En wraak is zoet in dit geval.quote:
Tuurlijk. Het kan heel goed zijn dat de kwaliteiten van Stijn zijn ingezet op een plek waar daar meer profijt van verwacht wordt.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo?
En kan het niet zo zijn dat Stijn gewoon is blijven werken voor DGK maar dan in de USA?
Ik moet beter leren lezen, dacht dat je bedoelde dat Stijn er een hapklare platte soap van maakte, sorry.quote:
Neu! Laat plat maar aan pannekoek over.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet beter leren lezen, dacht dat je bedoelde dat Stijn er een hapklare platte soap van maakte, sorry.
Ja hoor Poekiwoeki, Brian heeft zich prima staande gehouden, helemaal niet lopen verdedigen, schreeuwen en schelden.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58339&sess=12617
(Brian wordt aangesproken over het Cora gebeuren)
Dat ga ik eens even bekijken.
De anderen hebben vanmorgen St.Brian te kakken gezet dus hebben ze nu streamstraf denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Wat zijn dit voor waanzinnige streams. Zagen we eerst tenminste nog de paarden, nu is het twee keer villa in de schemering.
Zijn de anderen soms aan het decoreren met de kerstelfjes ofzo?
Misschien nog meer nepkerstbomen met nepsneeuw en blauwknipperende lampjes.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Zijn de anderen soms aan het decoreren met de kerstelfjes ofzo?
Te gek hoor. Ik ging daarstraks boodschappen doen, kwam terug, en zag dat er nog steeds geen nieuwe COS was. Toen dacht ik al 'iedereen uit pure verveling afgehaakt'. Maar toen zag je althans nog Jaap die vaag aan het inpakken was, daarna was het paarden, en nu alleen nog maar villa en een gastspeelster die ons een ruk aangaat.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De anderen hebben vanmorgen St.Brian te kakken gezet dus hebben ze nu streamstraf denk ik.
Het ergst is eigenlijk Rob die maar blijft zeggen dat ze het goed doet. Het is om te janken zo slecht.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef Meganog het volgende:
Selene begint Nadia trekjes te vertonen.
Janken!
Ik heb ook naar dat ding zitten kijken (toen we nog íets mochten zien). Volgens mij is het net zo'n principe als die kleine fonteintjes in de huiskamer: water loopt langs draadjes en wordt weer omhoog gepompt om weer te stromen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien nog meer nepkerstbomen met nepsneeuw en blauwknipperende lampjes.
Ze moeten dat huis zo versieren als wat we zagen op youtube. Dat is pas tof!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook naar dat ding zitten kijken (toen we nog íets mochten zien). Volgens mij is het net zo'n principe als die kleine fonteintjes in de huiskamer: water loopt langs draadjes en wordt weer omhoog gepompt om weer te stromen.
Oh ja! En dan Jaap als kerstman parkeren in de de tuin.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze moeten dat huis zo versieren als wat we zagen op youtube. Dat is pas tof!
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef Meganog het volgende:
Selene begint Nadia trekjes te vertonen.
Janken!
Die jankerd jankt omdat ze zelf in de gaten heeft dat het om te janken is wat ze doet, drama...........quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom jankt die jankerd nou weer?
Oh, ik weet van het bestaan niet af maar het zou kunnen. Morgen direct even naar Intratuin.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook naar dat ding zitten kijken (toen we nog íets mochten zien). Volgens mij is het net zo'n principe als die kleine fonteintjes in de huiskamer: water loopt langs draadjes en wordt weer omhoog gepompt om weer te stromen.
Ja we klagen wel eens, maar DGK is best leerzaamquote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik weet van het bestaan niet af maar het zou kunnen. Morgen direct even naar Intratuin.
Dank jequote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58339&sess=12617
(Brian wordt aangesproken over het Cora gebeuren)
Dat ga ik eens even bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |