de Bravo is ook erg idd, die "las" ik altijd als ik op vakantie wasquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef Djeez het volgende:
Bij de Webber verzonnen ze de vragen in het begin wel zelf. Briljante vragen waren dat ook, in de rubriek 'Dokter'. Stond altijd een mooie meid bij met weinig kleren aan. Stond erbij "Kleedt u zich maar vast even uit" En de Break Out is gewoon gejat van het Duitse Bravo, met echt smerige Duitse sloeries. Van die wijven met grote bossen schaamhaar, waar enkele Nederlandse fietsen in zittenn verstopt..
whehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ojaaaaje had toch altijd zo een hunk rubriek achterin
Hadden we dat dikke wijf met die dorito's opgestuurd en gezegd.. "ja dit is mn tante blablabla" en die kwam er in!!!!!!
Webber heb ik ook wel eens gelezen, maar die was echt te flauw voor woorden. Wat is daar eigenlijk mee gebeurt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef Djeez het volgende:
Bij de Webber verzonnen ze de vragen in het begin wel zelf. Briljante vragen waren dat ook, in de rubriek 'Dokter'. Stond altijd een mooie meid bij met weinig kleren aan. Stond erbij "Kleedt u zich maar vast even uit" En de Break Out is gewoon gejat van het Duitse Bravo, met echt smerige Duitse sloeries. Van die wijven met grote bossen schaamhaar, waar enkele Nederlandse fietsen in zittenn verstopt..
Webber is ergens rond de milleniumwisseling ter ziele gegaan..quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Webber heb ik ook wel eens gelezen, maar die was echt te flauw voor woorden. Wat is daar eigenlijk mee gebeurt?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:
post eens wat shots van die break-out pagina'S.
xD zou het iig niet van de daken schreeuwenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:10 schreef youngheartsbefree het volgende:
maar : wie heeft er nou weleens naakt ingestaan? Niemand hier? Lijkt me sterk
Webber was altijd gaafquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Webber is ergens rond de milleniumwisseling ter ziele gegaan..
olotwquote:
praat eens zoals 6.ooo.ooo.oo93860985671241326839348216145373489 miljoen anderen. stinknicht.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb me opgegeven maar ze vonden mijn pik te klein.
ook voor viva's anybody is het me niet gelukt om door de strenge ballotage te komen.
Ja hup inscannen danquote:Op zondag 27 juli 2008 11:16 schreef veldmuis het volgende:
IK HEB NOG EEN PAAR OUDE BREAKOUTS!!!1234567890-
Nee hoor, iemand uit onze buurt had er ooit in gestaan. Voor het geld. (100 guldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat waren toch Oostblokkers? Meen dat ergens gelezen te hebben. Zouden 'modellen' zijn uit voornamelijk Polen en Roemenie. En bekijk die foto's maar eens goed. Ik vind ze iig niet op Hollanders lijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |