quote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Meganog het volgende:
Selene voelt zich dik en bleek.
De dames leuteren in de kapsalon, kan nog wel een paar uurtjes duren.
Ik heb een dejavu geloof ik.
Nou, Amanda vindt het maar niks dat Brian de hele dag weg is. Straks in de buitenwereld gaat ze balen als Brian naar zijn werk moet, ze wil hem de hele dag om zich heen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
Watskebeurt?
Neem een Manipulerend Kutwijf als hoofd-producent, succes verzekerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Copycat het volgende:
Hoe breng ik een goed concept om zeep, les 1.
Ik ben zo blij dat een vriendin van me voor deze bedenkelijke eer heeft bedankt. Alhoewel, dan was het wellicht wel een goed programma geworden.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Neem een Manipulerend Kutwijf als hoofd-producent, succes verzekerd.
Kan Mannie wel de hele dag bij hem zijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Amanda vindt het maar niks dat Brian de hele dag weg is. Straks in de buitenwereld gaat ze balen als Brian naar zijn werk moet, ze wil hem de hele dag om zich heen.
Of iemand die loser ooit een baan aan gaat bieden. Dat wordt gitaarspelen op een straathoek met zijn slagershoedje als centenbakkie.
Ga daar maar van uit!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat een vriendin van me voor deze bedenkelijke eer heeft bedankt. Alhoewel, dan was het wellicht wel een goed programma geworden.
Zeker jammer, ken ik haar van de tv?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat een vriendin van me voor deze bedenkelijke eer heeft bedankt. Alhoewel, dan was het wellicht wel een goed programma geworden.
en der teaserdansje oefenenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan Mannie wel de hele dag bij hem zijn!
Zoals je kunt zien zijn die vervangen door Fries en Tanner.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Doen Jaap en Huub niet meer mee met dit spel?
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef Dreamboy het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk het niet, bevindt zich vooral achter de schermen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Zeker jammer, ken ik haar van de tv?
quote:
Kun je nagaan, Zeurlène heeft net haar haar gestyled.quote:
Amada gaat er dus ook vanuit dat zij niet gaat werken.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Amanda vindt het maar niks dat Brian de hele dag weg is. Straks in de buitenwereld gaat ze balen als Brian naar zijn werk moet, ze wil hem de hele dag om zich heen.
Of iemand die loser ooit een baan aan gaat bieden. Dat wordt gitaarspelen op een straathoek met zijn slagershoedje als centenbakkie.
En Amanda de andere helft, samen hebben ze wel een normaal IQ, jammer dat 2 halven in dit geval geen hele maakt.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef Copycat het volgende:
Het is echt een halve retard, dat kan niet anders.
Zo hoort dat toch in een relaassie, mannetje gaat werken en komt 's avonds thuis bij het smachtende vrouwtje, als ze geluk heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Amada gaat er dus ook vanuit dat zij niet gaat werken.
Ik had het over Amanda. Maar aan Selene's intellect ga ik ook meer en meer twijfelen. En dan gebruik ik het woord intellect al in de meest ruime zin.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef kahaarin het volgende:
En Amanda de andere helft, samen hebben ze wel een normaal IQ, jammer dat 2 halven in dit geval geen hele maakt.
0,5 maal 0,5 is 0,25quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Amanda de andere helft, samen hebben ze wel een normaal IQ, jammer dat 2 halven in dit geval geen hele maakt.
Ach ze hebben zich gisteren een kater gezopen, zijn nu moe en ziekjes, mogen van het hokje op bed liggen, boven de dekens en met schoenen aanquote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker fris met schoenen aan op bed.
Dus er komt niets terecht van "Manny's Nagelstudio"?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Amada gaat er dus ook vanuit dat zij niet gaat werken.
Ik kreeg eerder de indruk, dat Stijn permanent op vakantie was!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Er werd iets omgeroepen, we mochten niet horen wat, een of andere mededeling.
H: Ik ben zo blij dat hij terug is.
S: Was hij op vakantie dan?
A: Geen idee ( alsof het haar niet kan schelen)
Zou Stijn terug zijn?
Want met schoenen aan op de dekens liggen is een mooi toonbeeld van een actieve houding!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef Dark het volgende:
Ach ze hebben zich gisteren een kater gezopen, zijn nu moe en ziekjes, mogen van het hokje op bed liggen, boven de dekens en met schoenen aan
Je twijfel mag je wat mij betreft upgraden tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het over Amanda. Maar aan Selene's intellect ga ik ook meer en meer twijfelen. En dan gebruik ik het woord intellect al in de meest ruime zin.
De illusie wekken dat ze elk moment kan opspringen zeker.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want met schoenen aan op de dekens liggen is een mooi toonbeeld van een actieve houding!
Denk niet dat ze klanten krijgt, ze werkt niet netjes.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus er komt niets terecht van "Manny's Nagelstudio"?
quote:Amanda kan het niet laten om niet met haar haar bezig te zijn. De 19-jarige heeft in Selène een goede partner gevonden. De donkere schone weet er veel van en het lijkt erop dat ze ook weet hoe je er goed mee om moet gaan. Zou het Selène lukken om het haar van Amanda helemaal goed te krijgen? “Wat dacht je van mij toen je net binnenkwam?”, vraagt de 19-jarige zich af. De gastspeelster weet de vraag handig te pareren en geeft geen eenduidig antwoord.
In dit geval is de wens de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder de indruk, dat Stijn permanent op vakantie was!
PoekieWoekie en consorten verblijven in contstante ontkenningquote:Op woensdag 12 december 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
Dubbele ontkenningen blijven moeilijk voor PoekieWoekie en consorten:
[..]
En tangen? Of mag dat niet met nephaar?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef kit2u het volgende:
De dames hebben de grootste moeite zichzelf te vermaken.
Hangen hangen en hangen.
Aha. Dus niets 'ontslag' maar elders DGK op poten proberen te zetten. Dat geeft de burger moed.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik hoop dat Stijn, de uitvoerend producent terug is in DGK -Nederland......
hij deed de afgelopen maanden DGK-scouting-USA.
We gaan het vanzelf merken of Stijn terug is in DGK.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Het maakt mij verder niet uit, maar ik zie dat Selene ook aardig wat kilo'tjes
erbij krijgt in de kooi. Amanda was voor het stoppen van roken al 12 kilo aangekomen.
Alleen de mensen die het meest de lul zijn, vallen kilo's af.
Die redacteurtjes hangen te veel in horecakroegen rond.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
Dubbele ontkenningen blijven moeilijk voor PoekieWoekie en consorten:
[..]
Nu deze DGK weer op de been helpen zou een schone taak zijn voor hem.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dus niets 'ontslag' maar elders DGK op poten proberen te zetten. Dat geeft de burger moed.
Dus is het niet zo gek dat ik denk dat hij terug is, jij maakt mijn dag helemaal goed als het zo is.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit van DGK-Scouting-USA heeft Huub pas 4 december mogen vernemen ,
al die 5 maanden was Stijn op wereldreis volgens Jaap en Huub.
Het zingen gaat dus k*t?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef kit2u het volgende:
Do Re Mi Va Gi Naaaaaah.
DGK is behoorlijk in budget gekelderd. Ik kan me ook voorstellen dat ze Stijn te duur vinden om weer full time aan het programma te koppelen. Vooral omdat dit de gemiddelde kijker niet boeit. Die wil een hapklare platte soap.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dark het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf merken of Stijn terug is in DGK.
Als er steeds weer uitgekauwde verhaallijnen en oude concepten uit de sloot worden gehaald, is Stijn nog op wereldreis!
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK is behoorlijk in budget gekelderd. Ik kan me ook voorstellen dat ze Stijn te duur vinden om weer full time aan het programma te koppelen. Vooral omdat dit de gemiddelde kijker niet boeit. Die wil een hapklare platte soap.Kan me ook voorstellen dat Stijn zélf geen zin meer heeft in die dombo's.
Stijn gaat janken als hij ziet wat ze er in zijn afwezigheid van gemaakt hebbenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK is behoorlijk in budget gekelderd. Ik kan me ook voorstellen dat ze Stijn te duur vinden om weer full time aan het programma te koppelen. Vooral omdat dit de gemiddelde kijker niet boeit. Die wil een hapklare platte soap.
Kan me ook voorstellen dat Stijn zélf geen zin meer heeft in die dombo's.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:37 schreef soylent het volgende:
15:23 Zoent Luc vies?
Hoe zit het nu eigenlijk tussen Selène en Luc? Amanda vraagt het de gastspeelster... "Ik heb een klik met hem en raakvlakken, maar geen vlindertjes", antwoordt Selène eerlijk. "Ik heb ook niet echt de behoefte om hem te zoenen", voegt ze eraan toe. Zal Luc leuk vinden! Zei hij voor het weekend niet dat hij het daten met interviewster Roekshana stop heeft gezet, omdat hij Selène was tegengekomen? Helaas Luc, je lijkt de verkeerde keus gemaakt te hebben!
Bron: Villa Vandaag, 12-12-2007
Tis een zelfsneeuwende kerstboomquote:Op woensdag 12 december 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Waar komt die nepsneeuw vandaan bij die blauwknipperende kerstboom, het wordt steeds erger.
Oh, dan komt dit beter uit in het groene truitje van Selene,quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
BTW, die lovehandles had Zeurlène al hoor.![]()
En wraak is zoet in dit geval.quote:
Tuurlijk. Het kan heel goed zijn dat de kwaliteiten van Stijn zijn ingezet op een plek waar daar meer profijt van verwacht wordt.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo?
En kan het niet zo zijn dat Stijn gewoon is blijven werken voor DGK maar dan in de USA?
Ik moet beter leren lezen, dacht dat je bedoelde dat Stijn er een hapklare platte soap van maakte, sorry.quote:
Neu! Laat plat maar aan pannekoek over.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet beter leren lezen, dacht dat je bedoelde dat Stijn er een hapklare platte soap van maakte, sorry.
Ja hoor Poekiwoeki, Brian heeft zich prima staande gehouden, helemaal niet lopen verdedigen, schreeuwen en schelden.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58339&sess=12617
(Brian wordt aangesproken over het Cora gebeuren)
Dat ga ik eens even bekijken.
De anderen hebben vanmorgen St.Brian te kakken gezet dus hebben ze nu streamstraf denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Wat zijn dit voor waanzinnige streams. Zagen we eerst tenminste nog de paarden, nu is het twee keer villa in de schemering.
Zijn de anderen soms aan het decoreren met de kerstelfjes ofzo?
Misschien nog meer nepkerstbomen met nepsneeuw en blauwknipperende lampjes.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Zijn de anderen soms aan het decoreren met de kerstelfjes ofzo?
Te gek hoor. Ik ging daarstraks boodschappen doen, kwam terug, en zag dat er nog steeds geen nieuwe COS was. Toen dacht ik al 'iedereen uit pure verveling afgehaakt'. Maar toen zag je althans nog Jaap die vaag aan het inpakken was, daarna was het paarden, en nu alleen nog maar villa en een gastspeelster die ons een ruk aangaat.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De anderen hebben vanmorgen St.Brian te kakken gezet dus hebben ze nu streamstraf denk ik.
Het ergst is eigenlijk Rob die maar blijft zeggen dat ze het goed doet. Het is om te janken zo slecht.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef Meganog het volgende:
Selene begint Nadia trekjes te vertonen.
Janken!
Ik heb ook naar dat ding zitten kijken (toen we nog íets mochten zien). Volgens mij is het net zo'n principe als die kleine fonteintjes in de huiskamer: water loopt langs draadjes en wordt weer omhoog gepompt om weer te stromen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien nog meer nepkerstbomen met nepsneeuw en blauwknipperende lampjes.
Ze moeten dat huis zo versieren als wat we zagen op youtube. Dat is pas tof!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook naar dat ding zitten kijken (toen we nog íets mochten zien). Volgens mij is het net zo'n principe als die kleine fonteintjes in de huiskamer: water loopt langs draadjes en wordt weer omhoog gepompt om weer te stromen.
Oh ja! En dan Jaap als kerstman parkeren in de de tuin.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze moeten dat huis zo versieren als wat we zagen op youtube. Dat is pas tof!
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef Meganog het volgende:
Selene begint Nadia trekjes te vertonen.
Janken!
Die jankerd jankt omdat ze zelf in de gaten heeft dat het om te janken is wat ze doet, drama...........quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom jankt die jankerd nou weer?
Oh, ik weet van het bestaan niet af maar het zou kunnen. Morgen direct even naar Intratuin.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook naar dat ding zitten kijken (toen we nog íets mochten zien). Volgens mij is het net zo'n principe als die kleine fonteintjes in de huiskamer: water loopt langs draadjes en wordt weer omhoog gepompt om weer te stromen.
Ja we klagen wel eens, maar DGK is best leerzaamquote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik weet van het bestaan niet af maar het zou kunnen. Morgen direct even naar Intratuin.
Dank jequote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58339&sess=12617
(Brian wordt aangesproken over het Cora gebeuren)
Dat ga ik eens even bekijken.
Nóu!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja we klagen wel eens, maar DGK is best leerzaam
Pffff, ik was al bang dat ik naar een programma zat te kijken speciaal gemaakt voor retards, maar je stelt me helemaal gerust.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja we klagen wel eens, maar DGK is best leerzaam
Roekshana en consorten zijn zoooooooooo eerlijke mensen!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor Poekiwoeki, Brian heeft zich prima staande gehouden, helemaal niet lopen verdedigen, schreeuwen en schelden.![]()
Ik zou me dood schamen als dat familie van mij zou zijn, gatverdamme wat een creep.
Vanwege het aanpakken van Brian eerder vandaag, bedoel je? Maar dan zouden ze ook moeten weten (via de niet bewegende camera's?) dat ze niet in beeld zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, ik was al bang dat ik naar een programma zat te kijken speciaal gemaakt voor retards, maar je stelt me helemaal gerust.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Huub en Jaap op de naughty chair zitten. Die manipulatieve KutFlens weigert de streams op de jongens te zetten, te gek voor woorden eigenlijk.
Deze gastspeelster is veel vaker in beeld dan de meeste bewoners.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik vind het echt te achterlijk voor woorden dat een doos van een gastspeelster zangles krijgt, Rob wil zekere ook met alle geweld met zijn schjmoel op de buis
Ik ben er van overtuigd dat ze dat weten zodat ze het wel uit hun hoofd laten Holy Kubatz nog eens aan te pakken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanwege het aanpakken van Brian eerder vandaag, bedoel je? Maar dan zouden ze ook moeten weten (via de niet bewegende camera's?) dat ze niet in beeld zijn.
Welkom Montolivio (vanwaar die naam?) en weet dat FOK! meer is dan COSquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Hey Cos-ers ik heb me ook maar eens een account aan gemaakt.
Las altijd COS al maar nu kan ik mijn mening ook geven.
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Hey Cos-ers ik heb ook maar eens een account aan gemaakt.
Welkom en COS gezellig mee. Je komt wel op een heel ongelukkig moment binnen, ik bedoel qua streams, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Montolivio is niet mijn eigen naam , is voetballer van Fiorentina.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welkom Montolivio (vanwaar die naam?) en weet dat FOK! meer is dan COS.
Aha. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef Montolivio het volgende:
Montolivio is niet mijn eigen naam , is voetballer van Fiorentina.
Was de eerste naam die in me op kwam.
Weet iemand al, waarom Jaap aan het inpakken is?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Te gek hoor. Ik ging daarstraks boodschappen doen, kwam terug, en zag dat er nog steeds geen nieuwe COS was. Toen dacht ik al 'iedereen uit pure verveling afgehaakt'. Maar toen zag je althans nog Jaap die vaag aan het inpakken was, daarna was het paarden, en nu alleen nog maar villa en een gastspeelster die ons een ruk aangaat.
Ik weet het in elk geval niet. Er stonden dozen op zijn bed en hij was zijn lades aan het uitruimen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Weet iemand al, waarom Jaap aan het inpakken is?
Moet hij zijn kamer verlaten voor een nieuwe gast(en)??
Het zou me niets verbazen. Sowieso moet het onder die pruik toch een drukte van jewelste zijn, qua krioelende beestjes en haar- en huidschilfers. Heeft ze 'm al eens af gezet?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef blomst het volgende:
Gaat Amanda met kroontje en pruik onder de douche?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja! En dan Jaap als kerstman parkeren in de de tuin.
Af en toe 's nachts maar dat mogen wij natuurlijk niet zien en 's ochtends heeft ze hem op voordat een camera haar gespot heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Sowieso moet het onder die pruik toch een drukte van jewelste zijn, qua krioelende beestjes en haar- en huidschilfers. Heeft ze 'm al eens af gezet?
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat Selene de master bedroom kreeg,quote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Goh, we mogen nu ook kijken naar een lege slaapkamer. Het moet toch niet gekker worden,
wat is dit?
Op .38 is er een bug, bij .40 is het weer over.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Montolivio het volgende:
Fok is ongelovelijk sloom bij mij , ben ik de enige?
Nee, is hier ook. Gebeurt elke keer als een nieuwe user zich registreert en mee gaat postenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Montolivio het volgende:
Fok is ongelovelijk sloom bij mij , ben ik de enige?
quote:
Heb je het nu over revolvers?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef Lobasca het volgende:
Op .38 is er een bug, bij .40 is het weer over.
Fijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Ik denk wel dat ze hem af en toe afzet om eens flink te kunnen krabben.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Sowieso moet het onder die pruik toch een drukte van jewelste zijn, qua krioelende beestjes en haar- en huidschilfers. Heeft ze 'm al eens af gezet?
Ik ben nu terug van boodschappen doen, er is echt niets gebeurd geloof ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Te gek hoor. Ik ging daarstraks boodschappen doen, kwam terug, en zag dat er nog steeds geen nieuwe COS was. Toen dacht ik al 'iedereen uit pure verveling afgehaakt'. Maar toen zag je althans nog Jaap die vaag aan het inpakken was, daarna was het paarden, en nu alleen nog maar villa en een gastspeelster die ons een ruk aangaat.
Let it snow, let it snow, let it snow!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hem af en toe afzet om eens flink te kunnen krabben.
Spreekt toch vanzelf dat Brian het véél leuker heeft gehad dan Lieke? Brian, die weet dat soort dingen op waarde te schatten, weet je.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben nu terug van boodschappen doen, er is echt niets gebeurd geloof ik.![]()
Het zal me benieuwen hoe Lieke en Brian het hebben gehad, zo cosy saampjes naar DOB, fijn gepoetst en geknepen!
Ze moet eens een boekje lezen over pruiken ten tijde van Lodewijk de 14dequote:Op woensdag 12 december 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ok, een paar pics tussendoor is dat toch wel leukquote:Op woensdag 12 december 2007 16:50 schreef eeff het volgende:
Ik kan al een paar dagen geen streams meer krijgen, maar door alleen FOK! te lezen mis ik het niet eens
Er is helaas zo weinig te zien op het momentquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef eeff het volgende:
[..]
Nou ok, een paar pics tussendoor is dat toch wel leuk
Ja en daarom is het zo jammer dat die gierigaard zijn prinsesje niet heeft laten meegaan, dan zou het pas echt perfect zijn geweest, wat een kreng ook die lieke.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Spreekt toch vanzelf dat Brian het véél leuker heeft gehad dan Lieke? Brian, die weet dat soort dingen op waarde te schatten, weet je.
Hou je me dan op de hoogte wanneer het weer los gaat daar?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is helaas zo weinig te zien op het moment
Mijn achterlijke nichtje van 15, ziet er beter uit dan Amanda.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Ik kom echt niet meer bij, kijk dat nou zitten.![]()
[ afbeelding ]
Een prinsesje zonder kasteel, zonder prins en zonder onderdanen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat je dan wel eens lang kunt wachten. Vanaf half zeven - zeven uur krijgen ze weer een verrassing, iets met/van Dreams of Beauty; Amanda kreeg eerder vandaag al een (rode hoeren)jurk en schoentjes. Spectaculair kan het volgens mij nooit worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:54 schreef eeff het volgende:
[..]
Hou je me dan op de hoogte wanneer het weer los gaat daar?
Hoi!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:44 schreef Montolivio het volgende:
is het al bevestigd dat selene inderdaad de nieuwe bewoner word?
Maar wel met de koningin moeder, Hare Majesteit Flens de 1stequote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een prinsesje zonder kasteel, zonder prins en zonder onderdanen.![]()
![]()
![]()
*Woehahahahaha*
Ik snap wat je bedoelt. Bedankt iig voor de infoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan wel eens lang kunt wachten. Tussen half zeven en zeven uur krijgen ze weer een verrassing, iets met/van Dreams of Beauty; Amanda kreeg eerder vandaag al een (rode hoeren)jurk en schoentjes. Spectaculair kan het volgens mij nooit worden.
Laat me raden.....smokey eyes.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Montolivio het volgende:
Amanda gaat nog maar eens doen waar ze goed in is
....maar mét luizen...als in de tijd van Lodewijk de 14de..quote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een prinsesje zonder kasteel, zonder prins en zonder onderdanen.![]()
![]()
![]()
*Woehahahahaha*
Boze stiefmoeder zeker? Ze mocht niet eens met HRH Prins Kubats van likmevestje mee op DOB uitje!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar wel met de koningin moeder, Hare Majesteit Flens de 1ste
Tja, dat dan weer wel, ik ben blij dat er nog geen geur TV/Streams bestaat, wat zal dat kind af en toe rieken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....maar mét luizen...als in de tijd van Lodewijk de 14de..
Hoezo Selene maakt prachtige tvquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Nee, haar geld staat op een rekening in Belgie en daar heeft ze geen pasje van, haar geld is dus (nog) niet rond. Hopelijk blijft dat zo!
hahaha Selene lijkt wel zwanger!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Dan zelf maar creatief worden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hè, niet weer een verzonnen zwangerschap van Zeurlène en Lamme Lulquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, ik was zelf even creatief bezigquote:
Helemaal geweldig!!!! Photoshopqueenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik was zelf even creatief bezigKijk maar naar het gordijn voor haar buik, dat hangt niet recht omlaag.
Hoor je dat, beequeen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:04 schreef eeff het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!!!! Photoshopqueen![]()
Als ze stilzit en lief lacht misschien, als soort van ornamentje, maar als ze haar mond los trekt komt er veelal venijn uit, eerst leek ze wel aardig en spontaan maar dat was blijkbaar haar masker, wat dat betreft past ze precies in kamp B&A, net zo arrogant, kleinzielig en dom.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Hoezo Selene maakt prachtige tv
Haha vind hem wel geweldigquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik was zelf even creatief bezigKijk maar naar het gordijn voor haar buik, dat hangt niet recht omlaag.
Dan ben je haar borsten vergeten, die groeien ook mee als je zwanger bent!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten heb ik juist expres een eind omlaag getrokkenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan ben je haar borsten vergeten, die groeien ook mee als je zwanger bent!![]()
Goed gedaan trouwens, viel niet meteen op dat het nep was.
Valsquote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten heb ik juist expres een eind omlaag getrokken
dit wordt steeds grappiger, idd ze lijken wel op peren!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAAHAAAA!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Het moet nu echt niet gekker worden met die verhaallijnen:
[ afbeelding ]
Die buik van hemquote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik erg slecht dat ik gelijk hier aan dacht?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch na de bevalling, als de borstvoeding is gestopt?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Rob is een bescheiden man die niet meteen in het oog springt.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik zag het in eerste instantie niet.
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik erg slecht dat ik gelijk hier aan dacht?![]()
[ afbeelding ]
Ze is zelf toch ook een beetje vals? Ik erger me er bovendien aan dat ze zo vooruit wordt geschoven, alsof het een echte deelnemer betreft.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is toch na de bevalling, als de borstvoeding is gestopt?![]()
Wel best een beetje vals, me like!
Met haar toekomstige zang cariere , had ik je moed gegeven dat ze vertrok?quote:
Idd, dat vroeg ik me ook al af op pag 1 van deze COS, waarom krijgt een gast zangles en zie of hoor je Jaap en Huub helemaal niet, het is net of zij ertussen gewurmd moet worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is zelf toch ook een beetje vals? Ik erger me er bovendien aan dat ze zo vooruit wordt geschoven, alsof het een echte deelnemer betreft.
Ik erger me er al aan vanaf het moment dat ze binnenkwam.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is zelf toch ook een beetje vals? Ik erger me er bovendien aan dat ze zo vooruit wordt geschoven, alsof het een echte deelnemer betreft.
Teveel eer voor Amanda, de Jostiband is intelligenter en muziekaler bij haar vergeleken.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal niet!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geimplanteerd!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:17 schreef eeff het volgende:
[..]
Ik erger me er al aan vanaf het moment dat ze binnenkwam.
Ineens geaccepteerd door iedereen?
Niet te vertrouwen deze dame; met een microfoontje in d'r oor van mevr Flens
Ik denk dat die kans steeds groter wordt, zeker nu zij zoveel ergernis oproept bij heel veel kijkers/ streamers.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Betrappen we haar toch nog op een beetje inzicht.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
Selene denkt dat iedereen 'anti-mij' is omdat ze geen post heeft gekregen.
Alleen jammer dat oninteressant zijn en impopulair blijkbaar een zeker ticket is voor een plekje in het hok, Dennis, Nadia en nu dus Selene, hoeveel miscasts kun je doen in 1 show?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Betrappen we haar toch nog op een beetje inzicht.
Dreams of beauty kwamen toch? of is dat maar een uurtje?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het idee dat Jaap de MB gaat verlaten. Vanavond allemaal strak in het pak onder het mom van het feest van DOB. Ik denk dat er een nieuw slachtoffer dat hok zal betreden vanavond, net na de PoPo waar Brian hoog gaat eindigen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Dreams of beauty kwam toch? of is dat maar een uurtje?
Die kut van een manipulatieve Flens heeft persoonlijk haar hele belbundel voor Brian ingezet!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het idee dat Jaap de MB gaat verlaten. Vanavond allemaal strak in het pak onder het mom van het feest van DOB. Ik denk dat er een nieuw slachtoffer dat hok zal betreden vanavond, net na de PoPo waar Brian hoog gaat eindigen.
Ten gunste van Amanda en Brian, het koningskoppel van de kooi zeker?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het idee dat Jaap de MB gaat verlaten.
De popo is dus vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Laat Flens haar gang maar gaan, binnenkort staat de volgende miskleun in DGK!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat oninteressant zijn en impopulair blijkbaar een zeker ticket is voor een plekje in het hok, Dennis, Nadia en nu dus Selene, hoeveel miscasts kun je doen in 1 show?
Was Stijn nu terug of niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Laat Flens haar gang maar gaan, binnenkort staat de volgende miskleun in DGK!
Hoe triestquote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Montolivio het volgende:
17:06 - Singing Selène!
Selène heeft inmiddels haar stem weer teruggevonden. Samen met Rob laat ze de meest prachtige ballades horen en het lijkt erop alsof ze een waardig vervangster is van Dennis, de eerdere pupil van Rob. Wie weet slaagt Selène er wel in om een platencontract binnen te slepen?
Villavandaag praat alsof ze de nieuwe bewoner al is..
You tell me. Ik zag zijn kamer helemaal op zijn kop, kleding en verhuisdozen. Vanmiddag hoorde ik hem zeggen dat hij dat hok ging verlaten omdat hij het zat is. Ik dacht aan acting maar nu weet ik het even niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten gunste van Amanda en Brian, het koningskoppel van de kooi zeker?
Ik hoop dat Jaap het ook weer tijd voor actie vind worden. Ze kakken allemaal flink inquote:Op woensdag 12 december 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
You tell me. Ik zag zijn kamer helemaal op zijn kop, kleding en verhuisdozen. Vanmiddag hoorde ik hem zeggen dat hij dat hok ging verlaten omdat hij het zat is. Ik dacht aan acting maar nu weet ik het even niet meer.
Nou, dan kunnen ze nog vaker verstoppertje spelen, wedden dat alleen Selene dan af en toe op audientie mag?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat manipulerende kutwijf is hoofdproducent, Stijn slechts medeproducent maar wie weet. Het wordt tijd dat dat wijf eens flink op haar plaats wordt gezet.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was Stijn nu terug of niet?
Hopelijk wel en fluit hij zij van Flens terug!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58339&sess=12617quote:Op woensdag 12 december 2007 17:35 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik las net in de samenvatting dat brian en huub ruzie hadden vandaag en dat het gescript leek. Wie heeft het gezien en zag het er nep uit?
Brian kwam er niet goed in naar voren, alhoewel wat knip en plakwerk en hij lijkt de winnaar van de discussie, dus je zou denken dat het niet gescript was.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:35 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik las net in de samenvatting dat brian en huub ruzie hadden vandaag en dat het gescript leek. Wie heeft het gezien en zag het er nep uit?
Vrees van welquote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef jassy het volgende:
Jaap speelt nu dat hij weg gaat
Ja dat is zeker,de febo denkt, de mensen geloven het wel.stelletje sukels daar achter.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef jassy het volgende:
Jaap speelt nu dat hij weg gaat
Tuurlijk speelt hij, de vraag is alleen: waarom en voor wie moet hij moven uit de MB?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?![]()
Hij heeft zijn 24h toch niet aangevraagd?
Wat zei Amanda dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:52 schreef jassy het volgende:
SL op 3 en 4
Ok, je kunt ook niet alles bijhouden.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef jassy het volgende:
Geen idee, ik zie ineens het huis, maar ik was naar 1 en 2 aan het luisteren
Ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef jassy het volgende:
Geen idee, ik zie ineens het huis, maar ik was naar 1 en 2 aan het luisteren
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?![]()
Hij heeft zijn 24h toch niet aangevraagd?
B&A waarschijnlijk, misschien dat Selene niet alleen bij de vijand op de kamer wil, samen met Luc bedoel ik, dat kan nog wel eens voor strubbelingen zorgen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt hij, de vraag is alleen: waarom en voor wie moet hij moven uit de MB?
B&A, Zeurlène of een nieuwe wannabe?
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaanquote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
B&A waarschijnlijk, misschien dat Selene niet alleen bij de vijand op de kamer wil, samen met Luc bedoel ik, dat kan nog wel eens voor strubbelingen zorgen.
Hij heeft toch geen huis meer? Ik dacht dat zijn moeder al zijn spullen had ingepakt en verkast.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.
Die doet nooit iets wat haar niets oplevert, asociaal arrogant dom kind!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaan
Voordat ik echt misselijk word ga ik in de pannen roeren, tot straks.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaan
Hij vertelde gister al zoiets dat hij iets naar huis ging sturen, maar of dat het is geen idee?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.
Eetse!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voordat ik echt misselijk word ga ik in de pannen roeren, tot straks.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
JW komt koken? Mooi, dan gaat niemand ergens heen, ook Amanda niet.
net verhuist naar de huiskamer.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
Raar. Je hoort de piano nu in de villa, terwijl ie ook in het kantoor staat. Twee piano's?
Na dat gedoe van vanochtend gezellig met zijn allen om tafel, kan best leuk worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook. Zal een reuze gezellig avondje worden, zucht.
Fries heeft wel heel lang in de paardenbak gestaan... een beetje verloren zo te zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
Ik zag net wat caps van Fries, volgens mij wordt daar nu helemaal geen aandacht meer aan besteed, met uitzondering van Lieke. Dat was dan weer een klein voordeeltje van Nadia, die ging zo af en toe nog eens op Fries rijden, maar nu wordt het dus elke dag verveling voor dat arme beest...
Als Brian die 8.00uur niet had gehad, en Huub het nu wel zou krijgen zou het oneerlijk zijn, maar nu krijgt gewoon iedereen die er een jaar inzit 8.00uu vrijheid, dus niets fout aanquote:Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een drama als Brian en Amanda in de MB zouden mogen.... ik zou niet weten waarom ze dat niet zouden mogen, Jaap heeft er lang genoeg gelegen en daarvoor heeft Huub er lang genoeg gelegen... en daarvoor Brian, dus die lijkt me wel weer aan de beurt.
Maar goed, er wordt hier hypocriet genoeg gedaan zodra een "voordeel" voor een partij optreedt... toen Brian z'n vrije dag had omdat hij een jaar in de villa zat toen was de verontwaardiging in de COS niet van de lucht.
Het zou voortrekkerij en god weet niet wat nog meer zijn, maar nu Huub zaterdag weg mag hoor ik niets van al die argumenten, sterker nog: alle "spelinformatie" die Brian (uiteraard geheel ten onrechte) zou krijgen was puur spelbederf, en wat zien we nu zelfs op FOK!? HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.
Wat beginnen een paar DGK verslaafden toch enorm hypocriet te worden, door hun (vertekende) beeld als de enige echte waarheid te verkondigen...
Het begint hier op Nowlive te lijken
Volgens mij zijn de bewoners helemaal niet de enigen die voor die beesten zorgen. Het is niet zo dat als niemand rijdt, dat er dan ook niet gereden/bewogen wordt door die beesten. Er zorgt nog steeds iemand 'achter de schermen' voor die dieren en vaak genoeg zitten er volgens mij mensen bij die stallen, de camera's staan er zelden op.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
Ik zag net wat caps van Fries, volgens mij wordt daar nu helemaal geen aandacht meer aan besteed, met uitzondering van Lieke. Dat was dan weer een klein voordeeltje van Nadia, die ging zo af en toe nog eens op Fries rijden, maar nu wordt het dus elke dag verveling voor dat arme beest...
Dacht juist dat iedereen toen dolblij was dat hij ging.Zo kon hij mooi bekijken hoe Denniswas en het kwam ook uit toen hij terugkwam.Hij had zat informatie en mocht alles in die 8 uur.Ds waarom zouden we het Huub dan niet effe makkelijker maken,alle informatie binnen een kwartier lezen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een drama als Brian en Amanda in de MB zouden mogen.... ik zou niet weten waarom ze dat niet zouden mogen, Jaap heeft er lang genoeg gelegen en daarvoor heeft Huub er lang genoeg gelegen... en daarvoor Brian, dus die lijkt me wel weer aan de beurt.
Maar goed, er wordt hier hypocriet genoeg gedaan zodra een "voordeel" voor een partij optreedt... toen Brian z'n vrije dag had omdat hij een jaar in de villa zat toen was de verontwaardiging in de COS niet van de lucht.
Het zou voortrekkerij en god weet niet wat nog meer zijn, maar nu Huub zaterdag weg mag hoor ik niets van al die argumenten, sterker nog: alle "spelinformatie" die Brian (uiteraard geheel ten onrechte) zou krijgen was puur spelbederf, en wat zien we nu zelfs op FOK!? HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.
Wat beginnen een paar DGK verslaafden toch enorm hypocriet te worden, door hun (vertekende) beeld als de enige echte waarheid te verkondigen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
Medelijden heb ik allang niet meer, kan d'r alleen nog maar hard uitlachen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk moet je met zoiets gewoon medelijden hebben:
[ afbeelding ]
Ff up to date blijven...planning voor de popi poll vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet zij er zo uit? Gaat ze ergens heen?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan zo'n 10.000 redenen bedenken waarom ze niet moet mauwen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
Selene vindt het verschil tussen miljonair en gastspeler belachelijk.
En die beelden van de douche scene, die heeft ze nog niet gezien is het wel?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:19 schreef mazaru het volgende:
Amanda kan niet begrijpen dat Lieke maar alles pikt.
En hoe is het nou met de blauwe plek op je buik Mannie??
Tussen half zeven en zeven uur moesten ze klaar zitten voor iets. Lieke en Brian zijn eerder vandaag door DOB meegenomen voor een verwendag. Zal vanavond dus ook iets met DOB zijn (die nemen afscheid)... misschien.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom ziet zij er zo uit? Gaat ze ergens heen?
Dat iedereen die 8 uur zou krijgen was toen ook al bekend, maar dat weerhield vrijwel niemand ervan er toch over tekeer te gaan alsof Brian bevoordeeld zou worden tegenover de anderen...quote:Op woensdag 12 december 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Brian die 8.00uur niet had gehad, en Huub het nu wel zou krijgen zou het oneerlijk zijn, maar nu krijgt gewoon iedereen die er een jaar inzit 8.00uu vrijheid, dus niets fout aan![]()
kan ik ook.
Nee anders waren Huub en Lieke wel samen weggehaald daar.Dan was Huub mooi geweest.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Zouden ze vanavond Huub zijn jaarfeest daar vieren, het best bewaarde geheim van de kooi?
Wie is de tweede vrouw rechts op de kussen? Rechts is toch Lieke?quote:
De Brian "fans" hadden toch ook een topic kunnen openen?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat iedereen die 8 uur zou krijgen was toen ook al bekend, maar dat weerhield vrijwel niemand ervan er toch over tekeer te gaan alsof Brian bevoordeeld zou worden tegenover de anderen...
En ook inzake het spelinfo verhaal is het te hypocriet voor woorden dat het toen een schande was dat Brian spelinfo zou krijgen terwijl er nu zelfs een topic met spelinfo voor Huub geopend wordt.
Tis gewoon een kneus en met die tiara ziet ze eruit als de retard die ze eigenlijk isquote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
'ze'? Allemaal, of niet meer Lieke en Brian?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Tussen half zeven en zeven uur moesten ze klaar zitten voor iets. Lieke en Brian zijn eerder vandaag door DOB meegenomen voor een verwendag. Zal vanavond dus ook iets met DOB zijn (die nemen afscheid)... misschien.
De dames van DOB mochten 2 mensen uitkiezen, geen stemming!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar waarom Brian & Lieke mogen naar een kuurdag met Dreams of Beaut? Zit er een adder onder het gras? Geen stemming toch voor geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |