Alleen jammer dat oninteressant zijn en impopulair blijkbaar een zeker ticket is voor een plekje in het hok, Dennis, Nadia en nu dus Selene, hoeveel miscasts kun je doen in 1 show?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Betrappen we haar toch nog op een beetje inzicht.
Dreams of beauty kwamen toch? of is dat maar een uurtje?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het idee dat Jaap de MB gaat verlaten. Vanavond allemaal strak in het pak onder het mom van het feest van DOB. Ik denk dat er een nieuw slachtoffer dat hok zal betreden vanavond, net na de PoPo waar Brian hoog gaat eindigen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Dreams of beauty kwam toch? of is dat maar een uurtje?
Die kut van een manipulatieve Flens heeft persoonlijk haar hele belbundel voor Brian ingezet!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het idee dat Jaap de MB gaat verlaten. Vanavond allemaal strak in het pak onder het mom van het feest van DOB. Ik denk dat er een nieuw slachtoffer dat hok zal betreden vanavond, net na de PoPo waar Brian hoog gaat eindigen.
Ten gunste van Amanda en Brian, het koningskoppel van de kooi zeker?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het idee dat Jaap de MB gaat verlaten.
De popo is dus vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Laat Flens haar gang maar gaan, binnenkort staat de volgende miskleun in DGK!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat oninteressant zijn en impopulair blijkbaar een zeker ticket is voor een plekje in het hok, Dennis, Nadia en nu dus Selene, hoeveel miscasts kun je doen in 1 show?
Was Stijn nu terug of niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Laat Flens haar gang maar gaan, binnenkort staat de volgende miskleun in DGK!
Hoe triestquote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Montolivio het volgende:
17:06 - Singing Selène!
Selène heeft inmiddels haar stem weer teruggevonden. Samen met Rob laat ze de meest prachtige ballades horen en het lijkt erop alsof ze een waardig vervangster is van Dennis, de eerdere pupil van Rob. Wie weet slaagt Selène er wel in om een platencontract binnen te slepen?
Villavandaag praat alsof ze de nieuwe bewoner al is..
You tell me. Ik zag zijn kamer helemaal op zijn kop, kleding en verhuisdozen. Vanmiddag hoorde ik hem zeggen dat hij dat hok ging verlaten omdat hij het zat is. Ik dacht aan acting maar nu weet ik het even niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten gunste van Amanda en Brian, het koningskoppel van de kooi zeker?
Ik hoop dat Jaap het ook weer tijd voor actie vind worden. Ze kakken allemaal flink inquote:Op woensdag 12 december 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
You tell me. Ik zag zijn kamer helemaal op zijn kop, kleding en verhuisdozen. Vanmiddag hoorde ik hem zeggen dat hij dat hok ging verlaten omdat hij het zat is. Ik dacht aan acting maar nu weet ik het even niet meer.
Nou, dan kunnen ze nog vaker verstoppertje spelen, wedden dat alleen Selene dan af en toe op audientie mag?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat manipulerende kutwijf is hoofdproducent, Stijn slechts medeproducent maar wie weet. Het wordt tijd dat dat wijf eens flink op haar plaats wordt gezet.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was Stijn nu terug of niet?
Hopelijk wel en fluit hij zij van Flens terug!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58339&sess=12617quote:Op woensdag 12 december 2007 17:35 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik las net in de samenvatting dat brian en huub ruzie hadden vandaag en dat het gescript leek. Wie heeft het gezien en zag het er nep uit?
Brian kwam er niet goed in naar voren, alhoewel wat knip en plakwerk en hij lijkt de winnaar van de discussie, dus je zou denken dat het niet gescript was.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:35 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik las net in de samenvatting dat brian en huub ruzie hadden vandaag en dat het gescript leek. Wie heeft het gezien en zag het er nep uit?
Vrees van welquote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef jassy het volgende:
Jaap speelt nu dat hij weg gaat
Ja dat is zeker,de febo denkt, de mensen geloven het wel.stelletje sukels daar achter.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef jassy het volgende:
Jaap speelt nu dat hij weg gaat
Tuurlijk speelt hij, de vraag is alleen: waarom en voor wie moet hij moven uit de MB?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?![]()
Hij heeft zijn 24h toch niet aangevraagd?
Wat zei Amanda dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:52 schreef jassy het volgende:
SL op 3 en 4
Ok, je kunt ook niet alles bijhouden.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef jassy het volgende:
Geen idee, ik zie ineens het huis, maar ik was naar 1 en 2 aan het luisteren
Ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef jassy het volgende:
Geen idee, ik zie ineens het huis, maar ik was naar 1 en 2 aan het luisteren
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?![]()
Hij heeft zijn 24h toch niet aangevraagd?
B&A waarschijnlijk, misschien dat Selene niet alleen bij de vijand op de kamer wil, samen met Luc bedoel ik, dat kan nog wel eens voor strubbelingen zorgen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt hij, de vraag is alleen: waarom en voor wie moet hij moven uit de MB?
B&A, Zeurlène of een nieuwe wannabe?
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaanquote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
B&A waarschijnlijk, misschien dat Selene niet alleen bij de vijand op de kamer wil, samen met Luc bedoel ik, dat kan nog wel eens voor strubbelingen zorgen.
Hij heeft toch geen huis meer? Ik dacht dat zijn moeder al zijn spullen had ingepakt en verkast.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.
Die doet nooit iets wat haar niets oplevert, asociaal arrogant dom kind!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaan
Voordat ik echt misselijk word ga ik in de pannen roeren, tot straks.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaan
Hij vertelde gister al zoiets dat hij iets naar huis ging sturen, maar of dat het is geen idee?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |