Fries heeft wel heel lang in de paardenbak gestaan... een beetje verloren zo te zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
Ik zag net wat caps van Fries, volgens mij wordt daar nu helemaal geen aandacht meer aan besteed, met uitzondering van Lieke. Dat was dan weer een klein voordeeltje van Nadia, die ging zo af en toe nog eens op Fries rijden, maar nu wordt het dus elke dag verveling voor dat arme beest...
Als Brian die 8.00uur niet had gehad, en Huub het nu wel zou krijgen zou het oneerlijk zijn, maar nu krijgt gewoon iedereen die er een jaar inzit 8.00uu vrijheid, dus niets fout aanquote:Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een drama als Brian en Amanda in de MB zouden mogen.... ik zou niet weten waarom ze dat niet zouden mogen, Jaap heeft er lang genoeg gelegen en daarvoor heeft Huub er lang genoeg gelegen... en daarvoor Brian, dus die lijkt me wel weer aan de beurt.
Maar goed, er wordt hier hypocriet genoeg gedaan zodra een "voordeel" voor een partij optreedt... toen Brian z'n vrije dag had omdat hij een jaar in de villa zat toen was de verontwaardiging in de COS niet van de lucht.
Het zou voortrekkerij en god weet niet wat nog meer zijn, maar nu Huub zaterdag weg mag hoor ik niets van al die argumenten, sterker nog: alle "spelinformatie" die Brian (uiteraard geheel ten onrechte) zou krijgen was puur spelbederf, en wat zien we nu zelfs op FOK!? HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.
Wat beginnen een paar DGK verslaafden toch enorm hypocriet te worden, door hun (vertekende) beeld als de enige echte waarheid te verkondigen...
Het begint hier op Nowlive te lijken
Volgens mij zijn de bewoners helemaal niet de enigen die voor die beesten zorgen. Het is niet zo dat als niemand rijdt, dat er dan ook niet gereden/bewogen wordt door die beesten. Er zorgt nog steeds iemand 'achter de schermen' voor die dieren en vaak genoeg zitten er volgens mij mensen bij die stallen, de camera's staan er zelden op.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
Ik zag net wat caps van Fries, volgens mij wordt daar nu helemaal geen aandacht meer aan besteed, met uitzondering van Lieke. Dat was dan weer een klein voordeeltje van Nadia, die ging zo af en toe nog eens op Fries rijden, maar nu wordt het dus elke dag verveling voor dat arme beest...
Dacht juist dat iedereen toen dolblij was dat hij ging.Zo kon hij mooi bekijken hoe Denniswas en het kwam ook uit toen hij terugkwam.Hij had zat informatie en mocht alles in die 8 uur.Ds waarom zouden we het Huub dan niet effe makkelijker maken,alle informatie binnen een kwartier lezen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een drama als Brian en Amanda in de MB zouden mogen.... ik zou niet weten waarom ze dat niet zouden mogen, Jaap heeft er lang genoeg gelegen en daarvoor heeft Huub er lang genoeg gelegen... en daarvoor Brian, dus die lijkt me wel weer aan de beurt.
Maar goed, er wordt hier hypocriet genoeg gedaan zodra een "voordeel" voor een partij optreedt... toen Brian z'n vrije dag had omdat hij een jaar in de villa zat toen was de verontwaardiging in de COS niet van de lucht.
Het zou voortrekkerij en god weet niet wat nog meer zijn, maar nu Huub zaterdag weg mag hoor ik niets van al die argumenten, sterker nog: alle "spelinformatie" die Brian (uiteraard geheel ten onrechte) zou krijgen was puur spelbederf, en wat zien we nu zelfs op FOK!? HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.
Wat beginnen een paar DGK verslaafden toch enorm hypocriet te worden, door hun (vertekende) beeld als de enige echte waarheid te verkondigen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
Medelijden heb ik allang niet meer, kan d'r alleen nog maar hard uitlachen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk moet je met zoiets gewoon medelijden hebben:
[ afbeelding ]
Ff up to date blijven...planning voor de popi poll vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet zij er zo uit? Gaat ze ergens heen?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |