Bron?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft het jaren terug al eens een keer bevestigd
Weet ik veel, heb het ooit ergens in een interview gehoord.quote:
Jij weet ook veelquote:
Polen en Hollanders zien toch (ongeveer) hetzelfde eruit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat waren toch Oostblokkers? Meen dat ergens gelezen te hebben. Zouden 'modellen' zijn uit voornamelijk Polen en Roemenie. En bekijk die foto's maar eens goed. Ik vind ze iig niet op Hollanders lijken
Ik laat het maar zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef sander89 het volgende:
Nu blij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://fapomatic.com/show.php?loc=0932&f=433993683_1.jpg
Aldus Stevie Wonder. Dude, kom op. Oostblokkers hebben echt een eigen soort gezicht/lichaamsbouw/uitstraling. Zo zie je op vakantie altijd wie een Hollander is, een Duitser, een Pool, een Rus en een Chinees (al zijn die best makkelijk).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Polen en Hollanders zien toch (ongeveer) hetzelfde eruit?
Ja precies. Polen zijn meestal klein en fors gebouwd , hebben een bol rond hoofd, en zijn meestal kaal. Nederlanders zijn meestal langer en hebben een wat langwerpiger hoofd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aldus Stevie Wonder. Dude, kom op. Oostblokkers hebben echt een eigen soort gezicht/lichaamsbouw/uitstraling. Zo zie je op vakantie altijd wie een Hollander is, een Duitser, een Pool, een Rus en een Chinees (al zijn die best makkelijk).
Nee, Break Out was een volledig nieuw blad destijds. En alle tienermeisjes móesten het allereerste exemplaar hebben, want daar zat een megagrote poster van de Backstreet Boys inquote:Op zondag 6 september 2009 00:04 schreef TheFrankey het volgende:
break out? Was dat vroeger niet pop foto en had het ook niet ooit een andere naam? Die modellen waren btw buitenlands
Daar hoef je je niet voor te schamen. De Backstreet Boys zijn best wel een stel lekkere wijven als je je ogen samenknijpt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Break Out was een volledig nieuw blad destijds. En alle tienermeisjes móesten het allereerste exemplaar hebben, want daar zat een megagrote poster van de Backstreet Boys in.
en ik had hem uiteraard ook
Ja, ik moest ook altijd wel effe 2 x kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:54 schreef Yestuuur het volgende:
ja dat vond ik heel grappig/spannend als klein kind zijnde
Ja, daar ging ik ook voor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Break Out was een volledig nieuw blad destijds. En alle tienermeisjes móesten het allereerste exemplaar hebben, want daar zat een megagrote poster van de Backstreet Boys in.
en ik had hem uiteraard ook
En toen besloot je lesbisch te worden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:09 schreef Suisse het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook altijd wel effe 2 x kijken.
Ik wist nog wel dat er een jongen in stond met een ranzige pik en ik dacht nog: "zien ze er allemaal zo uit?"
![]()
Als je op zo'n skippybal zit dan zijn ze allemaal viesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:09 schreef Suisse het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook altijd wel effe 2 x kijken.
Ik wist nog wel dat er een jongen in stond met een ranzige pik en ik dacht nog: "zien ze er allemaal zo uit?"
![]()
Neuh hoor, dat nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen besloot je lesbisch te worden?.
quote:Op zondag 11 december 2011 03:22 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand nog scans van de blote jongens in breakout?
blijkbaar is er een markt voorquote:Op zondag 11 december 2011 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
alsof er iemand daar op zit te wachten
Dan heb je vast wel foto's voor RobbieBoy.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
Ik heb er weleens naakt op gestaan
quote:Op zondag 11 december 2011 03:22 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand nog scans van de blote jongens in breakout?
Wat ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ruba het volgende:
een keer in groep acht hadden we uit een heleboel breakouts de piemels eruitgeknipt en op onze wangen en voorhoofd geplakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |