Ik dacht ergens gehoord te hebben dat Selene de master bedroom kreeg,quote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Goh, we mogen nu ook kijken naar een lege slaapkamer. Het moet toch niet gekker worden,
wat is dit?
Op .38 is er een bug, bij .40 is het weer over.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Montolivio het volgende:
Fok is ongelovelijk sloom bij mij , ben ik de enige?
Nee, is hier ook. Gebeurt elke keer als een nieuwe user zich registreert en mee gaat postenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Montolivio het volgende:
Fok is ongelovelijk sloom bij mij , ben ik de enige?
quote:
Heb je het nu over revolvers?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef Lobasca het volgende:
Op .38 is er een bug, bij .40 is het weer over.
Fijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Hey Cos-ers ik heb ook maar eens een account aan gemaakt.
Las altijd COS al maar nu kan ik mijn mening ook geven.
Ik denk wel dat ze hem af en toe afzet om eens flink te kunnen krabben.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Sowieso moet het onder die pruik toch een drukte van jewelste zijn, qua krioelende beestjes en haar- en huidschilfers. Heeft ze 'm al eens af gezet?
Ik ben nu terug van boodschappen doen, er is echt niets gebeurd geloof ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Te gek hoor. Ik ging daarstraks boodschappen doen, kwam terug, en zag dat er nog steeds geen nieuwe COS was. Toen dacht ik al 'iedereen uit pure verveling afgehaakt'. Maar toen zag je althans nog Jaap die vaag aan het inpakken was, daarna was het paarden, en nu alleen nog maar villa en een gastspeelster die ons een ruk aangaat.
Let it snow, let it snow, let it snow!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hem af en toe afzet om eens flink te kunnen krabben.
Spreekt toch vanzelf dat Brian het véél leuker heeft gehad dan Lieke? Brian, die weet dat soort dingen op waarde te schatten, weet je.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben nu terug van boodschappen doen, er is echt niets gebeurd geloof ik.![]()
Het zal me benieuwen hoe Lieke en Brian het hebben gehad, zo cosy saampjes naar DOB, fijn gepoetst en geknepen!
Ze moet eens een boekje lezen over pruiken ten tijde van Lodewijk de 14dequote:Op woensdag 12 december 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Sowieso moet het onder die pruik toch een drukte van jewelste zijn, qua krioelende beestjes en haar- en huidschilfers. Heeft ze 'm al eens af gezet?
Nou ok, een paar pics tussendoor is dat toch wel leukquote:Op woensdag 12 december 2007 16:50 schreef eeff het volgende:
Ik kan al een paar dagen geen streams meer krijgen, maar door alleen FOK! te lezen mis ik het niet eens
Er is helaas zo weinig te zien op het momentquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef eeff het volgende:
[..]
Nou ok, een paar pics tussendoor is dat toch wel leuk
Ja en daarom is het zo jammer dat die gierigaard zijn prinsesje niet heeft laten meegaan, dan zou het pas echt perfect zijn geweest, wat een kreng ook die lieke.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Spreekt toch vanzelf dat Brian het véél leuker heeft gehad dan Lieke? Brian, die weet dat soort dingen op waarde te schatten, weet je.
Hou je me dan op de hoogte wanneer het weer los gaat daar?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is helaas zo weinig te zien op het moment
Mijn achterlijke nichtje van 15, ziet er beter uit dan Amanda.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Ik kom echt niet meer bij, kijk dat nou zitten.![]()
[ afbeelding ]
Een prinsesje zonder kasteel, zonder prins en zonder onderdanen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Ik kom echt niet meer bij, kijk dat nou zitten.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat je dan wel eens lang kunt wachten. Vanaf half zeven - zeven uur krijgen ze weer een verrassing, iets met/van Dreams of Beauty; Amanda kreeg eerder vandaag al een (rode hoeren)jurk en schoentjes. Spectaculair kan het volgens mij nooit worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:54 schreef eeff het volgende:
[..]
Hou je me dan op de hoogte wanneer het weer los gaat daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |