Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef jassy het volgende:
Jaap speelt nu dat hij weg gaat
Ja dat is zeker,de febo denkt, de mensen geloven het wel.stelletje sukels daar achter.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef jassy het volgende:
Jaap speelt nu dat hij weg gaat
Tuurlijk speelt hij, de vraag is alleen: waarom en voor wie moet hij moven uit de MB?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?![]()
Hij heeft zijn 24h toch niet aangevraagd?
Wat zei Amanda dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:52 schreef jassy het volgende:
SL op 3 en 4
Ok, je kunt ook niet alles bijhouden.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef jassy het volgende:
Geen idee, ik zie ineens het huis, maar ik was naar 1 en 2 aan het luisteren
Ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef jassy het volgende:
Geen idee, ik zie ineens het huis, maar ik was naar 1 en 2 aan het luisteren
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon uit de MB weg moet, waarom zou hij zo ineens opstappen?![]()
Hij heeft zijn 24h toch niet aangevraagd?
B&A waarschijnlijk, misschien dat Selene niet alleen bij de vijand op de kamer wil, samen met Luc bedoel ik, dat kan nog wel eens voor strubbelingen zorgen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt hij, de vraag is alleen: waarom en voor wie moet hij moven uit de MB?
B&A, Zeurlène of een nieuwe wannabe?
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaanquote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
B&A waarschijnlijk, misschien dat Selene niet alleen bij de vijand op de kamer wil, samen met Luc bedoel ik, dat kan nog wel eens voor strubbelingen zorgen.
Hij heeft toch geen huis meer? Ik dacht dat zijn moeder al zijn spullen had ingepakt en verkast.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.
Die doet nooit iets wat haar niets oplevert, asociaal arrogant dom kind!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaan
Voordat ik echt misselijk word ga ik in de pannen roeren, tot straks.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, Amandel was gisteren ook al haar kast aan het uitmesten. Dat heeft ze nog nooit gedaan
Hij vertelde gister al zoiets dat hij iets naar huis ging sturen, maar of dat het is geen idee?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn post e.d aan het inpakken om naar huis te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |