abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:29:05 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55193234
Aangezien Huub 15 december 8 uur de villa mag verlaten is het misschien handig wat informatie te verzamelen waar Huub/Joris wat aanheeft. Het lijkt duidelijk dat de febo Brian al als winnaar heeft uitgeroepen. Wifebeater Brian als winnaar? Dat nooit!

Informatie is macht.
Dus post hier je tips, opmerkingen en vragen waarvan je denkt dat Huub er wat aan heeft.
Links naar belangrijke FILMPJES zijn natuurlijk meer dan welkom.

Help Huub de winter door....

Desii heeft ondertussen Radna (de zus van Huub) via het NowLife forum benaderd en de link naar dit Topic doorgestuurd.

Maak er aub geen discussie topic van. Elkaar aanvullen is natuurlijk okay.

[ Bericht 7% gewijzigd door akveor op 11-12-2007 17:35:46 ]
Haar als een echte vriendin behandelen... kunnen ze samen ver komen

edit: gewone vriendin... niet meer in een relatie (in de kooi dan)

[ Bericht 25% gewijzigd door Desii op 11-12-2007 16:09:47 ]
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:39:04 #3
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55193469
Ik heb echt een hekel aan je wanneer je drinkt.
Onbegrijpelijk vind ik het dat jij je pijlen niet richt op Amanda en Brian. Amanda en Brian hebben het altijd over de slechte relatie tussen jou en Lieke.

Enkele weken gelden was het doucheincident hier op Fok een groot item. Vele hier vinden het onbegrijpelijk dat Brian Amanda de douche insleurde en hardhandig de les las en dat dat verder geen gevolgen heeft.

Onbegrijpelijk vinden we hier dat het bewust kapottrappen van het glas toen Dennis leek af te luisteren (wat Brian wist) niet bestraft is. Het werd slechts afgedaan met een briefje dat er geen glazen meer vernield mogen worden.

Vreemd vind ik ook dat er 2 deuren door Brian vernield zijn al was het de gewoonste zaak van de wereld.

Het valt op dat veel bezoekers en gastspelers naar de kant van Brian en Amanda trekken. Er wordt gesuggereeerd dat de redaktie een duidelijke voorkeur heeft voor Brian en Amanda.

Opmerkelijk: Brian en Amanda hebben midden in de nacht een geregisseerd gesprek: FILMPJE!

[ Bericht 6% gewijzigd door akveor op 11-12-2007 15:55:28 ]
Op dinsdag 11 december 2007 15:33 schreef Desii het volgende:
Huub moet alleen Lieke volledig vertrouwen

Ben ik het niet mee eens. Hij moet Lieke inderdaad proberen te vriend te houden maar Jaap vind ik belangrijker. De afgelopen dagen heb je kunnen zien als er een "vriendin "voor Lieke bijkomt ze Huub totaal laat vallen en de hele tijd over hem ligt ze zeuren Daarbij wil ze te graag vriendjes worden met Amanda. Hij moet zich bij Jaap houden
pi_55193487
Stop met drinken!!!!!

Je wordt er een verschrikkelijke arrogante ruziemaker van , waar iedereen een bloedhekel aan heeft.
pi_55193527
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:33 schreef Desii het volgende:
Huub moet alleen Lieke volledig vertrouwen
Als vrienden verder gaan JA, maar een relatie moeten die 2 nooit of te nimmer meer beginnen, dat wekt alleen maar irritaties op bij de streamers, en zorgt er alleen maar voor dat die 2 elkaar nog meer gaan haten.

Overigens lijkt het me sterk dat mensen van buitenaf informatie kunnen leveren dat Huub zelf nog niet weet.

Het enige wat Joris en z`n vader kunnen doen is Huub duidelijk maken dat ie wat meer respect voor Lieke moet tonen, dus geen bedreigingen meer of onzinnige beledigingen zoals tyfushoer, exzeemkop etc. Misschien dat ie dan wat meer sympathie krijgt van fans die afgehaakt zijn.
pi_55193581
- Blijf vragen naar Jensen. Dat die vermakelijke uitzending nou nog niet aan jullie in de Kooi is vertoond, is schandalig.
- Laat je ook niet meer zo gemakkelijk bepraten door die heks Deborah Flens. Zij doet alles ten faveure van Brian en Amanda, kom daar nou eens tegen in protest!
- Laat die relatie met Lieke. Bespaar ons een hoop ellende. Wat een kut-TV maken jullie met z'n twee.
- Wees veel minder dominant, ook dat is reteirritant. Volgen is OK, verdien je krediet mee.
- Klaag over de CP-pot die Brian en Amanda onterecht delen. kut-Flens vult die bij. Brian staat zo ongeveer 600 CP in de schuld.
- Je motorrijles, hoe zit het daarmee? Schandalig he, ik hoor je er niet meer over, hoe zit dat. Als dat niet door mag gaan, waarom bieden ze je geen alternatief?
- De zogenaamde golflessen van Brian en Amanda, wekelijks. Wat is dat voor een onzin en waarom hoor ik je daar nooit over? Je eist dan toch voor jou en Lieke iets soortgelijks? Je gunt ze offcam tijd ouwe, DOM.
- Over offcam tijd gesproken. Klaag ook eens over de manier waarop Brian en Amanda audio ontlopen bij hun bed.

[ Bericht 16% gewijzigd door tipsch op 11-12-2007 16:44:22 ]
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:47:42 #8
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_55193658
Blijf lekker thuis
Brain wint de villa, dus
pi_55193707
Maak bekend dat je vanaf nu ALLES blokt. Geen uitjes, voordelen wat dan ook meer.
Doe het daarna ook consequent. (Leg Lieke ook uit dat je ALLES gaat blokken, zelfs als het iets voor haar is!
Jij kunt dit hebben, jouw tegenstanders niet.
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:51:20 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55193770
Na het doucheincident was er weer een agressief incident te zien van Brian richting Amanda:
http://forum.headliner.nl/topic-6/

Confronteer die lamzak daar maar eens mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 15:54:13 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_55193858
Toch ook het douche- incident, ik wil niks onbenut laten.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 15:56:25 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_55193910
Zo is Brian dus zonder pammetjes, een killer.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52188&sess=664&mvpageno=1
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:56:33 #13
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55193913
Rustig blijven tegen Lieke en Jaap, proberen een gesprek met Brian aan te knopen over zijn plannen voor de toekomst en hem dan uitspraken ontlokken over:

-Hoe Brian tegenover Amanda staat.
-Hoe het precies zit met de CP"S.
-Selene de hemel in prijzen en dan zeggen dat het wel jammer is hoe ze met vriendinnen omgaat, ook tegen Lieke deed ze namelijk naar over Amanda en andersom.

Verder wijs ik hem op:

-Willekeur, B&A mogen hun oa zenders 's nachts af, leggen ze in het nachtkastje.
-Hij staat tot nu toe nog steeds het hoogst in de popi-polls, ondanks het charme offensief van de buren, die B&A neerzetten als het perfecte koppel.
-Brian is heel labiel, pak hem eens een beetje aan op zijn woorden, wel zelf rustig en kalm blijven, zo van: "Brian, wat je zegt klopt niet want....(Cp's, bezoekjes aan Netty, hoe hij Amanda behandelt, zijn 'verhouding' met de febo, etc)
Kietel hem eens wat vaker, gewoon een opmerking en dan omdraaien en weglopen, zorg er maar voor dat hij een beetje zenuwachtig wordt, doe net of je heel veel info hebt en ga fluisteren met Jaap en Lieke, dan is hij zo helemaal para, zo erg dat hij er geen pammetjes tegen kan slikken.
-Wees lief tegen Lieke, ook al lukt het niet om een relatie te hebben in dat rothok, ze zijn wel gek op elkaar, laat haar dan een keer zweven/zeuren/mopperen en reageer je niet op haar af, kost je popi-punten. (Huub heeft immers sinds zijn relatie met Lieke, dat 5 tegen 2 gedoe zo'n hoge populariteit.)
-Kijk eens op youtube naar de filmpjes over de verhouding Brian/Amanda, jullie weten de helft nog niet, als B&A samen zijn is het net of A een sloofje/slaafje is, doe dit, pak dat, het is nooit goed wat ze doet. etc.
-Als er wordt gedronken (alcohol) houd je glas vast en drink niet meer dan 1 a 2 glazen, schenk de rest, lees: Luc, Selene, Brian en Amanda wel flink bij (of wie er ook maar in zitten dan), dan heb je ze waar je ze wilt hebben, de meeste incidenten kwamen oiv drank. (badkamer, 2 keer deur, ik noem geen namen. )
-Stel eens wat vaker een groepsevent voor, een feestje, een tv avondje oid, zorg dat de groep wat meer op elkaars lip komt te zitten, dan krijg je het snelst wrijving, B&A krijgen de kans om zich af te zonderen, dan wordt het hun het nooit moeilijk gemaakt.
-Hij heeft gelijk over Luc en Selene, slangen die er alles aan doen om in het huis te blijven, ook dansen naar de pijpen van het hokje, dat betekent dus tegen hem, Lieke en Jaap spelen.
-Iedereen die nu nog in het huis komt is anti jullie en pro St. Brian en zijn huisslaafje, tenzij anders bewezen.

Just my 2 cents, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door kahaarin op 11-12-2007 16:24:05 ]
be nice or go away
pi_55194047
x

[ Bericht 99% gewijzigd door tipsch op 11-12-2007 16:02:11 ]
pi_55194089
Om dit filmpje zeg ik dat hij alleen Lieke moet vertrouwen... (laatste stuk) en dit is een filmpje van deze ochtend.

En wel met Japie blijven spelen, want Jaap is leuk.... maar gewoon niet voor 100% te vertrouwen

edit: over welk plan Brian en Jaap het hebben is niet bekend...

[ Bericht 11% gewijzigd door Desii op 11-12-2007 16:31:23 ]
pi_55194190
Vertrouw Lieke en Jaap...voor de rest niemand daar....richt je pijlen samen met hun op Brian en Amanda..dat doen jullie echt te weinig....je bent meer bezig je eigen team van binnenuit te verzwakken dus stop daarmee...en laat het drinken staan
En spreek niet zo vernederend over vrouwen..dat maakt je niet stoer.
Je hebt veel meer in je mars....toon je echte gevoel in plaats van je zo op te blazen voortdurend,heb je helemaal niet nodig namelijk
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:11:15 #17
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_55194317
blijf bij lieke........als Jaap met lieke gaat. GAAT huub er uit, NIEMAND wil met Huub naar de finale! DENK daar goed aan! speel elke keer weer tegen Brainless en Amanda 24/7.. haal oude koeien uit de sloot tegen Brainless WFB env. tegen Amanda hoe ze die KOOi ik kwam! met Nena! ( blijf bij lieke als je wilt winnen, jaap speelt een heel HARD spel pas op! die na Brainless)
pi_55194722
En...vertrouw Luc en Selene al helemaal niet...die doen alles om jullie drie uit elkaar te spelen.....die spelen vooral een psychologisch spelletje met Lieke....dat ze jou niet vertrouwen moet en zo terwijl ze dat van nature wel doet en alleen met jou dit spel wil spelen...vertrouw Lieke dus en speel niet tegen haar...dat vermoeid haar enorm terwijl je juist haar energie moet gebruiken om die op Amanda en Brian te richten
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55194824
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef riri het volgende:
En...vertrouw Luc en Selene al helemaal niet...die doen alles om jullie drie uit elkaar te spelen.....die spelen vooral een psychologisch spelletje met Lieke....dat ze jou niet vertrouwen moet en zo terwijl ze dat van nature wel doet en alleen met jou dit spel wil spelen...vertrouw Lieke dus en speel niet tegen haar...dat vermoeid haar enorm terwijl je juist haar energie moet gebruiken om die op Amanda en Brian te richten
klopt Riri

Maar als Huub tegen Lieke gaat zeggen dat Selene en Luc niet te vertrouwen zijn... gelooft ze hem toch niet en zie ik al weer een vette discussie komen.... en daar zitten we op te wachten... NOT
En toch geeft Luc soms wel juiste adviezen, zoals met de silenttreatment.

Huub en Lieke moeten echt alles met elkaar bespreken... dan kan er ook geen wrijving komen.
En doe gewoon aardig tegen alle gastspelers en gebruik ze tegen Brian en Amanda.... vaak door jou vijandige instelling, keer je ze tegen je.
( Ik vind niet dat Luc tegen jullie is, maar hij staat toch echt 100% voor Brian en Amanda)

[ Bericht 7% gewijzigd door Desii op 12-12-2007 23:05:57 ]
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:37:02 #20
145755 kahaarin
pi_55194907
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:33 schreef Desii het volgende:

[..]

klopt Riri

Maar als Huub tegen Lieke gaat zeggen dat Selene en Luc niet te vertrouwen zijn... gelooft ze hem toch niet en zie ik al weer een vette discussie komen.... en daar zitten we op te wachten... NOT
Dat zegt riri dus wel goed, niet tegen haar spelen, dat is veel te vermoeiend, gewoon alles op B&A, op zo'n manier dat de febo er niets tegen kan doen, pratend dus, zonder ruzie, zoek ze maar op en laat ze niet zich terugtrekken en verstoppertje spelen, betrek ze bij gesprekken en laat ze niet in hun coconnetje.
be nice or go away
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:38:50 #21
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55194955
Het steekt me dat Dennis wordt vervangen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit zonder jullie medeweten geregisseerd is. Jij was terrecht niet blij met deze vervanging. Ik vind het slap dat je toch akkoord bent gegaan dat er een vervanging voor Dennis komt. De regels zeiden toch dat er na de 23ste niemand meer vervangen zou worden? Nu RTL wel door lijkt te willen gaan is dit ineens wel weer mogelijk.
Onacceptabel omdat er nu bij elke onslagronde de angst zal leven dat degene weer een gescripte aktie gaat ondernemen iov de febo. Eis dat een miljonair die op de onslagstoel zit dit soort akties niet meer kan doen. Dat bijvoorbeeld een miljonair niet meer op de laatste dag gediskwalificeerd kan worden.
Je denkt misschien dat Dennis je een oor aannaaide maar het was weer de febo. Zij hebben jullie lekker gemaakt dat er toch 1 zou vertrekken. Het hadden er twee moeten zijn. Onacceptabel Huub.

Aangzien de tendens van de febo lijkt te zijn om Brian te laten winnen zal een nieuwe speler weer in zijn voordeel zijn. Hou er rekening mee dat de febo niet blij is met jullie drieen tegen Brian en Amanda spelen.
Vreems is dat jij geen enkele pijl richt op Brian en/of Amanda terwijl dat toch jou grootste concurenten zijn. Nee, liever matten jullie elkaar af (Huub tegen Lieke).

Ook is hier op FOK gesuggereerd dat Lieke iov de febo naar Brian en Amanda moet trekken. Lees: Luc en Selene doen er alles aan om jou en Lieke uiteen te spelen. (Tipsch postte dat Lieke dit op de streams heeft uitgesproken)

Stop asjeblieft met die eeuwige discussies tussen jou en Lieke. Je komt over als een klein kind die z'n zin niet krijgt. Heb respect voor Lieke en begrijp eens dat zij anders denkt. Dat gemiereneuk van je maakt haar stuk. En steeds meer streamers kotsen op jou op de manier hoe jij blijft discusseren. Liefde heeft geen discussie nodig maar is het accepteren van elkaars tekortkomingen en elkaar daar in steunen. Liefde is ook dat je de ander duidelijk kunt maken wat de behoeftes van BEIDEN zijn. Lieke heeft grote moeite met dat zg polyamoreuze gedoe van je maar toch moet het weer precies op jou manier. Terwijl jij dat omgekeerd nooit zou kunnen accepteren. Dan is het one way en dat is erg egoistisch.

[ Bericht 2% gewijzigd door akveor op 11-12-2007 17:19:46 ]

En:
OP een moment dat Brian weer para werd, wordt hij naar achter geroepen, hij is daarna behoorlijk suf
Uit de SV van 1 devember: ladynight - zaterdag 1 december 2007 @ 00:39 Reageer met quote Amanda: Ik wil niet dat ze hier weggaat zonder haar borg
Brian: Nadia spreekt net boven uit dat die borg haar niets uitmaakt
Amanda: maar IK wil dat ze niet weggaat zonder haar borg.

En Brian praat nu ook over script....Brian: Ga je schreeuwen, dan loop ik nu weg?
Brian moet zich echt heel erg inhouden....hij ploft bijna en op de plasma, dat hij naar achteren moet....Brian: kutspel!!!!!!!! dat was om 0.40 uur

1.08 uur
Nadia vraagt zich af waarom Brian zo laat nog naar achteren is..
Amanda: ik weet het niet...
Brian terug en Amanda geeft een knuffel...Brian: laat me los!!
Nadia: Bria wat is er??
Brian: ik vind het een leuk programma!!! Hoe heet het programma???
1.12 uur:
Amanda tegen \Brian: waar was je.....even afkoelen was je para. brother man?
Brian zegt dat hij even moet afkoelen (na zijn gesprekje achter
)
Amanda: what have you done, have you been para there ?
Brian vraagt Amanda hem even met rust te laten
Amanda duikt al gillend boven op hem

1.17 uur:
Nadia met sweet stemmetje tegen Amanda: wat is er met Brian????
A: kom je bij ons slapen? Nee zegt Nadia....ga lekker sexen....ik wil je horen dat je plezier hebt
En twee minuten later ligt ze bij hem.....Brian act vrolijk.....

Selene tegen Lieke...Brian is dronken he?
1.22 uur:
Amanda vraagt aan Brian of het oke is als Nadia een nachtje bij hen slaap. Hij zegt liever met haar alleen te slapen maar vindt het goed. Amanda gaat daarop meteen naar Nadia.
Amanda: Nadia kom je bij ons slapen?
Nadia: nee
Amanda: waarom niet?
Nadia praat er overheen, maar Amanda vraagt het weer.
Nadia gooit het op Brian: wat is er met Brian aan de hand hij kijkt zo para

2.08
Lieke wil weten dat Brian weer trekkingen had tijdens Rob.....switches noemt Lieke het...
Brian: ja dat kwam door de muziek.....daar gaat hij dan zo diep in...
Hangplek voor vrije gedachten
pi_55195123
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:38 schreef akveor het volgende:
Ook is hier op FOK gesuggereerd dat Lieke iov de febo naar Brian en Amanda moet trekken. Lees: Luc en Selene doen er alles aan om jou en Lieke uiteen te spelen.
Hier moet ik even op reageren. Het is letterlijk zo door Lieke gezegd, is het niet? Dan is het wel suggestie af, lijkt me.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:56:28 #24
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55195331
Durf eens om niet terug te gaan naar dat hok!!
Ik kom je persoonlijk billekoek geven
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:01:25 #25
145755 kahaarin
pi_55195436
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:56 schreef mazaru het volgende:
Durf eens om niet terug te gaan naar dat hok!!
Ik kom je persoonlijk billekoek geven
Idd, ook al is het alleen maar om de zaak voor de laatste keer flink op zijn kop te zetten, wat kan het jou schelen na je jaardag, laat B&A maar eens zien wat het betekend om een opgeladen, goed geinformeerde Huub met wraakneigingen tegen je te hebben, je kan het !
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')