gedrukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |