dit wordt steeds grappiger, idd ze lijken wel op peren!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten heb ik juist expres een eind omlaag getrokken
HAHAHAHAHHAAHAAAA!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Het moet nu echt niet gekker worden met die verhaallijnen:
[ afbeelding ]
Die buik van hemquote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik erg slecht dat ik gelijk hier aan dacht?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Ik kom echt niet meer bij, kijk dat nou zitten.![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch na de bevalling, als de borstvoeding is gestopt?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten heb ik juist expres een eind omlaag getrokken
Rob is een bescheiden man die niet meteen in het oog springt.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik zag het in eerste instantie niet.
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik erg slecht dat ik gelijk hier aan dacht?![]()
[ afbeelding ]
Ze is zelf toch ook een beetje vals? Ik erger me er bovendien aan dat ze zo vooruit wordt geschoven, alsof het een echte deelnemer betreft.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is toch na de bevalling, als de borstvoeding is gestopt?![]()
Wel best een beetje vals, me like!
Met haar toekomstige zang cariere , had ik je moed gegeven dat ze vertrok?quote:
Idd, dat vroeg ik me ook al af op pag 1 van deze COS, waarom krijgt een gast zangles en zie of hoor je Jaap en Huub helemaal niet, het is net of zij ertussen gewurmd moet worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is zelf toch ook een beetje vals? Ik erger me er bovendien aan dat ze zo vooruit wordt geschoven, alsof het een echte deelnemer betreft.
Ik erger me er al aan vanaf het moment dat ze binnenkwam.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is zelf toch ook een beetje vals? Ik erger me er bovendien aan dat ze zo vooruit wordt geschoven, alsof het een echte deelnemer betreft.
Teveel eer voor Amanda, de Jostiband is intelligenter en muziekaler bij haar vergeleken.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal niet!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geimplanteerd!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:17 schreef eeff het volgende:
[..]
Ik erger me er al aan vanaf het moment dat ze binnenkwam.
Ineens geaccepteerd door iedereen?
Niet te vertrouwen deze dame; met een microfoontje in d'r oor van mevr Flens
Ik denk dat die kans steeds groter wordt, zeker nu zij zoveel ergernis oproept bij heel veel kijkers/ streamers.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Betrappen we haar toch nog op een beetje inzicht.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
Selene denkt dat iedereen 'anti-mij' is omdat ze geen post heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |